• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic
    Tweede topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 okt 2012 - 15:15 ]


    Life is hard and then we die

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik vind dat best dubbel, je doet mee op Bemiddelaar te worden, voor jezelf. Ik zit ertussen te dubben, als ik door ben en je kan op jezelf stemmen, of ik wel of niet stem. Je doet mee omdat je iets wilt bereiken, omdat je je doel wilt bereiken. Elke stem telt. Maar mensen kunnen het ook als egoïstisch en ijdel zien. Ik geef niet veel om andermans mening; als ze mij een trut vinden: prima. Maar zoiets doe je voor jezelf, vind ik. Je mishunt anderen er niets mee, iedereen gaat voor de functie. Het voelt alleen dubbel. Dus ik overweeg sterk Zwitserland te blijven. =$
    Ja, dat is ook wel zo!
    Ergens hoop ik dat je niet op jezelf kunt stemmen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zo erg is 't toch niet om op jezelf te stemmen, mocht 't mogelijk zijn :Y) Als je het graag wilt...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het niet erg vinden als een goede bemiddelaarskandidaat op zichzelf zou stemmen. Emile Roemer stemt waarschijnlijk toch ook niet op Geert Wilders? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Op jezelf stemmen vind ik een stom idee. Je kunt dat beter niet doen, want dan gaat iedereen op zichzelf stemmen, en dat heeft geen zin.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Op jezelf stemmen vind ik een stom idee. Je kunt dat beter niet doen, want dan gaat iedereen op zichzelf stemmen, en dat heeft geen zin.


    Hm. Stel er gaan 10 mensen door naar de volgende ronde, en zij stemmen allemaal op zichzelf... Dan hebben ze allemaal minimaal 1 stem. Vervolgens stemmen nog een paar honderd quizletters, dan is die ene stem verwaarloosbaar.

    Persoonlijk vind ik niks mis met op jezelf stemmen. Je stemt op degene die je het beste vind voor de functie waarvoor gestemd word, in dit geval bemiddelaar. Als je vindt dat je daar goed in zou zijn (en als je dat niet vind, waarom doe je dan mee?) dan zie ik er niks verkeerds aan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm. Stel er gaan 10 mensen door naar de volgende ronde, en zij stemmen allemaal op zichzelf... Dan hebben ze allemaal minimaal 1 stem. Vervolgens stemmen nog een paar honderd quizletters, dan is die ene stem verwaarloosbaar.

    Persoonlijk vind ik niks mis met op jezelf stemmen. Je stemt op degene die je het beste vind voor de functie waarvoor gestemd word, in dit geval bemiddelaar. Als je vindt dat je daar goed in zou zijn (en als je dat niet vind, waarom doe je dan mee?) dan zie ik er niks verkeerds aan.

    Exactly *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elenei schreef:
    (...)
    Exactly *O*


    Daar trad ik bemiddelend op, nietwaar? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mocht ik door zijn en je zou op jezelf kunnen stemmen, zie ik niet in waarom je dit niet zou doen. Ik bedoel, je doet toch mee omdat je bemiddelaar wil worden? :Y)
    Aan de andere kant zullen er waarschijnlijk genoeg goede users door zijn naar de tweede ronde waarop ik zou willen stemmen. Als ik door zou zijn en zou vinden dat een andere user een betere inzending heeft dan ik, zou het ook zomaar kunnen dat ik op hem/haar stem. I dunno, ik zie wel ^^. Mijn stem blijft waarschijnlijk anoniem.


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    Daar trad ik bemiddelend op, nietwaar? :Y)

    +1 (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm. Stel er gaan 10 mensen door naar de volgende ronde, en zij stemmen allemaal op zichzelf... Dan hebben ze allemaal minimaal 1 stem. Vervolgens stemmen nog een paar honderd quizletters, dan is die ene stem verwaarloosbaar.

    Persoonlijk vind ik niks mis met op jezelf stemmen. Je stemt op degene die je het beste vind voor de functie waarvoor gestemd word, in dit geval bemiddelaar. Als je vindt dat je daar goed in zou zijn (en als je dat niet vind, waarom doe je dan mee?) dan zie ik er niks verkeerds aan.


    Ja, maar like; iedereen die meedoet vind zichzelf geschikt (anders doe je niet mee) dus heeft dat op jezelf stemmen niet echt nut.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik snap nog steeds het stemmingsgedoe niet... -.-


    help

    Elenei schreef:
    (...)
    +1 (cat)




    I SHALL CHERISH THIS MOMENT FOREVER


    quidquid excusatio prandium pro

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, maar like; iedereen die meedoet vind zichzelf geschikt (anders doe je niet mee) dus heeft dat op jezelf stemmen niet echt nut.


    waarom heeft het op jezelf stemmen geen nut? Dat snap ik niet 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Dormouse schreef:
    Ik snap nog steeds het stemmingsgedoe niet... -.-

    Het word vanzelf wel duidelijk als wij klaar zijn en jullie mogen gaan stemmen. En als je het dan nog niet snapt kan je altijd nog een specifieke vraag stellen en dan antwoorden wij er op ^^ Volgens mij wijst het zich vanzelf wel [:

    Krull schreef:
    (...)
    Het word vanzelf wel duidelijk als wij klaar zijn en jullie mogen gaan stemmen. En als je het dan nog niet snapt kan je altijd nog een specifieke vraag stellen en dan antwoorden wij er op ^^ Volgens mij wijst het zich vanzelf wel [:


    Haha, okay. xd Ik zie wel, dan zeker?


    help