• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

Ik hou van krijtdropjes^^

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

http://my-pianolicious.blogspot.nl/2009/07/krezip-all-my-life-sheet-music.html

Never Forget, Even Love Has A Dark Side

http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

She's strong, she's lovely, she's Demi

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

2.2 Wat is een Paradigm Shift?

Een Paradigm Shift, in het Nederlands een Paradigmaverschuiving, is volgens Thomas Kuhn een ontwikkeling in de wetenschap die leidt tot een dramatisch ander beeld van hoe de werkelijkheid in elkaar zit. Dit gebeurd alleen als er in de huidige werkelijkheid met groeiende incidentie verschijnselen voorkomen die niet verklaart kunnen worden vanuit het oude paradigma, daarmee zelfs in volledige tegenspraak kunnen zijn.
    Een paradigma zelf is een samenhangend stelsel van modellen en theorieën die het denkkader vormen rondom de “werkelijkheid”. Met deze moddellen en theorieën kunnen we de “werkelijkheid” analyseren en beschrijven. (Kuhn, 1962) (Wikipedia, 2012)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Www.wtrs.nl

•*• Lululu •*•

Er zijn drie verschillende mogelijkheden van communucatie bij IoT; thing-to-thing, thing-to-person en Machine-to-Machine. (Europa, 2009) Hierdoor zijn verschillende soorten toepassingen mogelijk. Denk aan een bijna lege printer cartridge die een signaal zend naar een server en je zo een nieuwe thuis bezorgt krijgt.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

fadingfasterthanspeedlight replied to your post: so today we talked about social networks, and the teacher asked us if we had a one other than facebook
    tumblr isnt even social

http://nieuwsuur.nl/video/425646-het-nazispook-in-duitsland.html

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Gefrustreerd

As travars

De link naar mijn nieuwe story x'D

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

“Voor één uur thuis!” riep John, al was dat inmiddels een beetje overvloedig.
    Stiles keek niet eens meer om, maar flapperde een beetje met zijn hand terwijl hij richting de Camaro sprintte. “Dag pap!”
    “Veel plezier!”
    John betwijfelde of Stiles zijn laatste uitroep nog had gehoord, want de autodeur klapte net op dat moment dicht.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

[20:58:25] Ilva Scherber: Maar volgens mij heb je hier in ahoy gewoon alleen verschil in staan of zitplaatsen.

Food.

youtube.com/watch?v=dD40VXFkusw (cat)

Be careful when a naked person offers you a shirt.