• Jup, ik ben de zoveelste die een story zoekt. Deze moet wel aan een paar eisen voldoen.

    - Genre: drama, romantiek of fantasy.
    - 16+ mag!
    - Geen fanfiction (Wel onbekende personen dus)
    - Het liefst geen afgelopen verhaal, of heel ver doorgeschreven. Het mag al wel rond de 15 hoofdstukken hebben. (of iets meer, iets minder)

    xxx


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Friends with Benefits [16+]

    Liz en Ethan ontmoeten elkaar op een bruiloft en vinden dit beide een cliché. Ethan is een echte flirt en Liz is net gedumpt door haar verloofde.
    Na de bruiloft zien ze elkaar steeds vaker en worden ze vrienden. Tot ze besluiten dat ze elkaars sexmaatjes worden...

    Just sex, we swear

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:52 ]


    Miep

    Misschien is onderstaand verhaal iets voor je. Hoofdgenre is avontuur, maar er zit ook wat spanning, romantiek en drama in. Kijk maar of je het wat vindt. (:

    Crash
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    Every villain is a hero in his own mind.


    En er hing een mes aan mijn riem. Het gewicht was geruststellend, en de dunne, leren schede bewoog zachtjes terwijl ik liep.
    Waarheen liep ik? Ik wist het niet. Weg van mijn verleden, van de wereld die ik kende - en hartgrondig haatte.


    De story


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb een OP, alleen heeft hij wel al 35 hoofdstukken. Toch hoop ik dat je een kijkje wil nemen.
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ga binnenkort beginnen met een nieuwe OP.
    Ik zal 'm hier dan wel posten.


    26 - 02 - '16