• Ik heb echt mensen nodig die veel van computers weten en De sims 2.

    Ik heb sinds gister een nieuwe laptop, en ik heb De sims 2 erop gezet met een paar uitbereidingspakketten. Maar nu is het zo als ik het spel opstart dat het beeld lelijk is. Dat kan je bij beeldopties in het spel veranderen, je hebt daar dan een balkje met Gladde randen meer/minder. Op mijn oudere laptop kon ik dat veranderen maar op deze niet. Dus nu heb ik een vet slecht,blokkerig beeld in de sims 2. Weet iemand wat ik moet doen zodat ik die gladde randen wel weer kan wijzigen? Zoals op mijn vorige laptop?

    Ik hoop dat iemand mij snapt, en mij kan helpen want zelf heb ik er geen verstand van.

    x'

    Het is al opgelost! :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 10:27 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dat is vreemd :O

    Ik misschien is het een fout of iets? Ik had dat ook wel eens, maar dan met van die streepjes in het beeld. Toen had ik hem geherinstalleerd en toen waren die streepjes wel weg. Misschien moet je het ook verwijderen en opnieuw installeren?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat is vreemd :O

    Ik misschien is het een fout of iets? Ik had dat ook wel eens, maar dan met van die streepjes in het beeld. Toen had ik hem geherinstalleerd en toen waren die streepjes wel weg. Misschien moet je het ook verwijderen en opnieuw installeren?

    Ik snap er niks van.
    Ik kan het ook niet echt op internet vinden ><


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Heb je wel gekeken of dat spel ook op die laptop geínstalleerd kon worden? Ivm nieuwere software etc.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    Heb je wel gekeken of dat spel ook op die laptop geínstalleerd kon worden? Ivm nieuwere software etc.

    Waar kan ik dat allemaal vinden dan? Ik heb geen idee waar ik moet kijken x]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    kun je een screenshot posten van hoe de sims eruitziet? (printscreen drukken terwijl je in de sims 2 zit, plakken in paint, opslaan en hier laten zien)

    General tips: Kijk of de resolutie misschien heel ergl aag staat? Sims 2 is oud, wss staat de resolutie op 640 480 fso, wat het beeld ook erg onscherp maakt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    kun je een screenshot posten van hoe de sims eruitziet? (printscreen drukken terwijl je in de sims 2 zit, plakken in paint, opslaan en hier laten zien)

    General tips: Kijk of de resolutie misschien heel ergl aag staat? Sims 2 is oud, wss staat de resolutie op 640 480 fso, wat het beeld ook erg onscherp maakt.

    Oke momentje, ik stuur zo even een printscreen.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Mordin schreef:
    kun je een screenshot posten van hoe de sims eruitziet? (printscreen drukken terwijl je in de sims 2 zit, plakken in paint, opslaan en hier laten zien)

    General tips: Kijk of de resolutie misschien heel ergl aag staat? Sims 2 is oud, wss staat de resolutie op 640 480 fso, wat het beeld ook erg onscherp maakt.

    Ik was net in het spel en druk op printscreen maar als ik dan naar paint ga plakt ie niks ><'


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Kan te maken hebben met de hardware, dat die de optie niet ondersteunt. Maar dan moet je een crap laptop hebben (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.