• Wie had jij toen je mini-me was, als held? Een karakter uit een serie, of een tekenfiguurte? Of een stripfiguur?

    Mijn held was Doanld Duck of zo? Of nee: Pocahontas! Dat veranderde best vaak, maar ik kies nu Pocahontas, ghehe. En K3!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ardina schreef:
    Sam van Totally Spies. (cat)


    Dit. Ik vond het geweldig toen mijn haar ongeveer zo lang als het hare was. Totdat er kauwgom in vast kwam te zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mmm, ik had niet echt een held. Maar ik zette me ook al heel gauw af tegen van alles, ik wilde graag volwassen zijn dus volwassen dingen doen. Ik ken dus ook praktisch geen sprookjes of disney verhalen. (:


    Bad decisions make good stories.

    Nienke en Fabian van het huis Anubis. Forever.
    -Totdat het stopte op tv. :Y)-


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sisi. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dora. Ik was helemaal trots toen ik een beetje Spaans leerde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ron Weasley uit Harry Potter, lol. :') En toen ik nog jonger was.. hmm.. Ik geloof niet dat ik ooit helemaal lyrisch over ben geweest als kind. Ik vond Samson en Gert bazen, dat wel.


    ars moriendi

    Hahaha, Aladdin sowieso. En omdat ik eigenlijk altijd met voetbalgekken zat opgescheept was ook Ruud van Nistelrooy een grote held van mij :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sofinite schreef:
    Sam van Totally Spies. (cat)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    ik had meerdere maar allemaal niet van jullie tijd..
    zal der eens een paar opnoemen.

    *Vrouwtje Theelepel, Ovide en zijn vrienden, Berenboot, Wickie de viking, Alfred jodokus kwak, naja zeg maar groot moeders tijd.*

    veel van jullie kennen die series niet ze stammen af voor 1990:P
    allemaal mijn tijd de oude tijd, de goede tijd voor alle ilustraties zoals nu...
    vroeger werd het nog getekend en nu alles met de pc en stemvervormers...
    ik mis die oude tijd..

    dat waren mijn helden net als POWERRANGERS.... de roze en de gele de echte oude powerrangers.. maar veel kennen die niet...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Tijgertje


    Hakuna Matata

    Jigsaw uit Saw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sonic! En Knuckles, natuurlijk. Ik had heel veel helden uit Sonic X.


    Searching heavens for another earth

    Winnie the Pooh.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Souvenir schreef:
    Nienke en Fabian van het huis Anubis. Forever.
    -Totdat het stopte op tv. :Y)-


    Oh god, dit! Volgens mij heb ik elke aflevering 10 keer gezien. De liedjes ken ik nu nog uit m'n hoofd haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    Een paar jaar terug. Ik was (Ben nog steeds, sort of) de grootste fan van Top Gear, en ik had een zware Crush op Richard Hammond. Allang niet meer natuurlijk. Echt niet. Al héél lang niet meer. Heb geen Crush meer op 'm. Nee natuurlijk. Niet. Sort of.

    Daarvoor weet ik niet ;P


    Tijd voor koffie.