• Ik klikte net per ongeluk de justify-code aan en toen keek ik wat er gebeurde maar er gebeurde helemaal niets. Daarna ging McBride het nog eens proberen, één keer met de code en één keer zonder en weer zagen wij geen verschil. Kan dit weer goedgemaakt worden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moest even nadenken over wat je nu bedoelde, omdat ik die code eigenlijk nooit gebruik, haha. Maar dat heb ik ooit eerder gehoord, dus dat vind ik wel een slim idee ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Even een MT, want ik wil het wel weten maar ga nu naar bed. Doei.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Even een MT, want ik wil het wel weten maar ga nu naar bed. Doei.

    Is het erg dat ik hier heel hard om moest lachen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat is een justify-code? :8


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij mij doet hij het wel..

    Op profielen toch zeker. Op het forum is het minder makkelijk te zien, moet echt met lange teksten zijn:



    Er bestaan meerdere verklaringen voor het bestaan van een eventueel verband tussen partnergeweld en depressieve stoornissen. Een eerste verklaring is dat er sprake is van vicieuze cirkel, waarbij partnergeweld en depressieve stoornissen elkaar opwekken en versterken (Kim, & Lee, 2007). Zo kan partnergeweld leiden tot depressieve stoornissen, wat vervolgens leidt tot verhoogde kans op toekomstig slachtofferschap van partnergeweld. De theorie wijst hierbij voornamelijk naar een verhoogde kans van herhaald slachtofferschap. Depressie zou deze kans verhogen. Zo kan een onrustige psychologische gemoedsrust, zoals het geval is bij depressie, zorgen voor verzwakte sociale relaties, een miniem hulpsysteem en/of een verlaagt bewustzijn van potentieel gevaar, wat de kwetsbaarheid voor intiem partnergeweld verhoogt (Lehrer, Buka, Gortmaker, & Shier, 2006; Stice, Ragan, & Randall, 2004; Cougle, Resnick, & Kilpatrick, 2009).


    Er bestaan meerdere verklaringen voor het bestaan van een eventueel verband tussen partnergeweld en depressieve stoornissen. Een eerste verklaring is dat er sprake is van vicieuze cirkel, waarbij partnergeweld en depressieve stoornissen elkaar opwekken en versterken (Kim, & Lee, 2007). Zo kan partnergeweld leiden tot depressieve stoornissen, wat vervolgens leidt tot verhoogde kans op toekomstig slachtofferschap van partnergeweld. De theorie wijst hierbij voornamelijk naar een verhoogde kans van herhaald slachtofferschap. Depressie zou deze kans verhogen. Zo kan een onrustige psychologische gemoedsrust, zoals het geval is bij depressie, zorgen voor verzwakte sociale relaties, een miniem hulpsysteem en/of een verlaagt bewustzijn van potentieel gevaar, wat de kwetsbaarheid voor intiem partnergeweld verhoogt (Lehrer, Buka, Gortmaker, & Shier, 2006; Stice, Ragan, & Randall, 2004; Cougle, Resnick, & Kilpatrick, 2009).

    Is een miniem verschil.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:05 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @ Eva, lach maar zo hard als je wilt. :')

    @Yoda, wat moet die code eigenlijk precíés doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Eva, lach maar zo hard als je wilt. :')

    @Yoda, wat moet die code eigenlijk precíés doen?


    Ik heb mijn bericht even aangepast, hij werkt wel. Het is de code voor het uitlijnen van posts. Dus dat je een recht tekstvak krijg, in plaats van bij linkse uitlijning dat de einden van de zinnen niet op hetzelfde punt eindigen. Maar dat kun je enkel zien als je post 3 zinnen of langer is ='D

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:06 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is een dusdanig miniem verschil dat ik m niet zie. Of kan het nu liggen aan het feit dat ik op het moment met mijn mobiel op q ben? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Dat is een dusdanig miniem verschil dat ik m niet zie. Of kan het nu liggen aan het feit dat ik op het moment met mijn mobiel op q ben? :p


    Het het even gecontroleerd. Hij doet het op de mobiele versie inderdaad niet (: Dus daar ligt het aan. Op desktop versie is het wel te zien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het het even gecontroleerd. Hij doet het op de mobiele versie inderdaad niet (: Dus daar ligt het aan. Op desktop versie is het wel te zien.


    Haha okido. Dan zal ik morgen het verschil wel even op de laptop bekijken. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb even het topic verplaatst en de titel specifieker gemaakt omdat het voor de gewone site dus wel werkt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury