• Ik ben gisteren begonnen met mijn dieet,
    Omdat ik een paar kilo wou vermageren.
    & ik heb het precies tot de middag volgehouden.
    Want toen ben ik met een paar vriendinnen bezweken aan muffins in de Delhaize. :Y)


    A. ikmisje.

    dat is als je het echt wil niet zo slim... maar muffins kun je gewoon niet weerstaan (A)

    Gnegne'
    Ik moet ook gaan oppassen met wát ik eet, alleen lukt het niet. :Y)

    Ik begin na de vakantie, maar nu ga ik me nog een suikerwafeltje eten =3

    waaarom gaat iedereen nu (rond deze dagen om het zo te noemen) dieeten? (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 21:30 ]

    Waarom op dieet?Ik snap dat niet he,als je gewoon goed eet da word je toch niet dik(goed eten noem ik geen dieet)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Whipple schreef:
    waaarom gaat iedereen nu (rond deze dagen om het zo te noemen) dieeten? (cat)

    Uuuuh. Ik probeer het iedere dag, alleen faal ik iedere dag, dus geef ik het zo onderhand op. :Y)

    KInd echt waar ik had net wurg nijgingen toen ik die titel las,Dat is het slechtje wat je kunt doen,Ik ken je dna wel niet maar ik verbied het je gewoon en anders kom ik je persoonlijk opzoekken en sluit je levendslang opxD

    niet slecht opvatten hoor.

    Gha, als dat alles is wat je kan? Ik moet wel wat kilo's vermageren want ik kamp een beetje met overgewicht, niet zo heel hard. Maar ik houd mijn dieet vol, ik drink namelijk gewoon heel veel water en voordat ik ga eten drink ik een groot glas water, dan krijg je meteen ook al minder honger omdat water vult. En ik ben al - volgens mijn moeder toch - ongeveer een vijf kilo kwijt!

    Conspiracy schreef:
    Gha, als dat alles is wat je kan? Ik moet wel wat kilo's vermageren want ik kamp een beetje met overgewicht, niet zo heel hard. Maar ik houd mijn dieet vol, ik drink namelijk gewoon heel veel water en voordat ik ga eten drink ik een groot glas water, dan krijg je meteen ook al minder honger omdat water vult. En ik ben al - volgens mijn moeder toch - ongeveer een vijf kilo kwijt!

    dat is verstandig dieeten, =)

    Mensen als jullie gaan dieeten ik kom jullie echt vermoorden!.xD

    Flash schreef:
    Mensen als jullie gaan dieeten ik kom jullie echt vermoorden!.xD

    soms is het wel goed hoor.. :X
    als je echt overgewicht heb, dan moet je der toch wat aan doen.. lijkt mij...(cat)

    Conspiracy schreef:
    Gha, als dat alles is wat je kan? Ik moet wel wat kilo's vermageren want ik kamp een beetje met overgewicht, niet zo heel hard. Maar ik houd mijn dieet vol, ik drink namelijk gewoon heel veel water en voordat ik ga eten drink ik een groot glas water, dan krijg je meteen ook al minder honger omdat water vult. En ik ben al - volgens mijn moeder toch - ongeveer een vijf kilo kwijt!

    Dat is juist niet zo goed,aangezien je goed moet blijven eten en genoeg wand je heb de spullen die er in zitten nodug.En als je niet meer 'vol' zit van dat water krijg je honger en ga je snoepen en dan word je dik.

    Het beste wat je kan doen is gewoon gezond eten,genoeg bewegen en vooral NIET snoepen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Waarom op dieet?Ik snap dat niet he,als je gewoon goed eet da word je toch niet dik(goed eten noem ik geen dieet)


    Omdat ik er goed wil uitzien.
    Ik ben ook niet echt dikk, ik wil gewoon wat kilo's kwijt.


    A. ikmisje.

    Flash schreef:
    Mensen als jullie gaan dieeten ik kom jullie echt vermoorden!.xD


    Word nu wel heel erg bang. :X


    A. ikmisje.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat is juist niet zo goed,aangezien je goed moet blijven eten en genoeg wand je heb de spullen die er in zitten nodug.En als je niet meer 'vol' zit van dat water krijg je honger en ga je snoepen en dan word je dik.

    Het beste wat je kan doen is gewoon gezond eten,genoeg bewegen en vooral NIET snoepen

    Dat is wel goed, een dokter heeft zelfs gezegd dat ik 't zo kon doen.