• ik zit erover na te denken om een Jacob Black story op te starten, maar weet niet of hij goed genoeg is. Willen jullie oordelen?:D

    Penny Masen heeft op haar vijfde gezien hoe haar moeder werd doodgeschoten vanwege achterstallige betalingen bij foute mensen. Ze zwoer wraak te nemen, maar ze wist dat ze dat nooit alleen kon. Toen ze tien was probeerde ze in het weeshuis waar ze verbleef, oplossingen op internet te vinden. Ze las over de krachtige weerwolven en onsterfelijke vampiers. Sindsdien is ze alle verschillende legendes uit haar hoofd gaan leren, in hoop er ooit een te vinden die haar kon helpen wraak te nemen. Op haar zeventiende werd ze overgeplaatst naar het weeshuis van Hoquiam. Dichtbij het La Push reservaat. Ze kent de legenden en gaat op zoek naar weerwolven. Maar eerst stuit ze op een groep vampiers die haar om een of andere reden adopteren. En als blijkt dat ze door de vampiers erachter kan komen wie haar vader is. Is ze helemaal gelukkig. Maar de vampiers hadden een duistere reden om haar te adopteren die levensgevaarlijk kan zijn...
    Is dit wat?:$


    Because I love him, do I need another reason?

    ik zou het lezen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Carstairs schreef:
    ik zou het lezen.


    Can't control my second personality