• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Dit is de relatieve weging van de complexiteit en omvang van een stuk functionaliteit ten opzichte van een begrijpelijk, al gerealiseerd stuk functionaliteit. Door in iedere iteratie te meten wat de hoeveelheid gerealiseerde story points is, kan je relatief eenvoudig een beeld vormen van de ontwikkeling van productiviteit van je team. Door aan het eind van de iteratie deze productiviteit af te zetten tegen de schatting in story points krijg je direct een terugkoppeling van de kwaliteit van je schatting.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Das m'n wachtwoord dus die zet ik hier maar ff niet neer :$

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Ja, ik hou van zingen :3

[ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:21 ]

FASHIOOOON.

automatisch antwoord: ok.

--
    HEHEHEH, ja ik was iemand aan het irriteren. c:

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Don't find love. Let love find you.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

De forumgast

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Nog een ander stukje voor later (xD)

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Katelynn Serenity White

Permanente Rol

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Leslie Day
    Nick trekt me recht en dan mee naar de kantine. We lopen er hand in hand heen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142696&page=last&message=66#4120434http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142696&page=last&message=66#4120434

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife