• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Kan Zayn ff reageren hihi :3}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Zelf heb ik Liam ook nodig.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (xD, ga reageren)

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach en knik dan begrijpelijk. 'Als eerste ben ik blij dat je er geen spijt van heb en ten tweede ben ik het wel met je eens. Maar er valt niet veel meer aan te veranderen en we moeten binnenkort anders maar eens met haar gaan praten' zeg ik en knik. 'Dat wil ik heel erg graag en lief dat je het probeert.' Een geweldig gevoel overspoelt me opnieuw als hij me een een lange zoen geeft. Het voelt allemaal gewoon nog zo onwerkelijk, maar zeker niet verkeerd. Als hij weer begint te lopen kijk ik hem glimlachend aan. 'Weet je dat ik daar dus niets meer aan toe te voegen heb' zeg ik nog steeds glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [biam James Payne[/b]
    'oow hoi' zeg ik en draai me om naar het meisje, Sienna. 'nou mijn brienden waren hier net maar dir zijn terug gegaan en eigenlikk wou ik ook net gaan, er is net nogal veel gebeurt maar dat is en beetje een lang verhaal' vertel ik en kijk haar aan. 'en wat doe jij hier?' vrag ik en werp daarna een blik naar buiten, regen.. Heel fijn.

    Zayn Jawaad Malik

    'Nee dat weet ik niet zeker en dan maakt me dus ook ongerust. Deze situatie is niet niets en ik weet als niet meer wat te doen' zeg ik en kijk haar even aan. 'Laat staan Stephanie, want we hebben het hier wel over haar vriendje..nou ja ik kan het nu volgens mij geen vriendje meer noemen.' Ik kijk even rond en een zucht verlaat mijn mond. Kan hier dan echt nooit meer iets normaal gaan> Ja tuurlijk was ik blij voor Harry en Louis, maar niet als het ten koste gaat van andere. Ik word uit mijn gedachte gehaald door Elena. 'Terug naar het hotel bedoel je?' vraag ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'ja ik drnk dat we dat beter wel kunnen doen' zeg ik met een knikje en kijk hem aan. 'ik ben gewoon lief' zeg ik lachend en kijk hem aan. Het begint te regenen en ik grijns even. I'wat dacht je van een romantische kus in de regen' zeg ik lachend en druk daarna liefdevol mijn lippen op de zijne. Ik streel even door zijn inmiddels alweer natte haar en lik over zijn lip. Dit was gewoon allemaal zo geweldig, alsof een droom uitkomt.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik knik maar wat, het kon mij toch niks interesseren wat hier nou net was gebeurd. Zolang het maar niet eng of vies was maakt het mij niks uit.
    "Denk je nou echt dat ik door de regen ga wandelen in een met modder bedekt bos? Daarom zit ik nu dus hier." zeg ik, waarna ik mijn make-up begin bij te werken.
    "Trouwens, je hebt een prachtige naam. Ook al stel je jezelf niet voor." zeg ik, rollend met mijn ogen terwijl ik mijn lippen bijwerk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Liam' mompel ik en loop daarna naar de deur. Ik zucht even, ik had eigenlijk.niet echt zin langer met haar hier te zitten maar hrt regende wel heel hard. Ik haal mijn hand door mijn haar en lrun daarna wat tegen de muur van het huisje. Als het iets zachter gaat ga ik wel. Ik bijt even op mijn lip en kijk haar daarna even aan.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik berg mijn spullen weer op en merk dat Liam naar me kijkt, waarna ik één wenkbrauw vragend optrek. "Is er iets?"
    Ik zucht even en zoek wat in mijn handtas naar iets bruikbaars, maar een paraplu zit er toch niet in.
    "Dus, Liam..." zeg ik, waarna ik uiteindelijk maar mijn aansteker en een sigaret uit mijn tas pak.
    "Vind je het erg als ik rook? Of wil je er zelf ook eentje hebben?" vraag ik, waarna ik gewoon de sigaret aansteek en begin te roken. Waarom ook niet? Als hij er niet tegen kan moet hij het maar zeggen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Ik bedoelde het huisje naar de agenten, als ze ons niet hebben verlaten. Grumbel, het regent pijpen stelen, zullen we even kijken of ze er zijn en dan naar het hotel gaan?' brom ik? Ik hou eigenlijk heel erg van regen, niet dat ik het nou iedere dag wil hebben maar toch. Als je slaapt en het tikt tegen je raam, of om te zoenen in de regen. Toen ik klein was wilde ik altijd in de regen dansen maar mijn moeder hield me altijd tegen, anders zou ik ziek worden. Ik kruip lekker tegen Zayn aan, ik word denk ik ziek, normaal heb ik het altijd warm, nu heb ik het berekoud.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    {Ik moet zo trainen.... denk dat ik later nog wel ff reageer}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dan gaan we later met haar praten en laten het nu even rusten. Hier worden we geen van beide vrolijk van' zeg ik en kijk hem aan. 'Klopt en dat is de reden dat ik het zo vaak herhaal' zeg ik lachend. Een grijns verschijnt op mijn gezicht door zijn volgende woorden en voor ik kan antwoorden voel ik zijn lippen al op de mijne. Ik sla mijn armen rond zijn nek en open mijn mond dan een stukje. Dit alles was gewoon iets waar ik stiekem toch wel van gedroomd had en eindelijk is het uitgekomen. Of is dat alles gewoon nog steeds een droom.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Mhm, dat kan inderdaad ook, maar iets zegt me toch al dat ze verdwenen zijn' zeg ik en een zucht verlaat mijn mond. Tuurlijk die regen kan er ook nog wel een keer bij. Wat gaat er nog meer gebeuren? Ik kijk naar Elena en knik dan als antwoord. 'Laten we dat inderdaad dan maar doen' zeg ik en sla mijn arm om haar heen. 'Welke kant moeten we eigenlijk op?' vraag ik en kijk heel even rond in de hoop dat ik ergens wat bekends zie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    {Ik moet zo trainen.... denk dat ik later nog wel ff reageer}


    [Veel plezier en doe de rest maar de groeten en is goed xD nee serieus doe dat maar ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer