• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:



    Topic 1



    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek
    xSunshineee
    District9
    BeYourselvex1 2
    Lilium 1 2 3
    Theep
    aquafresh
    CxStylinson
    TeamIsaac 1 2
    miekeBxx
    Underwood
    Liberacorpus 1 2 3
    Croix 1 2
    Casuality 1 2
    Mockingjays 1 2
    Overexposed
    Tsubaki
    Chat
    Overexposed 1 2
    OneDreamx 1 2
    PumpkinPie 1 2
    XLouBear 1 2 3
    Chat
    Bbrother
    Secrett
    Curlies
    Chat
    CxStylinson
    XInnocenceX 1 2
    DecemberRain
    Horizons 1 2 3
    Doppelganger
    JustMe123
    XLouBear
    Burning
    OUTNUMBERED 1 2
    Skynobi 1 2
    aquafresh
    Seaver 1 2
    Compulsion
    MissNoek
    Clock 1 2 3 4
    MinnieMousee
    Bbrother
    Kyoshi 1 2
    avoire
    Fairylike
    xSunshineee
    SorrowPayne
    aquafresh
    Irrevocable 1 2
    TishaSays
    Lexilicious 1 2
    Machelien
    avoire
    Befree 1 2
    Befree
    Lexilicious
    CHOCOLATCHIP
    Eluveitie 1 2
    Eyes
    MickeyMousee
    Niallerslove
    TishaSays
    Liesiemo 1 2

    Wachtlijst:
    Pokemoniall
    Steroline
    LegolasBitch
    Sunlights
    Lexilicious
    xMissMarije
    xMyName
    SPECS

    Ik sluit de wachtlijst weer tot de wachtlijst wat leger is. Anders wordt de lijst echt te lang.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 0:42 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    XInnocenceX schreef:
    Tekst: One way out
    Ondertitel: When you've got nothing to lose
    Foto's:




    Zelf mag je er natuurlijk nog dingen bij voegen als dat mooi staat ^^
    Lettertype: Iets spannends & duisters
    Sfeer: spanning & paniek & duister
    Kleur/zwartwit: het liefst kleur
    Extra informatie: Het verhaal gaat over een groep jongeren die vast zitten in een kelder en waarop geëxperimenteerd wordt. Ze besluiten om te ontsnappen.

    Zou ik er één met de tekst en één zonder de tekst mogen? Alvast bedankt, je covers zijn geweldig <3

    Dankje(flower)
    Echt mooie plaatjes trouwens!

    Met tekst:


    Zonder tekst



    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Dankje(flower)
    Echt mooie plaatjes trouwens!

    Met tekst:


    Zonder tekst



    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Ben lang opzoek geweest naar goede plaatjes ^^

    Echt heel erg bedankt, ik vindt hem super mooi!! <3 Zoals ik al zei, je covers zijn geweldig!


    To live is to fight ~ Shinku



    (maar de achtergrond mag niet echt nog zichtbaar zijn.

    Deze twee personen moet er dus op. Hoe je het allemaal in elkaar steekt is voor mij goed, maak er gewoon iets moois van. (:
    Het mag er een beetje oud uitzien omdat het zich uiteindelijk in 1912 afspeelt. De titel is Prisoners of love, maar kan je hem zowel met als zonder titel maken? Ik wil ook de naam Nana Nozhnitsy er op bij degene met tekst en het moet er uit zien als een boekcover (dus gelieve ook rekening te houden met de verhoudingen)
    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 17:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DecemberRain schreef:
    hey, zou je een kaft voor me willen maken? over een paarden verhaal^^ heb het in de mail gestuurd


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tekst: Can't go back
    Foto's: Deze OF deze. Niet allebei. | Foto 2, het meisje en de eventuele achtergrond
    Lettertype: Sierlijk maar ik vind het belangrijker dat het lettertype gewoon duidelijk is en goed te zien is.
    Sfeer: Duister, mysterieus, romantisch.
    Kleur/zwartwit: Kleur.
    Extra informatie: Geen usernames erop.

