• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {dat klinkt perfect! :P
    We kunnen gewoon zeggen dat Jamy en Grey ook gewoon 'doorgeleefd' hebben, we doen alsof ze gewoon rondgelopen hebben en gedanst en gewoon random stuff en gaan nu gewoon verder...}


    [als de rest het hier mee eens is: graag!!!
    kan iemand dan even in het snel vertellen wat er allemaal gebeurd is? :$]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:42 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    {nou er zijn veel, veel mensen gestraft... euhm en Nala was verliefd op Sam, maar hij was dan weer op Naomi, maar Naomi hield ook van Ian.
    En het was dus een heel pijnlijke situatie, tot Sam flauwviel en zijn hoofd stootte en zo zijn geheugen kwijt was. Hij zag toen in dat Nala er de hele tijd voor hem was en dat hij het juiste moest doen. (nadat hij zijn geheugen terug had, weliswaar xD) en dus zijn hij en Nala nu een soort van stelletje. Ian en Naomi nog steeds.
    Er is ook een man nu, bij de personage's. Hij moet zich walgelijk gedragen, maar wilt dit niet, dus doet hij het soms niet ook.
    Het vorige topic heeft hij met Nala zitten praten en Nala is dus de eerste die positief over hem denkt, maar eigenlijk heeft hij haar vooral voor zich gewonnen doordat hij Sam geholpen heeft, toen hij bewusteloos was.
    Euhm voor de rest weet ik het niet goed meer...
    Dexter blijkt een of andere superspion te zijn (het was Dexter, toch???)
    Nja, zoals je ziet weet ik het zelf niet supergoed xD
    Maar dat moet het ongeveer zijn denk ik.
    Beginnen we dan meteen dat Jack en Jamy bij elkaar zijn?
    (niet stelletjes bij elkaar, maar gewoon lijfelijk vlakbij elkaar zitten xD) }

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okee, dankjewel!
    Is Amy Michels van coockies ook nog waar ik stopte met schrijven?
    Haha, is goed! Hier komt het eerste stukje weer:]

    Jamy Black
    Ik keek Jack aan en begon een beetje te trillen.
    "En jij? Heb jij een vriend...in?" Ik liet expres een stilte vallen na 'vriend', om te testen of ie homo was of niet.
    Heel voorzichtig legde ik mijn hand op zijn knie en ik voelde het bloed naar mijn hoofd stijgen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ohw... Hooii... Ik ben verder gegaan, ik had namelijk niet echt verwacht dat je weer in zou springen...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ohw... Hooii... Ik ben verder gegaan, ik had namelijk niet echt verwacht dat je weer in zou springen...]


    [Haha, jaa snap ik. :$ Anders dan maak ik een nieuwe personage, goed?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    Ik was een beetje afgeleid door zijn hand en zijn rode hoofd, maar mijn hoofd moest minsten 3 keer zo rood zijn.
    "Ik euhm... Ik heb nooit een vriendinnetje gehad." mompelde ik. Ik beet op mijn lip, terwijl ik me afvroeg of die twijfeling echt iets te betekenen had. Zijn hand op mijn knie leek dat toch te bevestigen. Het was niet echt een gebaar dat vrienden onder elkaar doen.
    En het maakte me nog eens helemaal in de war ook. Ik geraakte er maar niet over uit of ik het nu fijn vond of niet. Of het gevoel in mijn buik honger was of iets anders.
    "Of een vriendje..." zei ik er uiteindelijk na een lange pauze achterna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jamy Black
    Als verstijfd bleef ik zitten. O god, wat betekende die zin daarna. Dat ie op jongens viel? Net als ik. Of was het gewoon een grapje. Totaal in de war draaide ik mijn hoofd naar hem toe en keek hem recht aan. Zijn hoofd was rood, en dat maakte me iets zelfverzekerder. Ik kwam ietsje dichterbij en wachtte gespannen af wat ie zou gaan doen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ben er weer, Deem wil je reageren met Ian?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    EDWESTWICK schreef:
    (...)

    [Haha, jaa snap ik. :$ Anders dan maak ik een nieuwe personage, goed?]


    [Je kan wel verder met Guy, maar uhm... Amy is een soort van verliefd geworden ook op iemand anders... Hahaha. Sorry!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Hij kwam dichterbij en mijn ogen schoten van zijn gezicht naar mijn handen die ik steeds in elkaar wrong op mijn schoot, naar een vlek op het laken onder me en terug naar zijn gezicht.
    Ik was enorm zenuwachtig. Ik had sowieso al geen ervaring met relaties, laat staan met jongens... Ik beet op mijn lip, maar wist niet wat te doen, hoe te reageren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja ik ga reageren met Ian. Maar eerst even eten. Honger... Niemand thuis, dus dat word een broodje:) Hahaha Zo terug x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Je kan wel verder met Guy, maar uhm... Amy is een soort van verliefd geworden ook op iemand anders... Hahaha. Sorry!]


    [Hahaha, is niet erg! Ik vind wel een ander slachtoffer voor Grey ;p]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Hey welkom back, ja weet het late reactie, en je moet zelf weten of jè een nieuwe maakt of niet. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jamy Black
    In mijn hoofd telde ik de seconden dat Jack me aankeek. Ze zeiden dat als iemand je langer dan 5 seconden aankeek, dat die genene je wel zag zitten. Ik wilde hem zo graag zoenen, maar ik wist dat het niet ging. Ik zo hem afschrikken, maar zou het kunnen?


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Hahah of je maakt het haar extra moeilijk:) Ghehehe. Maar dat is ook weer zielig voor Luke... Maar je moet zelf kiezen wat je doet x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne