• Hallo iedereen,
    Ik ben naar stories opzoek, want ik verveel me op het moment. Het liefst lees ik stories over; Justin Bieber, One Direction of Harry Potter. -Anders mag ook-. Het liefst lees ik verhalen die net begonnen zijn of bijna afgelopen zijn. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit! Drop het hier maar gewoon!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Love Taught Me To Lie || Harry Styles
    Genre's : Misdaad , Drama en Romantiek.



    Home Is Were The Heart Is || Zayn Malik
    Genre's : Drama , Romantiek en Fanfiction.



    [Ik weet niet of je het boeit XD Dit zijn mijn nieuwste verhalen , ik ben mijn schrijfstijl ook een beetje aan het ontwikkelen , dus je moet zelf maar even zien (; ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    En er hing een mes aan mijn riem. Het gewicht was geruststellend, en de dunne, leren schede bewoog zachtjes terwijl ik liep.
    Waarheen liep ik? Ik wist het niet. Weg van mijn verleden, van de wereld die ik kende - en hartgrondig haatte.


    De story


    Het is wel onbekende personen, dus als je liever fanfics hebt...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ik heb twee verhalen op mijn profiel staan, maar even geen link.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    Mijn broer keek me dreigend aan. Met een gebogen hoofd dacht ik na wat ik had meegemaakt. De tranen stroomden over mijn wangen. Nooit had ik gedacht dat alles zo zou aflopen. Ik raakte iedereen kwijt terwijl ik niks had misdaan..


    Eerste hoofdstuk komt vandaag online!

    EDIT: het gaat trouwens over Zayn Malik!
    EDIT II: oeps.. link vergeten: I think she was right.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 18:44 ]

    Crash

    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    Gezworen Vijanden? - HP

    http://www.quizlet.nl/stories/98152/gezworen-vijanden---hpfanfic/

    Een oude fanfic van mij die ik toch eens wilde posten. (:

    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb wel een OP, ik hoop dat je dat ook leuk vind. Kijk maar even. ;'D


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.

    harry potter :Y)
    A thousand years... [Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    http://www.quizlet.nl/stories/97817/live-while-were-young--zayn-malik/


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    Beschrijving staat bij story :3
    Gerne: Drama, Fantasy, Romantiek
    Hoofdstuk: 25 (nog in ontwikkeling)
    Nederlands geschreven


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    ZAYN MALIK


    I paid 300 bucks for you
    Zayn Malik is obsessed met meisjes, seks en muziek. Als bandlid van de maar al te bekende boyband One Direction kan hij krijgen wie hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil, maar dat betekent niet dat iedereen zich zomaar aan zijn voeten gooit om hem zijn nachtelijke pleziertje te geven. Als Zayn één van de duurdere bordelen in Zuid-Londen bezoekt ziet de mooie Scarlett eindelijk haar kans om te ontsnappen, maar ze had er niet op gerekend dat Zayn echt waar wilde voor zijn geld.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 11:25 ]


    The soul needs autumn.

    The Dream Trip || One Direction


    The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.

    Dit is het verhaal van Allison Susan Stelling wiens leven veranderd door haar droomvakantie die ze maakt met haar vriendin Nikita Iris Kenneth. Twee doodgewone meisjes van 16 jaar uit Nederland die van hun lieve ouders kaarten hadden gekregen voor de One Direction Arena Tour 2013 in Londen.


    Hoop dat je het leuk vindt! :D


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Net opnieuw begonnen + link in plaatje.
    Er staan ook nog OP's op mijn profiel.





    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.


    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    Instagram.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes