• Hallo lieve mensen ^^
    Samen met een paar andere users van Quizlet heb ik het over de accounts en het deleten ervan gehad. Nu is het zo dat als je je account opzegt, je account niet helemaal gedelete wordt. Je account wordt geinactiveert. Een volgnde keer kun je hem weer heel makkelijk activeren door opnieuw in te loggen.
    Sommige users, waaronder ik, ergeren ons kapot aan dat systeem. Als een user ervoor kiest om zijn account op te zeggen dan moet het ook echt gedelete worden. Zo komenen er niet alleen weer usernamen vrij, maar zijn ook de statistieken weer wat realistischer.
    We hebben dit al eerder bij Rutger aangekaart maar hij wil er niets aan veranderen. Wij zijn van mening dat er nu echt iets aan moet gebeuren. Accounts écht deleten maakt Quizlet niet alleen voor de moderators overzichtelijker, maar ook voor de leden zelf.
    And What Is Your Opinion?


    Bored.

    inderdaad!!!
    zou veel makkelijker zijn, toen ik mijn account aanmaakte waren de namen die ik wou al bijna allemaal bezet, toen ik die accounts achteraf ging bekijken zag ik zat ze miss al 3 maand niet meer quizlet waren geweest!!!


    What would Emma do?