    De mensen op de foto's zijn Paul Wesley en Alessandra Ambrosio.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:45 ]


    Chaos is a ladder.

    Horizons schreef:



    (maar de achtergrond mag niet echt nog zichtbaar zijn.

    Deze twee personen moet er dus op. Hoe je het allemaal in elkaar steekt is voor mij goed, maak er gewoon iets moois van. (:
    Het mag er een beetje oud uitzien omdat het zich uiteindelijk in 1912 afspeelt. De titel is Prisoners of love, maar kan je hem zowel met als zonder titel maken? Ik wil ook de naam Nana Nozhnitsy er op bij degene met tekst en het moet er uit zien als een boekcover (dus gelieve ook rekening te houden met de verhoudingen)
    Alvast bedankt.

    Met tekst


    Zonder tekst


    Ik hoop dat je hem mooi vindt!
    Het was wel erg moeilijk om die vrouw er een beetje mooi op te krijgen aangezien de bovenkant van haar hoofd van het plaatje was afgesneden.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het ziet er leuk uit hoor. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zou je toevallig nog een blurb voor me kunnen maken in hetzelfde motief?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Zou je toevallig nog een blurb voor me kunnen maken in hetzelfde motief?


    Dit bedoelde je toch?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Je hebt echt prachtige covers dus ik kom er nog één vragen haha :)

    Tekst: Suicide • Zarry
    Foto's: Klik Klik Achtergrond
    Lettertype: Krul letters
    Sfeer: Depressief.
    Kleur/zwartwit: zwart/wit
    Extra informatie: Het is een beetje een depressief verhaal en het zou me mooi lijken als dat ook een beetje erin word verwerkt. Het liefste Zayn en Harry ver uit elkaar. Ook zou het fijn zijn als zayn word omgedraaid.

    Trouwens nog bedankt voor je abo :)


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Ja is goed. Bedankt. Ik heb ze zelf wel nog bewerkt qua kleur, maar het eindresultaat is echt leuk. Bedankt voor je hulp.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ja is goed. Bedankt. Ik heb ze zelf wel nog bewerkt qua kleur, maar het eindresultaat is echt leuk. Bedankt voor je hulp.

    Graag gedaan!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tekst: Deep inside.
    Foto's: Dit meisje graag, en dingen die met anorexia te maken kunnen hebben en depressie.


    Lettertype: Sierlijk
    Sfeer: Verdriet
    Kleur/zwartwit: wat het mooiste is.
    Extra informatie: Het verhaal even kort samengevat, misschien voor de plaatjes? : Devina is een jong meisje van zestien wat sinds een korte tijd een vriendje heeft, maar na een zware tijd en een emotionele relatie gaat het uit waardoor Devina zich gaat afvragen waarom hij het heeft uitgemaakt. Juist door die vraag komt ze in de put te zitten en begint ze met af te vallen, de rest blijft nog privé.


    I'm a fighter, let me go.

    Doppelganger schreef:
    Tekst: Can't go back
    Foto's: Deze OF deze. Niet allebei. | Foto 2, het meisje en de eventuele achtergrond
    Lettertype: Sierlijk maar ik vind het belangrijker dat het lettertype gewoon duidelijk is en goed te zien is.
    Sfeer: Duister, mysterieus, romantisch.
    Kleur/zwartwit: Kleur.
    Extra informatie: Geen usernames erop.

    De mensen op de foto's zijn Paul Wesley en Alessandra Ambrosio.


    Ik hoop dat je hem mooi vindt en er kunnen nog dingen veranderd worden!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oh, zeer mooi! Dit maakt het lastig om te kiezen welke cover ik zal gebruiken.
    Hij is echt heel duidelijk en heel goed gelukt!


    Chaos is a ladder.