• Hey iedereen,

    Hoe zeg je het beste tegen je ouders dat je wilt stoppen met je hobby die je al lang doet
    maar het nu ineens beu begint te worden? En het niet meer zo graag doet?
    Daar heeft mijn vriendin een probleem mee. De hobby die ze doet is paardrijden.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gewoon zeggen dat ze wilt stoppen? :') Zo erg is dat toch niet?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    Gewoon zeggen dat ze wilt stoppen? :') Zo erg is dat toch niet?


    Nee heb ik haar ook gezegt. Ma ze is gewoon bang voor de reactie van haar ouders.
    Ze zijn niet zo heel gemakkelijk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb twee jaar terug nieuwe laarzen voor het paardrijden gekregen van tweehonderd euro, en een aantal maanden later stopte ik er mee. Mijn ouders waren niet blij, maar ze respecteerden wel mijn keuze. :Y)
    Maar volgens mij zou ze dat gewoon kunnen zeggen. Zelfs lastige ouders kunnen dat respecteren.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 22:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik heb twee jaar terug nieuwe laarzen voor het paardrijden gekregen van tweehonderd euro, en een aantal maanden later stopte ik er mee. Mijn ouders waren niet blij, maar ze respecteerden wel mijn keuze. :Y)
    Maar volgens mij zou ze dat gewoon kunnen zeggen. Zelfs lastige ouders kunnen dat respecteren.


    Ja ik vind dat ook dat haar ouders daarmee moeten mee leven.
    Want ze zegt zelf ook als ze volgend jaar drie dagen in de week moet gaan werken
    en 2 dagen naar school moet gaan in de week. Dat ze dat al niet aan kan.
    En dan vind ze het ook lastig in haar weekend. Ze wilt er echt mee kappen. Ik zie dat in haar ook echt.
    Het is nu altijd met tegenzin dat ze gaat. Ze is er nog maar een jaar mee bezig.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als ze die redens gewoon zegt tegen haar ouders, dat ze het niet kan combineren, dan moet dat goedkomen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Als ze die redens gewoon zegt tegen haar ouders, dat ze het niet kan combineren, dan moet dat goedkomen.


    Dat vind ik goed gezegd. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik was ook bang voor mijn moeders reactie toen ik wou stoppen met paardrijden, maar mijn moeder zei zelf al dat ze liever heeft dat ik dan stop, dan dat ze veel geld moet betalen aan een hobby die ik niet meer leuk vond.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Eigenlijk alles wat hierboven al is gezegt. (:
    En mocht ze het nog steeds eng vinden, waarom ga je niet met haar mee om haar te steunen? Vind ze misschien wel fijn. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien kan ze nadenken over wat ze wel graag wilt doen, en dan dat tegen haar ouders zeggen?
    Ik had het ook hoor. Ik zit (nogsteeds) op paardrijden, maar vond een andere sport ook leuk, en nu doe ik beide.
    Allicht kan ze over een andere hobby beginnen, en dan zeggen ''in plaats van paardrijden?'' :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    xHappinessx schreef:
    Ik was ook bang voor mijn moeders reactie toen ik wou stoppen met paardrijden, maar mijn moeder zei zelf al dat ze liever heeft dat ik dan stop, dan dat ze veel geld moet betalen aan een hobby die ik niet meer leuk vond.


    Ja dat ook al. Elke week uit geven daar aan of elk jaar.
    Dat lijkt me ook veel.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    DiNozzo schreef:
    Eigenlijk alles wat hierboven al is gezegt. (:
    En mocht ze het nog steeds eng vinden, waarom ga je niet met haar mee om haar te steunen? Vind ze misschien wel fijn. ^^


    Hmm ja dat is nog een goed idee. Dat zou ik kunnen doen.
    Dan zal ze waarschijnlijk minder band zijn :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Churchill schreef:
    Misschien kan ze nadenken over wat ze wel graag wilt doen, en dan dat tegen haar ouders zeggen?
    Ik had het ook hoor. Ik zit (nogsteeds) op paardrijden, maar vond een andere sport ook leuk, en nu doe ik beide.
    Allicht kan ze over een andere hobby beginnen, en dan zeggen ''in plaats van paardrijden?'' :)


    Ja maar twee hobby's zou ze nooit doen.
    Ze zwemt wel graag. Maar ja dat is afwachten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ze heeft het eindelijk durven zeggen. Haar moeder was wel een beetje verbaasd.
    Ze was ook wat boos maar begreep het. Bij haar vader was het zelfde.
    Hij vroeg hij of ze het niet meer leuk vond? Of het niet meer graag deed.
    En ze zei gewoon de waarheid. Hij begreep haar dan naar mate ze het goed uit legde.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,