• hallo iedereen ^.^

    Ik zaag dus al bijna drie jaar om mijn haren te mogen verven, maar mijn moeder is er absoluut tegen. Gisteren vroeg ik het dus opnieuw, en nu mag het! Waarom? Omdat mijn stiefvader ineens tussenbeide kwam, en zei dat ik het mocht doen zolang ik het zelf betaalde. Net kwam ik erachter waarom mijn stiefpa dat ineens toeliet (hij is er normaalgezien ook tegen).
    Ze hebben een 'ruzietje'. Ze zijn aan het discussiëren wie het meest met zijn/haar tijd mee is, en aan het kijken wie er het meeste achterloopt.
    Ook al haat ik het wanneer die twee een ruzie hebben, ik ben toch blij over wat het me heeft opgebracht, en een ruzie tussen die twee duurt niet lang, ze hebben het al bijna bijgelegd na bovenstaande gebeurtenis...

    Hebben jullie dat ook al gehad? Dat een ruzie jullie verderhielp?

    Nee, meestal andersom :'D

    Hehe. Don't know anymore.

    Welke kleur wil je dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Niet echt nee haha
    Maar wel leuk dat je nu je haar mag verven, welke kleur neem je ??

    CURLYMONSTER schreef:
    Hehe. Don't know anymore.

    Welke kleur wil je dan?


    zwart xD

    Ik zou het maar snel verven voor ze zich bedenken dan (bloos)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik zou het maar snel verven voor ze zich bedenken dan (bloos)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Cloelia schreef:
    Ik zou het maar snel verven voor ze zich bedenken dan (bloos)

    ga ik dit weekend doen, de verf is al gekocht xD

    Bemiddelaar schreef:
    Nee, meestal andersom :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb dit biet, maar heb jij even geluk(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik snap sowieso vaak dat gezeur niet waarom mensen hun haren niet mogen verven, enfin, wel fijn dat jij het nu wel mag (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik snap sowieso vaak dat gezeur niet waarom mensen hun haren niet mogen verven, enfin, wel fijn dat jij het nu wel mag (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hahahahaha geweldig!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik leer meestal gewoon lessen uit ruzies, old-fashioned me (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Endure schreef:
    Ik snap sowieso vaak dat gezeur niet waarom mensen hun haren niet mogen verven, enfin, wel fijn dat jij het nu wel mag (:


    mam vond dat het mijn haar kapot deed, net zoals stijlen, dat doe ik nog maar een klein jaar, omdat het daarvoor ook niet mocht xD De aanhoudster wint =3 en bovendien, het is toch mijn haar? xD

    nee, want ik woon alleen met mijn moeder en mag meestal na laaang zeuren het wel doen. Ik ga deze weekend ook mijn haren doen (yeah)


    -