• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:



    Topic 1



    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek
    xSunshineee
    District9
    BeYourselvex1 2
    Lilium 1 2 3
    Theep
    aquafresh
    CxStylinson
    TeamIsaac 1 2
    miekeBxx
    Underwood
    Liberacorpus 1 2 3
    Croix 1 2
    Casuality 1 2
    Mockingjays 1 2
    Overexposed
    Tsubaki
    Chat
    Overexposed 1 2
    OneDreamx 1 2
    PumpkinPie 1 2
    XLouBear 1 2 3
    Chat
    Bbrother
    Secrett
    Curlies
    Chat
    CxStylinson
    XInnocenceX 1 2
    DecemberRain
    Horizons 1 2 3
    Doppelganger
    JustMe123
    XLouBear
    Burning
    OUTNUMBERED 1 2
    Skynobi 1 2
    aquafresh
    Seaver 1 2
    Compulsion
    MissNoek
    Clock 1 2 3 4
    MinnieMousee
    Bbrother
    Kyoshi 1 2
    avoire
    Fairylike
    xSunshineee
    SorrowPayne
    aquafresh
    Irrevocable 1 2
    TishaSays
    Lexilicious 1 2
    Machelien
    avoire
    Befree 1 2
    Befree
    Lexilicious
    CHOCOLATCHIP
    Eluveitie 1 2
    Eyes
    MickeyMousee
    Niallerslove
    TishaSays
    Liesiemo 1 2

    Wachtlijst:
    Pokemoniall
    Steroline
    LegolasBitch
    Sunlights
    Lexilicious
    xMissMarije
    xMyName
    SPECS

    Ik sluit de wachtlijst weer tot de wachtlijst wat leger is. Anders wordt de lijst echt te lang.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 0:42 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Morrowind schreef:
    Ik wil geen cover, maar ik wilde gewoon even zeggen dat je covers prachtig zijn :3

    Dankje(flower)
    Jij maakt trouwens ook heel mooie covers! Alleen ik vroeg me af, welk programma gebruik jij voor de nabewerking?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Dankje(flower)
    Jij maakt trouwens ook heel mooie covers! Alleen ik vroeg me af, welk programma gebruik jij voor de nabewerking?


    Photoscape. De filmeffecten zorgen voor sfeer en dat is erg handig. Het is gratis te downloaden en je kunt er erg veel mee, zoals gifs maken. En dankje :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Photoscape. De filmeffecten zorgen voor sfeer en dat is erg handig. Het is gratis te downloaden en je kunt er erg veel mee, zoals gifs maken. En dankje :3

    Oke die ga ik downloaden dan:) Ik gebruik altijd Picmonkey of Picasa.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Oke die ga ik downloaden dan:) Ik gebruik altijd Picmonkey of Picasa.


    Haha, Picmonkey is wel handig, maar ik heb echt iets tegen Picasa. Ik heb geen idee waarom maar ik vind het een onhandig programma :'D
    Misschien dat ik Picmonkey ook ga gebruiken. Als je een vraag hebt over photoscape, mag je het altijd vragen^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Haha, Picmonkey is wel handig, maar ik heb echt iets tegen Picasa. Ik heb geen idee waarom maar ik vind het een onhandig programma :'D
    Misschien dat ik Picmonkey ook ga gebruiken. Als je een vraag hebt over photoscape, mag je het altijd vragen^^

    Haha, in mijn ogen lijken Picmonkey en Picasa erg op elkaar. Het voordeel van Picasa is dat je daarin ook Picnik in heb zitten.
    En bedankt, zal ik doen!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    En ik kom weer langs voor een cover.(A) Ik vind deze echt zo mooi!(H)

    Tekst: Geen tekst dit keer, ik heb nog geen titel.
    Foto's: Daar heb ik al wat mee geklooid, maar ik kon niet echt vinden wat ik nou wilde... Het was de bedoeling om Louis gewoon vooraan neer te zetten en op de achtergrond een blond meisje dat wegvaagt zeg maar, als een geest. Ik heb wel een foto die er sowieso in moet.


    Lettertype: -
    Sfeer: Droevig, dus geen glimlachende gezichten alsjeblieft. Maar ook geen huilende mensen... Zeg maar dat alleen kijken of naar beneden kijken, maar dat de pijn op het gezicht is te zien... Ik ben heel onduidelijk, als je het niet begrijpt snap ik dat volkomen.
    Kleur/zwartwit: Zwart-wit.
    Extra informatie: Er valt me niets in wat je op dit moment moet weten.

    Take your time.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Tekst: One way out
    Ondertitel: When you've got nothing to lose
    Foto's:




    Zelf mag je er natuurlijk nog dingen bij voegen als dat mooi staat ^^
    Lettertype: Iets spannends & duisters
    Sfeer: spanning & paniek & duister
    Kleur/zwartwit: het liefst kleur
    Extra informatie: Het verhaal gaat over een groep jongeren die vast zitten in een kelder en waarop geëxperimenteerd wordt. Ze besluiten om te ontsnappen.

    Zou ik er één met de tekst en één zonder de tekst mogen? Alvast bedankt, je covers zijn geweldig <3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:10 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik ben nu picasa aan het downloaden.. Kijken wat ie ervan maakt ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik snap het niet , hoe kan je dan afbeeldingen samen bewerken en samen smelten? :| Bij picasa (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chat schreef:





    Titel: Mystery island
    Andere tekst voor onder de titel: Where miracles happen...
    Sfeer: Mysterieus
    Lettertype: Mysterieus


    Er kunnen nog dingen veranderen en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    hey, zou je een kaft voor me willen maken? over een paarden verhaal^^ heb het in de mail gestuurd


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    CxStylinson schreef:
    En ik kom weer langs voor een cover.(A) Ik vind deze echt zo mooi!(H)

    Tekst: Geen tekst dit keer, ik heb nog geen titel.
    Foto's: Daar heb ik al wat mee geklooid, maar ik kon niet echt vinden wat ik nou wilde... Het was de bedoeling om Louis gewoon vooraan neer te zetten en op de achtergrond een blond meisje dat wegvaagt zeg maar, als een geest. Ik heb wel een foto die er sowieso in moet.


    Lettertype: -
    Sfeer: Droevig, dus geen glimlachende gezichten alsjeblieft. Maar ook geen huilende mensen... Zeg maar dat alleen kijken of naar beneden kijken, maar dat de pijn op het gezicht is te zien... Ik ben heel onduidelijk, als je het niet begrijpt snap ik dat volkomen.
    Kleur/zwartwit: Zwart-wit.
    Extra informatie: Er valt me niets in wat je op dit moment moet weten.

    Take your time.(A)

    Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoeld.


    Ik heb nog een beetje met de kleuren gespeeld zodat je kan kijken wat je het mooist vindt.
    Cover2 Cover3 Cover4 Cover5
    Als je een titel heb kan ik hem er zo op zetten.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    LeeSsang schreef:
    (...)
    Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoeld.


    Ik heb nog een beetje met de kleuren gespeeld zodat je kan kijken wat je het mooist vindt.
    Cover2 Cover3 Cover4 Cover5
    Als je een titel heb kan ik hem er zo op zetten.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Hij is heel mooi geworden! En cover 2 heb ik uitgekozen voor het verhaal... Dankjewel.(H)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sorry dat ik zo laat reageer, maar bedankt voor de covers c:


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Sorry dat ik zo laat reageer, maar bedankt voor de covers c:

    Maakt niet uit:) Graag gedaan!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 19:15 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk