• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:



    Topic 1



    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek
    xSunshineee
    District9
    BeYourselvex1 2
    Lilium 1 2 3
    Theep
    aquafresh
    CxStylinson
    TeamIsaac 1 2
    miekeBxx
    Underwood
    Liberacorpus 1 2 3
    Croix 1 2
    Casuality 1 2
    Mockingjays 1 2
    Overexposed
    Tsubaki
    Chat
    Overexposed 1 2
    OneDreamx 1 2
    PumpkinPie 1 2
    XLouBear 1 2 3
    Chat
    Bbrother
    Secrett
    Curlies
    Chat
    CxStylinson
    XInnocenceX 1 2
    DecemberRain
    Horizons 1 2 3
    Doppelganger
    JustMe123
    XLouBear
    Burning
    OUTNUMBERED 1 2
    Skynobi 1 2
    aquafresh
    Seaver 1 2
    Compulsion
    MissNoek
    Clock 1 2 3 4
    MinnieMousee
    Bbrother
    Kyoshi 1 2
    avoire
    Fairylike
    xSunshineee
    SorrowPayne
    aquafresh
    Irrevocable 1 2
    TishaSays
    Lexilicious 1 2
    Machelien
    avoire
    Befree 1 2
    Befree
    Lexilicious
    CHOCOLATCHIP
    Eluveitie 1 2
    Eyes
    MickeyMousee
    Niallerslove
    TishaSays
    Liesiemo 1 2

    Wachtlijst:
    Pokemoniall
    Steroline
    LegolasBitch
    Sunlights
    Lexilicious
    xMissMarije
    xMyName
    SPECS

    Ik sluit de wachtlijst weer tot de wachtlijst wat leger is. Anders wordt de lijst echt te lang.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 0:42 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    • Titel = Bloedoffer
    • Extra tekst = /
    • Afbeeldingen = Ik heb er twee, klik, klik. Als het niet helemaal bij elkaar past mag je ook andere zoeken, maar het moet wel in dat sfeertje blijven. Kan je er misschien nog een paar bloedruppels in verwerken? Oh, en als je het kan vinden een meisje met donkerbruin haar, het moet er een beetje middeleeuws uitzien. Het liefste groene ogen, maar dat is niet noodzakelijk.
    • Sfeer = Duister en donker, maar niet gothic of horror achtig als je begrijpt wat ik bedoel. Verdrietig zegmaar.
    • Lettertype = Helemaal jouw keuze (:

    In kleur please (:
    Btw, als je nog wat meer informatie of uitleg nodig hebt pb me maar, ik ben altijd een beetje onduidelijk.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:05 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mockingjays schreef:
    Ik heb weer een cover nodig, en die van jou zijn altijd super <3

    Tekst: Skyfall
    Foto's: Deze, Deze, deze én
    Lettertype: Deze.
    Sfeer: Angst en liefde
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: /


    Dankje:)

    Ik had niet het lettertype waar je om vroeg (Zit nog steeds op een andere laptop omdat die van mij stuk is:( ) Maar ik heb nu een andere vergelijkbaar lettertype gedaan. Ik heb twee verschillende bewerkingen gedaan zodat je kan kiezen welke cover je het mooist vindt.



    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dankjewel!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zoek nog een leuke afbeelding voor op mijn profiel. Het moet een langwerpige banner worden met drie foto's naast elkaar en een tekst erop. Hij moet redelijk groot weergegeven worden, als dat mogelijk is zou ik heel blij zijn c:

    De foto's zijn:





    De tekst erop moet zijn:
    I believe without your love I'll be in complete (I'll mag ook I will zijn) Die tekst moet een beetje onderaan komen in krullende letters.
    06-01-2012 mag ergens bovenaan. Ook in krullende letters.

    Succes! En alvast bedankt c:


    26 - 02 - '16

    Ik ben nog steeds verbaasd hoe goed jij dit kunt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben nog steeds verbaasd hoe goed jij dit kunt (:

    Haha dankje(flower), als je het leuk vindt, veel oefent en er geduld voor hebt dan is het niet zo moeilijk hoor! ;)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Overexposed schreef:
    • Titel = Bloedoffer
    • Extra tekst = /
    • Afbeeldingen = Ik heb er twee, klik, klik. Als het niet helemaal bij elkaar past mag je ook andere zoeken, maar het moet wel in dat sfeertje blijven. Kan je er misschien nog een paar bloedruppels in verwerken? Oh, en als je het kan vinden een meisje met donkerbruin haar, het moet er een beetje middeleeuws uitzien. Het liefste groene ogen, maar dat is niet noodzakelijk.
    • Sfeer = Duister en donker, maar niet gothic of horror achtig als je begrijpt wat ik bedoel. Verdrietig zegmaar.
    • Lettertype = Helemaal jouw keuze (:

    In kleur please (:
    Btw, als je nog wat meer informatie of uitleg nodig hebt pb me maar, ik ben altijd een beetje onduidelijk.



