• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 okt 2012 - 15:15 ]


    Life is hard and then we die

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou nog best kunnen, maar ik vind het absoluut niet normaal dat de mods haar hebben laten doorgaan. Haar tweede naam is namelijk 'ruzie'. (cat)


    Hoe komt ze aan die naam dan? D:
    Weet je, die tijd die het zal leren mag wel snel komen. Ik houd niet van lang leren. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo ontzettend nieuwsgierig, hoor. Ik droomde er toevallig gewoon over. :') Mijn gedroomde lijst is waarschijnlijk ook niet zo betrouwbaar, tenzij Hale, mijn hamster en PUKKELxDING zich hebben opgegeven voor deze verkiezingen, maar die kans is wel erg klein. :'D
    Ik moet je helaas uit die droom helpen inderdaad!


    Life is hard and then we die

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo ontzettend nieuwsgierig, hoor. Ik droomde er toevallig gewoon over. :') Mijn gedroomde lijst is waarschijnlijk ook niet zo betrouwbaar, tenzij Hale, mijn hamster en PUKKELxDING zich hebben opgegeven voor deze verkiezingen, maar die kans is wel erg klein. :'D


    SNOOZER ALS BEMIDDELAAR!

    "ZombieSnoozer! Die en die hebben ruzie!"
    "Grrr... BRAAAAAAINS"
    *nomt de twee ruziemakers*


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    SNOOZER ALS BEMIDDELAAR!

    "ZombieSnoozer! Die en die hebben ruzie!"
    "Grrr... BRAAAAAAINS"
    *nomt de twee ruziemakers*


    Zombies zijn awesome en dat idee ook ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo benieuwd of ik erbij zit!

    IfOnly schreef:
    Ik ben zo benieuwd of ik erbij zit!


    I Love You

    IfOnly schreef:
    Ik ben zo benieuwd of ik erbij zit!

    Ik neem aan dat iedereen daar wel benieuwd naar is. *O*

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat iedereen daar wel benieuwd naar is. *O*

    Zeg dat wel. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Ik kijk echt elke dag tien keer op quizlet hiervoor!
    Oké, dat klinkt best wel freaky (':


    The pen is the tongue of the mind

    Petrificus schreef:
    Ik kijk echt elke dag tien keer op quizlet hiervoor!
    Oké, dat klinkt best wel freaky (':


    Ik denk dat er meerderen zijn hoor (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    IfOnly schreef:
    Ik ben zo benieuwd of ik erbij zit!


    Dat zijn wij allemaal, ik ben ook erg nieuwschierig! Maar zoals ik al zei: tijd zal het leren. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Petrificus schreef:
    Ik kijk echt elke dag tien keer op quizlet hiervoor!
    Oké, dat klinkt best wel freaky (':


    Je bent niet de enige :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ben niet zenuwachtig, totdat ik jullie berichten hier lees. (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik ben niet zenuwachtig, totdat ik jullie berichten hier lees. (cat)


    YOU'RE WELCOME! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben helemaal niet zenuwachtig. Wacht gewoon rustig af totdat het er is. Zenuwachtig zijn helpt daarbij echt niet, alles behalve.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.