• Wie had jij toen je mini-me was, als held? Een karakter uit een serie, of een tekenfiguurte? Of een stripfiguur?

    Mijn held was Doanld Duck of zo? Of nee: Pocahontas! Dat veranderde best vaak, maar ik kies nu Pocahontas, ghehe. En K3!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er nooit een gehad. Ik vond disney figuren wel leuk maar niet zoiets als een held of voorbeeld.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Ik heb er nooit een gehad. Ik vond disney figuren wel leuk maar niet zoiets als een held of voorbeeld.


    Nâh, ik keek alleen de films vaak, las de strip vaak of luisterde songs/films vaak. Damn, ik kan die liedjes van De drie biggetjes en Doornroosje nog steeds meebrullen. xD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een held had ik niet echt. Ik was wel helemaal gek van Knorretje van Winnie de Poeh en van Bambi.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Moeilijk. Ik denk Mulan.


    You are beautiful, you are love.

    Ash van Pokémon. _O_


    Destroy what destroys you.

    Ik heb nooit een held gehad, maar toen ik Mulan die film zag vond ik dat wel een heel stoer personage haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Chuggaa schreef:
    Ash van Pokémon. _O_

    Sowieso, + Jonas van X!NK als dat ook telt.


    effort never betrays you

    Peter Pan! :9~


    Numbers.

    Ik had geen held,eigenlijk. Maar ik was gek op Jackie Chan. Die man was/is echt super goed. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Pocahontas omdat ik altijd : Kleine Pocahontas werd genoemd en dan had ik ook Ash van pokemon :33


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pino van Sesamstraat, Mulan & Jasmine van Disney en Ask Ketchum.


    The odds are néver in our favor.

    Barbie, all the way.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Britney Spears


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Chin Chan! niet echt een 'held' maar ik heb wel 2 jaar lang mijn broek naar beneden gedaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dora :Y)


    26 - 02 - '16