    Er kunnen nog veranderingen plaatsvinden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Wow, I'm really impressed.

    Uh, vind je het erg als je er nog meer moet doen voor me? Haha.
    Ik heb namelijk nog veel meer andere verhalen waarvoor ik graag een cover wil, zal morgen of vanavond even een lijstje plaatsen (:
    Echt heel erg bedankt!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    Wow, I'm really impressed.

    Uh, vind je het erg als je er nog meer moet doen voor me? Haha.
    Ik heb namelijk nog veel meer andere verhalen waarvoor ik graag een cover wil, zal morgen of vanavond even een lijstje plaatsen (:
    Echt heel erg bedankt!


    Dankje (bloos)

    Zet je lijstje maar neer hoor! Ik ze je alvast op de wachtlijst.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    • Titel = Sanctuary
    • Extra teks = Hunt her down
    Het liefste in schuin en kleiner dan de titel, onderaan of in het midden, wat mooier is (:
    • Afbeeldingen = Klik, klik.
    • Sfeer = Verdrietig, maar met een sprankje hoop erin.
    • Lettertype = Weer helemaal jouw keuze.

    Zal morgen de andere even hier neergooien.
    Bedankt alvast hea (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tekst: Geen.
    Foto's: zie onderaan.
    Lettertype: Geen
    Sfeer: tja, ehm.. liefde en verdriet? hihi
    Kleur/zwartwit: gewoon kleur. miss als t leuk is een leuk effect kleurtje..
    Extra informatie: geen tekst ds, omdat ik de titel nog niet zeker weet..





    Tsubaki schreef:
    Hoi! Ik wil graag een cover, en ik vind de jouwe erg mooi!
    Hier is mijn lijst ;P

    Tekst: Magical Hogwarts Games
    Foto's:
    Klik
    Klik
    Lettertype: Lucida Calligraphy
    Sfeer: Beetje onheilspellend
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Ik zou graag de Spotgaai rechts willen, en dan Harry, Ron, en Hermelien links, en dat het dan zeg maar overvloeid. De tekst graag in het midden, maar iets naar onder, in het wit.


    Dankje(flower)

    Hieronder jou cover. Ik hoop dat ik het goede plaatje van Harry, Ron, en Hermelien heb.



    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Chat schreef:
    Ik zoek nog een leuke afbeelding voor op mijn profiel. Het moet een langwerpige banner worden met drie foto's naast elkaar en een tekst erop. Hij moet redelijk groot weergegeven worden, als dat mogelijk is zou ik heel blij zijn c:

    De foto's zijn:





    De tekst erop moet zijn:
    I believe without your love I'll be in complete (I'll mag ook I will zijn) Die tekst moet een beetje onderaan komen in krullende letters.
    06-01-2012 mag ergens bovenaan. Ook in krullende letters.

    Succes! En alvast bedankt c:

    Dit is wat ik nu gemaakt heb. Ik heb de foto's een beetje in elkaar over laten lopen. Maar doordat de middelste foto een heel andere achtergrond kleur heeft ben ik niet zo tevreden over het eindresultaat. Ik weet niet of jij het mooi vindt zo...
    Maar ik zou ook de achtergronden weg kunnen knippen en er een andere achtergrond achter kunnen zetten als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik weet niet wat voor achtergrond jij dan mooi zou vinden.
    Ik moet wel even zeggen dat ik jullie een heel schattig koppeltje vind:)

    Hier de banner:



    De grotere versie kan je vinden onder de link met je naam bij de lijst van de covers die ik gemaakt heb.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)

    Dankje(flower)

    Hieronder jou cover. Ik hoop dat ik het goede plaatje van Harry, Ron, en Hermelien heb.



    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Great! Dankje :D


    Tijd voor koffie.

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Dit is wat ik nu gemaakt heb. Ik heb de foto's een beetje in elkaar over laten lopen. Maar doordat de middelste foto een heel andere achtergrond kleur heeft ben ik niet zo tevreden over het eindresultaat. Ik weet niet of jij het mooi vindt zo...
    Maar ik zou ook de achtergronden weg kunnen knippen en er een andere achtergrond achter kunnen zetten als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik weet niet wat voor achtergrond jij dan mooi zou vinden.
    Ik moet wel even zeggen dat ik jullie een heel schattig koppeltje vind:)

    Hier de banner:



    De grotere versie kan je vinden onder de link met je naam bij de lijst van de covers die ik gemaakt heb.


    Dankje! Hij is echt prachtig !


    26 - 02 - '16