• Heel erg origineel, ik weet het. Maar ik zoek dus ook stories.

    Wel

    - One Direction stories
    - Onbekende personen
    - Harry Potter
    - Twilight/Wolfpack

    Niet

    - Bromance stories (Sorry maar het zijn niet mijn soort stories)
    - Horror stories (Sorry maar ik vind horror stories te eng)

    Is jouw story ergens anders bij in te delen dan wat bij wel of niet staat en je vind dat ik hem echt moet lezen dan mag je hem hier ook neer zetten.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:56 ]


    Physics is awesome



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why don't you want to believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.

    Tijdstijd

    Joy Harvest leeft in de tweeëntwintigste eeuw. Thuis heeft ze het moeilijk vanwege haar vader die bijna nooit thuis is, haar moeder is overleden. Ze is verslaafd aan haar mobiele telefoon, maar vooral aan alle technologie. In 2140 gaat namelijk alles via de cyberwereld. Maar dan gebeurt er iets wat Joy niet had verwacht, ze kom terecht in een ver verleden, het jaar 1910. Joy vindt het daar vreselijk en wil zo snel mogelijk naar huis, maar toch is er iets dat haar bindt en wat de keuze moeilijk maakt. Blijft zij in het heden of kiest zij voor het verleden?



    Noel Smith is een soldaat uit de twintigste eeuw. Hij komt uit een plek hier ver van vandaan dat hij Morgenland noemt, maar er voor de rest weinig over vertelt. Hij is hier samen heen gevlucht met zijn beste vriend Joey Wilner die hem in alles steunt. Samen beginnen ze aan een groot avontuur en vechten ze tegen het duister dat over de straten zwerft. Maar dan vindt Noel iets waar hij jaren naar opzoek is geweest en zijn leven compleet veranderd.

    Een romantische, spannende, fantasy story waarin Destined de rol van Noel op zich neemt en nerveus de rol van Joy vervult.



    - Net begonnen verhaal
    - Onbekende personen
    - Genre: fantasy/romantiek
    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    •Soundtrack•


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Misschien dit? :Y)

    Feathers in the wind || One Direction

    Faith Janssen is zeventien en woont samen met haar vader in Amsterdam. Ze heeft haar moeder nooit gekend, maar besluit daar na haar eindexamen vwo verandering in te brengen en vertrekt stante pede naar Londen. Zal ze vinden waar ze naar zoekt – of zoekt ze naar iets heel anders dan ze eigenlijk hoopt te vinden?
    Ellie Williams heeft een andere uitdaging voor haar voeten geworpen gekregen. Ze is gezakt voor haar eindexamen en zal daarom helaas nóg een jaar in de schoolbanken moeten doorbrengen. Alsof dat nog niet erg genoeg is, wordt haar leven totaal overhoop gegooid. Kan Ellie alle veranderingen aan? En wat hebben deze twee meisjes eigenlijk precies met elkaar te maken?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!


    Bucket list • Niall Horan

    ‘I was there. Flying and free. For a moment without pain. But it sucked 'cause you were not with me.’



    Cut me down, but it's you who'll have further to fall.
    Ghost town and haunted love.
    Raise your voice, sticks and stones may break my bones.
    I'm talking loud, not saying much.
    I'm bulletproof, nothing to lose



    ___________________

    x Soundtrack
    x Sensitive subject


    x

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Allemaal heel erg bedankt voor jullie verhalen! Bij sommige heb ik al een kijkje genomen, bij andere nog niet.


    Physics is awesome

    harry potter: A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mijn nieuwe story ...




    You will think i'm beautiful, even though I have to die.


    - Nederlands
    - One Direction bestaat nog niet [De jongens zijn in het begin gewoon vrienden]
    - Start nog niet bekend
    - Geschreven door Fluid
    - 16+ kan



    De story


    Whoever is trying to bring you down, is already below you



    'Please, stay with me' say he, but i don't want anymore.



    - Fanfiction.
    - One direction bestond, let goed op de bestond.
    - Andere bekende personen komen er niet in voor.
    - 12+
    - Abo, kudo's ect. zijn welkom.
    - Nederlands gesproken en geschreven.


    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 17:18 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.

    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien