• Heel erg origineel, ik weet het. Maar ik zoek dus ook stories.

    Wel

    - One Direction stories
    - Onbekende personen
    - Harry Potter
    - Twilight/Wolfpack

    Niet

    - Bromance stories (Sorry maar het zijn niet mijn soort stories)
    - Horror stories (Sorry maar ik vind horror stories te eng)

    Is jouw story ergens anders bij in te delen dan wat bij wel of niet staat en je vind dat ik hem echt moet lezen dan mag je hem hier ook neer zetten.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:56 ]


    Physics is awesome

    The Midnight Game




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    Bloedstollend horrorverhaal geschreven uit de ogen van onbekende personen. Volledig Nederlandstalig.

    Grimm schreef:
    (...)


    Je verhaal lijkt mij geweldig maar ik hou niet zo van horrorverhalen. Die verhalen vind ik eigenlijk te eng.:$


    Physics is awesome

    oeps dubbelpost ;)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:23 ]


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)

    Die is geweldig <3


    •*• Lululu •*•

    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore



    The last first kiss, you already had that one.
    For you, it was so easy to lie.
    But why? Why did you lie to me?
    I loved you, with whole my heart.
    But now...

    # One Direction exists
    # Written by Ephesus
    # Starts: O6-1O-2O12





    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    •Soundtrack•


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Kangaroos and Loneliness


    Abandoned and forgotten
    Lonely and lost
    In an unknown desert
    Looking for my way back home




    × Geschreven in het Nederlands
    × Ik probeer regelmatig te schrijven maar ik heb het momenteel erg druk met school. Ik doe mijn best.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Maddison verloor haar vader toen ze 15 jaar oud was. Haar vader vocht mee in een oorlog in het oosten van de wereld.
    Ze vind dat ze er alles aan moet doen om te doen wat haar vader niet had durven wensen. De man die haar altijd hielp,
    die haar altijd begreep, die haar nooit in de steek liet, hij was weg. Maddison zou er alles aan willen doen om hem weer te zien,
    maar dat kon niet want hij was er niet meer. Daarom wil ze zich bewijzen, en doen wat haar vader trots zou maken.
    Het verhaal speelt zich af in het jaartal 2138.

    Klik hier om naar de story te gaan.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Klik voor mijn story ^^


    And I hope.. we'll meet again..


    Omdat haar ouders allebei nieuw werk hebben gevonden, en geen tijd meer voor haar hebben, is Amy naar een kostschool gestuurd.
    Ze vind het verschrikkelijk, totdat ze een oude bekende tegenkomt...

    genre: one direction, Harry Styles, romantic, avontuur

    http://www.quizlet.nl/stories/98365/the-secrets-of-a-boarding-school--harry-styles/


    'The desire to write grows with writing'

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story



    Een fantasy verhaal waar ik aan begonnen ben. Het speelt zich af in Cidonya, ook wel bekend als Atlantis. Je volgt het verhaal van Kailyn, een meisje dat haar ware lotsbestemming ontdekt en een wereld probeert te redden waarvan ze altijd gedacht had dat het enkel een mythe was. Ze krijgt te kampen met een onmogelijke liefde en komt terecht in een bloedstollend avontuur.

    Link in het plaatje :3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 19:06 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hopelijk is dit wat je zoekt (:


    Feathers in the wind || One Direction

    Faith Janssen is zeventien en woont samen met haar vader in Amsterdam. Ze heeft haar moeder nooit gekend, maar besluit daar na haar eindexamen vwo verandering in te brengen en vertrekt stante pede naar Londen. Zal ze vinden waar ze naar zoekt – of zoekt ze naar iets heel anders dan ze eigenlijk hoopt te vinden?
    Ellie Williams heeft een andere uitdaging voor haar voeten geworpen gekregen. Ze is gezakt voor haar eindexamen en zal daarom helaas nóg een jaar in de schoolbanken moeten doorbrengen. Alsof dat nog niet erg genoeg is, wordt haar leven totaal overhoop gegooid. Kan Ellie alle veranderingen aan? En wat hebben deze twee meisjes eigenlijk precies met elkaar te maken?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Merrow schreef:
    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story



    Een fantasy verhaal waar ik aan begonnen ben. Het speelt zich af in Cidonya, ook wel bekend als Atlantis. Je volgt het verhaal van Kailyn, een meisje dat haar ware lotsbestemming ontdekt en een wereld probeert te redden waarvan ze altijd gedacht had dat het enkel een mythe was. Ze krijgt te kampen met een onmogelijke liefde en komt terecht in een bloedstollend avontuur.

    Link in het plaatje :3


    Je verhaal vind ik leuk maar ik snap het nog niet helemaal. Maar dat zal nog wel komen, denk ik.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Je verhaal vind ik leuk maar ik snap het nog niet helemaal. Maar dat zal nog wel komen, denk ik.


    Lezende weg kom je meer en meer te weten (; Ook zal er al enkele belangrijke vragen beantwoordt worden in het 2de hoofdstuk zodat je een beetje begrijpt hoe en wat (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Totdat Lucy in mijn leven kwam was alles nog normaal. Alles gebeurde gewoon, zonder dat ik ergens bij stil stond. Ik was altijd een doodnormaal meisje, ik woonde in een doodnormaal rijtjeshuis samen met mijn doodnormale ouders en mijn doodnormale broertje. En eigenlijk ben ik nu, nadat alles gebeurd is, nog steeds een normaal meisje. Maar mijn leven is niet meer normaal. Lucy's komst heeft alles veranderd.

    Een verhaal dat je steeds verder meesleurt. De eerst zo normale wereld van Emma wordt steeds koortsachtiger als ze bevriend raakt met de rebelse, sombere Lucy. Ik ben pas net begonnen, ik heb pas 2 hoofdstukken geactiveerd. Geen fanfiction, alleen onbekende personen. Hij is helemaal in het Nederlands geschreven.

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=99928


    raindrops are the perfect lullaby