• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie Gonzalez N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    VOL
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:30 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    I really like Sam :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als Memoria haar persoontje heeft ingevuld zitten we eindelijk vol denk ik ^^


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Thatlastkiss schreef:
    Als Memoria haar persoontje heeft ingevuld zitten we eindelijk vol denk ik ^^

    Ik ben bezig^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Thatlastkiss schreef:
    Als Memoria haar persoontje heeft ingevuld zitten we eindelijk vol denk ik ^^



    Er missen nog twee jongens bij de luxe paarden ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh damn, had ik niet gezien :(. Is er iemand die misschien nog iemand kent die wil meedoen?


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Naam: Hayden Clark
    Bijnaam: Haydie
    Leeftijd: 18 jaar
    Groep: Bitches
    Relatie?: Nee, hij is op dit moment single. Hayden is een grote vrouwenverslinder, hij heeft nooit een lange relatie met iemand. Als hij iemand wilt gooit hij zijn charmes in de strijd en gaat hij pronken met zijn schoonheid. Meestal gaat hij met zijn vrienden stappen en slaat hij daar een meisje aan de haak voor een dag. Helaas voor Hayden is hij vorig jaar blijven zitten, dus nu zit hij niet meer met zijn vrienden. Hayden zijn hart staat altijd open voor een meisje, maar ze moet wel heel goed zijn moet je zijn hart hebben.
    Familie: Hayden heeft een oudere broer, Jason. Doordat hij door zijn broer thuis op de achtergrond word gelegd probeerd hij op school in de spotlights te gaan. Jason is negentien jaar oud en heeft donker blonde haren. Ook is Jason iets langer dan Hayden en heeft een net iets gespierder lijf dan hem. Ook zijn zijn cijfers beter en is hij de lieveling van zijn vader en moeder. Zijn vader, Curt, is nooit thuis. Hij is nu net vijftig jaar geworden en begint langzaam bejaard te worden, zoals Curt dat altijd zegt. Hij heeft een hele drukke baan waardoor hij vaak op het kantoor moet overnachten om zijn werk af te krijgen, maar al het geld maakt het goed. Curt verdient bakken met geld waardoor zijn zoons alles kunnen kopen, van merkkleding tot auto's. Hayden zijn moeder, Catie, is ook vijftig jaar oud en is net als haar zoons best lang. Haar blonde haren beginnen al langzaam wat grijze tinten te krijgen maar Catie blijft haar haar verven, zodat niemand het merkt. Catie is heel actief en doet ook van alles thuis. Ze Regeld het liefst feestjes en is dol om iets te mogen leiden. Ook leidt ze sinds een half jaar dansles, smaken met haar buurman.
    Karakter: Hayden is onzeker over alles als hij naast zijn broer staat, wat hij reageerd op school. Als hij thuis is is hij de nietsnut die helemaal niks kan maar als hij de school in loopt is hij de jongen die in de spotlights staat . Iedereen kijkt tegen hem op dus hij heeft een groot ego, wat hem soms tegen kan vallen bij de meisjes. Hayden kan goed acteren, wat hij goed gebruikt voor het verleiden van meisjes. Ook de leraren verleidt hij hier mee, dit heeft hem al een hoop nablijf briefjes gekost.
    Uiterlijk (+foto): Hayden heeft donker blonde haren die een normale lengte hebben. Hij heeft het meestal warrig zitten waarvan de meisjes denken dat hij daarmee op staat. Zijn grote geheim is dat hij er gewoon heel veel gel in stopt, zodat het goed blijft zitten. Ook draagt hij veel merkkleding en hij heeft et als vele meisjes een grote ijdelheid. Zijn ogen zijn ijs blauw en daarmee kan hij alles voor elkaar krijgen. Doordat Hayden af en toe naar de sportschool gaat heeft hij een goed gespierd lichaam, waarmee hij per ongeluk door de gang loopt na gym.
    Ik zal straks een foto zoeken, gaat nu niet.
    Extra: Hayden heeft de drang om binnenkort een tattoo te laten zetten. Hij wou graag op de binnenkant van zijn pols Be Free laten zetten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [In relaties is hij hetzelfde als mijn personage die ook bij de bitches is, whaha. Mannenverslindster. ;) ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [In relaties is hij hetzelfde als mijn personage die ook bij de bitches is, whaha. Mannenverslindster. ;) ^^]

    [oeps...]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Maakt niet uit is wel grappig, ik zeg toch niet dat ik het erg vind. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kunnen ze best friends ofzo worden :p


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Kan ik me uitschrijven? Ik wil me meer focussen op schoolwerk omdat ik er net nog een 5.3 heb gehaald.. Sorry.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Haha, ok(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    kunnen we anders niet gewoon beginnen en dat er later nog mensen bij komen ofzo?


    Do what people say you can't.

    Lijkt me een goed idee :)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:55 ]


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Ik maak nu een nieuwe topic aan, x


    Don't let your life be lived by somebody else.