• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 okt 2012 - 15:15 ]


    Life is hard and then we die

    Bagoly schreef:
    Ben ik de enige bij wie het opvalt dat heel veel mensen zich ineens anders gedragen op het forum? Er zijn zelfs enkele dikke kontenlikkers geworden, mensen die eerst maar al te graag meededen aan een ruzie, gaan nu ineens lopen bemiddelen. De mods zijn niet gek. :W

    Ja. Klopt best wel ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Audacity schreef:
    Ben ik de enige die niets door heeft van dat gedrag? :'D
    Ik weet niet over wie jullie het nu hebben, maar om nou meteen te zeggen dat ze alleen maar aardig doen vanwege de verkiezingen...


    Ik zeg niet dat ze alleen maar daarom aardig doen hoor, haha, maar ze gedragen zich wel anders en dat vind ik zonde. D:
    Als bemiddelaar hoef je echt niet ontzettend 'formeel' te zijn, lijkt me zo. Ik dacht dat het niet zo belangrijk was dat je lange, formele zinnen met dure woorden kunt formuleren. Hoewel ik wel begrijp dat je Nederlands goed moet zijn, haha.
    Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook. ;3


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat ze alleen maar daarom aardig doen hoor, haha, maar ze gedragen zich wel anders en dat vind ik zonde. D:
    Als bemiddelaar hoef je echt niet ontzettend 'formeel' te zijn, lijkt me zo. Ik dacht dat het niet zo belangrijk was dat je lange, formele zinnen met dure woorden kunt formuleren. Hoewel ik wel begrijp dat je Nederlands goed moet zijn, haha.
    Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook. ;3


    Daar ben ik het helemaal mee eens. Een bemiddelaar moet zijn/haar werk kunnen doen, maar hoeft zichzelf daarbij niet te veranderen neem ik aan.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Daar ben ik het helemaal mee eens. Een bemiddelaar moet zijn/haar werk kunnen doen, maar hoeft zichzelf daarbij niet te veranderen neem ik aan.

    En daarom zeg ik ook dat mensen die zich als een engel gedragen geen goede bemiddelaar hoeven te zijn en vica versa.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En daarom zeg ik ook dat mensen die zich als een engel gedragen geen goede bemiddelaar hoeven te zijn en vica versa.


    En daar geef ik jou dan weer gelijk in!


    everything, in time

    Wat een filosofie hier.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Wat een filosofie hier.

    Inderdaad. Dit is een stuk interessanter. *popcorn*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Inderdaad. Dit is een stuk interessanter. *popcorn*

    Jij eet vaak popcorn. (cat)

    Bagoly schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat ze alleen maar daarom aardig doen hoor, haha, maar ze gedragen zich wel anders en dat vind ik zonde. D:
    Als bemiddelaar hoef je echt niet ontzettend 'formeel' te zijn, lijkt me zo. Ik dacht dat het niet zo belangrijk was dat je lange, formele zinnen met dure woorden kunt formuleren. Hoewel ik wel begrijp dat je Nederlands goed moet zijn, haha.
    Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook. ;3

    Nou, er zijn dus die zich té goed voordoen, die zichzelf écht ten goede willen veranderen en dan nog een aantal die gewoon zichzelf blijven. Maar, enfin. Dat houd je toch ^^ Het is leuk om te observeren (cat) 'k Doe niet anders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silverlance schreef:
    (...)
    Jij eet vaak popcorn. (cat)


    TE vaak



    D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    TE vaak



    D:


    Die kat lijkt op Venrir Vaalhaar, dude. D: Maar even terzijde, ik ga zo Salt & Vinegar chips erbij halen. Wie wil? Wbw.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Die kat lijkt op Venrir Vaalhaar, dude. D: Maar even terzijde, ik ga zo Salt & Vinegar chips erbij halen. Wie wil? Wbw.


    FENRIR. Met een F! Naam komt van Fenrir/Fenris, de Noorse wolfszoon van Loki D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Bagoly schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat ze alleen maar daarom aardig doen hoor, haha, maar ze gedragen zich wel anders en dat vind ik zonde. D:
    Als bemiddelaar hoef je echt niet ontzettend 'formeel' te zijn, lijkt me zo. Ik dacht dat het niet zo belangrijk was dat je lange, formele zinnen met dure woorden kunt formuleren. Hoewel ik wel begrijp dat je Nederlands goed moet zijn, haha.
    Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook. ;3


    Ik begrijp wat je bedoelt, met de mod-verkiezing stoorde ik me ook aan alle mensen die plots topics gingen melden met een foutje in de titel, die dat eerst nooit deden x]. Maar ik heb echt niet door dat er users zijn die dat nu weer doen.


    i put the fun in funeral

    Sverige schreef:
    (...)

    Die kat lijkt op Venrir Vaalhaar, dude. D: Maar even terzijde, ik ga zo Salt & Vinegar chips erbij halen. Wie wil? Wbw.


    Gun mij chips, wij hebben alleen aardappelen :C


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    FENRIR. Met een F! Naam komt van Fenrir/Fenris, de Noorse wolfszoon van Loki D:


    Ik ben net beter van mijn ziekbed sinds dinsdag, even rustig, gij Mordin. En ja, ik heb al een jaar geen HP gelezen en mijn achterstallig onderhoudt begint beschamende vormen te krijgen. En ik kan niet eens op een onwaarschijnlijke smoes komen om mijn verraad aan HP te verbergen. :c VERGEEFT GIJ MIJ?

    Audacity schreef:
    (...)

    Gun mij chips, wij hebben alleen aardappelen :C


    Tja, mijn Salt & Vinegar uit die Schweiz deel ik niet. Die Pringles zijn heel duur, dus ik ga even carpoolen als ik morgen naar school ga via Engeland om van Lays een lading te halen. Is morgenavond goed? =P

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:03 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife