• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 okt 2012 - 15:15 ]


    Life is hard and then we die

    Memoria schreef:
    (...)
    dan heb ik er eentje over het hoofd gezien :'D


    Haha, ik zat ook steeds te zoeken, maar uiteindelijk heb ik die andere ook gezien. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    LPayne schreef:
    Woow, jullie schrijven echt zoveel in deze topic! (:

    ik niet heel erg, dit is de eerste keer dat ik hier kijk sinds een week (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Late mijn topics 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sapientia schreef:
    Mijn topics, omdat ik natuurlijk op de hoogte wil blijven ^^


    I Love You

    Ahri schreef:
    Meh. Ben ik de enige die de 'stem-op-mij-shiz' overbodig vind?

    Waarom nemen jullie dat nou zo serieus? Ik zie de humor er wel van in. Ze proberen de sfeer wat op te vrolijken met die topics en ik vind het wel grappig eigenlijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Waarom nemen jullie dat nou zo serieus? Ik zie de humor er wel van in. Ze proberen de sfeer wat op te vrolijken met die topics en ik vind het wel grappig eigenlijk.
    Dit dus! *O*
    Ik heb zo'n topic aangemaakt, omdat ik er wel om kan lachen :')
    Maarja, iedereen wordt tegenwoordig zo serieus (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aragog schreef:
    Aha.
    Ik zie het, ja. :'D
    Eh- ik weet niet wat ik er van moet denken. :') In ieder geval, áls ik 'door' ben, ga ik geen topic openen. Neh.
    Hahja die topic zijn vooral voor de lol gemaakt volgens mij. Ik zou ze niet al te serieus nemen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vraag me nog steeds af of kandidaten straks allemaal op zichzelf kunnen stemmen en dat ook gaan doen of niet.

    Wat betreft stem-op-mij topics: ik denk niet dat de mensen die straks door zijn zulke topics zullen maken. Dénk ik. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Ik vraag me nog steeds af of kandidaten straks allemaal op zichzelf kunnen stemmen en dat ook gaan doen of niet.

    Wat betreft stem-op-mij topics: ik denk niet dat de mensen die straks door zijn zulke topics zullen maken. Dénk ik. (cat)
    Ik ga niet op mezelf stemmen, dat vind ik echt triest :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik ga niet op mezelf stemmen, dat vind ik echt triest :W


    Mooi, dan ben ik niet de enige die dat vind. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Mooi, dan ben ik niet de enige die dat vind. (krul)
    Dat komt over alsof je het jezelf het meest gunt.
    En nu niet beginnen over mijn stemopmij-topic, want dat was gewoon geouwehoer.
    Maar ik gun het anderen heel erg (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Dat komt over alsof je het jezelf het meest gunt.
    En nu niet beginnen over mijn stemopmij-topic, want dat was gewoon geouwehoer.
    Maar ik gun het anderen heel erg (:


    Je bedoeld dat het lijkt alsof de mensen die op zichzelf stemmen het voor zichzelf het meest gunnen, toch?
    Mee eens, ik gun het anderen zeker. (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Je bedoeld dat het lijkt alsof de mensen die op zichzelf stemmen het voor zichzelf het meest gunnen, toch?
    Mee eens, ik gun het anderen zeker. (:
    Ja, dat bedoel ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik ga niet op mezelf stemmen, dat vind ik echt triest :W


    Ik vind dat best dubbel, je doet mee op Bemiddelaar te worden, voor jezelf. Ik zit ertussen te dubben, als ik door ben en je kan op jezelf stemmen, of ik wel of niet stem. Je doet mee omdat je iets wilt bereiken, omdat je je doel wilt bereiken. Elke stem telt. Maar mensen kunnen het ook als egoïstisch en ijdel zien. Ik geef niet veel om andermans mening; als ze mij een trut vinden: prima. Maar zoiets doe je voor jezelf, vind ik. Je mishunt anderen er niets mee, iedereen gaat voor de functie. Het voelt alleen dubbel. Dus ik overweeg sterk Zwitserland te blijven. =$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik ga niet op mezelf stemmen, dat vind ik echt triest :W


    26 - 02 - '16