• ik ben echt dik en ik wil graag afvallen..
    alleen ik weet niet hoe..
    ik probeer altijd gewoon gezond en niet te veel te eten maar ik ben vaak alleen thuis en dan gaat er zo weer een zak snoep of chips naar binnen.
    op school zeggen ze ook al dat ik dik ben en ik voel me er echt heel kut over.
    ik wil graag gewoon gaan zwemmen enzo met vriendinnen maar dan voel ik me heel ongemakkelijk door mijn vette buik!
    en nu wil ik geen gezeik van; je bent mooi zoals je bent.
    reageer dan gewoon niet.

    hebben jullie alsjeblieft tips hoe ik af kan vallen?

    dat gaat allemaal weg hoor. ik ben altijd een dikkertje geweest. op mijn zwaarst woog ik bijna 90 kilo en ik ben maar 1.75m groot.
    maar ik ben al veel afgevallen.
    gewoon minder snoepen (niet eigenlijk), veel water drinken en geen frisdrank. heb je honger dan drink je water of eet je iets gezond. en beweeg wat meer. helpt allemaal. ik doe ook een dieet nu, zo met shakes ma das kei vies, ma het helpt. ik ben al eens 4 kilo kwijtgeraakt op een week, maar dat was echt niet zo leuk. je hebt dan echt honger en je mag het niet zomaar ineens doen, je moet zoiets gelijdelijk aan opbouwen. en nu weeg ik nog steeds veel. maar ik ben al vele kilootjes kwijt, gewoon door te stoppen met snoepen en water te drinken. (K)

    (...)hehe. ik ben 1.60 en weeg 58 kilo en ik ben 13 jaar, bijna 14. o.O
    dat is toch niet normaal?
    whaha :') ik ben 13, over ene halfjaar 14 ben 1.70 lang en weeg 76 -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat gaat allemaal weg hoor. ik ben altijd een dikkertje geweest. op mijn zwaarst woog ik bijna 90 kilo en ik ben maar 1.75m groot.
    maar ik ben al veel afgevallen.
    gewoon minder snoepen (niet eigenlijk), veel water drinken en geen frisdrank. heb je honger dan drink je water of eet je iets gezond. en beweeg wat meer. helpt allemaal. ik doe ook een dieet nu, zo met shakes ma das kei vies, ma het helpt. ik ben al eens 4 kilo kwijtgeraakt op een week, maar dat was echt niet zo leuk. je hebt dan echt honger en je mag het niet zomaar ineens doen, je moet zoiets gelijdelijk aan opbouwen. en nu weeg ik nog steeds veel. maar ik ben al vele kilootjes kwijt, gewoon door te stoppen met snoepen en water te drinken. (K)

    Heb je tips om dat vol te houden??

    Misschien gaan Sonja Bakkerenx'D Dat ga ik ook doen>.<


    Music is the new sex

    Misschien gaan Sonja Bakkerenx'D Dat ga ik ook doen>.<
    Gheghe. maar dan moet je ook met avond eten..
    en mijn ouders koken dusja..

    (...)Gheghe. maar dan moet je ook met avond eten..
    en mijn ouders koken dusja..

    Nee hoor. Dat deed mijn pa ook niet


    Music is the new sex

    Misschien gaan Sonja Bakkerenx'D Dat ga ik ook doen>.<
    er was gebleken ofzo dat je door Sonja Bakkeren in feite alleen dikker word ofzo 0.o want je lichaam krijgt dan amper vet binnen en dan als je klaar bent met het dieet en je eet weer wat vet dan houdt je lichaam dat allemaal vast omdat ze het nodig hebben end at doet het dan met al het vet x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Nee hoor. Dat deed mijn pa ook niet
    nee? x'D
    wij hebben wel zo'n boek.
    en toen was mijn moeder 16 kilo afgevallen.
    xd

    (...)er was gebleken ofzo dat je door Sonja Bakkeren in feite alleen dikker word ofzo 0.o want je lichaam krijgt dan amper vet binnen en dan als je klaar bent met het dieet en je eet weer wat vet dan houdt je lichaam dat allemaal vast omdat ze het nodig hebben end at doet het dan met al het vet x3
    o dan is dat ook niet zo handig..

    Veeel water drinken :D
    en naa 8 uur nie meer eten,want dan verteert uu maag nie meer ofzoiets?
    en voor de rest,ipv snoep,fruit ;)
    xx


    everybody needs a song.

    tips om vol te houden.
    wel gewoon je denkt aan wie je graag wil zijn en wie je nu bent. je zegt tegen jezelf van, hmm wil ik deze persoon blijven of niet.
    zeg je nee, dan moet je je gewoon concentreren op wie je wel wil zijn.
    en als je eens iets lekkers ziet moet je denken van, maakt het mij gelukkig omdat het lekker is. of maakt het mij ongelukkig omdat ik erdoor kan verdikken. altijd dus als je wat lekkers ziet moet je er goed over denken. en tegen de tijd dat je een besluit moet nemen, heb je al geen honger meer.
    en geloof mij, soms is fruit veel lekkerder dan snoep. ik eet nog snoep hoor, maar niet super veel.
    maar wees blij, je bent nog jong, 13-14 jaar. ik ben 16. bij jou is da, zo noem ik het toch, babyvet. das vet dat na enkele jaartjes weg is.
    ma ik ben nu effe weg. als je meer wil weten ofzo stuur me een pb. ik moet nu dringend mijn haar wassen, ben het namelijk aant kleuren. (K)

    dankje dankje dankje. <3

    volgens mij zegt iedereen hier dat ze zichzelf te dik vinden ;p , op een paar na dan ;p

    m'n ma zit ook altijd te zeiken dat ik te dik ben en dat ik moet gaan sporten enzo , maarja, ik wil wel , maar niet alleen ofzo , dat is zo saai , en ik doe ook wel aan tennis , maar dat is maar 1 keer in de week enzo.
    gelukkig is me ma nu besig met er eigen bedrijf en dan krijgt ze waarschijnlijk een sportruimte hiernaast =]

    dan zou ik al veel meer zin hebben :P


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    sporten is ook saai :') en voor fitnessen moet je 16 zijn -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)ik ben 1.60 en 58 kilo. o.O

    JEUZUS MENS DAN BEN JE NIET DIK!!!