• Hallo iedereen,
    Ik ben naar stories opzoek, want ik verveel me op het moment. Het liefst lees ik stories over; Justin Bieber, One Direction of Harry Potter. -Anders mag ook-. Het liefst lees ik verhalen die net begonnen zijn of bijna afgelopen zijn. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit! Drop het hier maar gewoon!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why don't you want to believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    The Avenger ~ The Matrix of Leadership ~ ( net begonnen )



    Loki wordt terrecht gesteld op Asgard en ontsnapt net aan de doodstraf, in plaats daarvan stuurt Odin hem naar Amissa de verlaten sector en hoogst beveiligde gevangenis van het universum.
    maar er is nog een deal af te handelen...

    de Chitauri neemt Loki mee en samen gaan ze met de matrix of leadership hun horizonen vergroten...

    Thor reist naar de aarde om Nick Fury te waarschuwen en de Avengers komen opnieuw bij elkaar om voor eens en altijd met Loki af te rekenen, het team is niet opgewassen tegen de Matrix en Nick schakkelt de hulp in van een lang bewaard geheim...

    how desprate are you...

    ~ compleet nieuw verhaal en vervolg op Avengers 1
    ~ begonnen op 30 september 2012
    ~ muziek van de film en van Marvel in het algemeen zal te horen zijn
    bij elk hoofdstukje
    ~ neem abo want ik waarschuw niet !
    ~ elke dag drie hoofdstukjes
    ~ nederlands maar kan soms engelse woorden bevatten of Italiaanse
    ~ opbouwende kritiek is altijd welkom
    ~ genere fanfiction, komedie, actie
    ~ net op Quizlet geplaatst

    trailer


    soundtrack


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    ik heb een hp story voor jou :)
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion

    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Holaaa, ik ga beginnen aan een nieuwe fanfic met one direction. Het zal geen standaard romance worden, maar het vooral het verhaal van twee vriendinnen die elkaar langzaam maar zeker kwijt beginnen te raken. Ik waarschuw wel, het word best dramatisch, so lezen is op eigen risico. Hoop dat je er wat me kan.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.




    Tell me the reason why
    You commit a love suicide
    Think you want our love to die
    You did it on purpose
    I'm all out of tears
    Time to get outta here
    You made it very clear


    Love suicide • Louis Tomlinson


    Produced by STAZ
    Only on Quizlet.nl
    09OKT2012


    Out of sight but not out of mind


    I Can't Love You ft. One Direction
    I hate you with my brain, but I love you with my heart


    Everyday I'm waiting for the nights, because the night is the best part of my life. Then I'm who I wanna be

    - 100% nederlands
    - One Direction bestaat
    - Vooral Harry Styles
    - Neem abo ik waarschuw niet

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 20:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne





    Op de dag dat Meredith en haar moeder verhuizen, gaat alles mis. Haar vader krijgt onverwachts een bizar ongeluk, wat ze maar niet kan verwerken. Gelukkig had haar vader net een nieuw huis gekocht, zodat ze onderdak hadden. Het enige wat Meredith interesseerd, is dansen. Haar moeder geeft haar stiekem op bij een dansschool, maar is Meredith hier wel zo blij mee? Dan komt ze iemand tegen waar ze niet op gehoopt had, waar haar hele leven van af zal hangen. Als Meredith ook nog eens last krijgt van nachtmerries, ziet ze het niet meer zitten. Vaak wordt ze ook nog hyperventilerend wakker. Dan neemt ze een besluit waar ze misschien wel eens spijt van gaat krijgen..


    ~ Gestart op 6 oktober
    ~ Nederlands en Engels geschreven, maar Engels gesproken
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk
    ~ Onverwerkte gebeurtenissen
    ~ Meeslepend verhaal

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 13:22 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/99132/superheroes--one-direction/ [/url]

    Superheroes || One Direction

    One world-famous boyband.
    Two boys, with a secret.
    They're not two 'normal' teenage boys.
    They're superheroes.
    They're gonna save the world.

    "I wanna save you tonight"

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:20 ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:20 ]

    The sexhouse || One Direction

    Having sex is like playing
    bridge. If you don't have a
    good partner, you'd better
    have a good hand.


    ~ 16+
    ~ Prologue staat online
    ~ Ze zijn niet beroemt
    ~ Net begonnen


    And that’s the way it is.

    hope you like


    http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!