• hallo iedereen ^.^

    Ik zaag dus al bijna drie jaar om mijn haren te mogen verven, maar mijn moeder is er absoluut tegen. Gisteren vroeg ik het dus opnieuw, en nu mag het! Waarom? Omdat mijn stiefvader ineens tussenbeide kwam, en zei dat ik het mocht doen zolang ik het zelf betaalde. Net kwam ik erachter waarom mijn stiefpa dat ineens toeliet (hij is er normaalgezien ook tegen).
    Ze hebben een 'ruzietje'. Ze zijn aan het discussiëren wie het meest met zijn/haar tijd mee is, en aan het kijken wie er het meeste achterloopt.
    Ook al haat ik het wanneer die twee een ruzie hebben, ik ben toch blij over wat het me heeft opgebracht, en een ruzie tussen die twee duurt niet lang, ze hebben het al bijna bijgelegd na bovenstaande gebeurtenis...

    Hebben jullie dat ook al gehad? Dat een ruzie jullie verderhielp?

    Hihi :3 Ik had mijn haar geverfd in highlights toen ik 10 was (cat)
    En ja , ik mag misschien naar een concert :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Hihi :3 Ik had mijn haar geverfd in highlights toen ik 10 was (cat)
    En ja , ik mag misschien naar een concert :Y)

    :O zo vroeg al? Ik begon te zeuren op mijn veertiende en nu pas op mijn zestiende mocht het. Maar ach, beter laat dan nooit.


    -

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    :O zo vroeg al? Ik begon te zeuren op mijn veertiende en nu pas op mijn zestiende mocht het. Maar ach, beter laat dan nooit.


    Ja ... Het zit er nu nog een beetje in haha , ik had het ook gelijk gedaan voor een trouwerij :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha soms. xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    :O zo vroeg al? Ik begon te zeuren op mijn veertiende en nu pas op mijn zestiende mocht het. Maar ach, beter laat dan nooit.


    Toen ik 7 was of 8 had ik al highlights gehad! Een keer of zo. Ik mag het dan weer niet knalrood. Het waren trouwens heel subtiele higlights. Ik heb lichtbruin/donkerblond haar - ligt aan het licht - dus je zag het nauwelijks. En het waren maar een paar streepjes, dus normaal voor een ukkie. Op school hadden alle meisjes het. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    :O zo vroeg al? Ik begon te zeuren op mijn veertiende en nu pas op mijn zestiende mocht het. Maar ach, beter laat dan nooit.

    Hehe ik was acht lol. Dat was inderdaad ook behoorlijk vroeg, maar ja, daar sta je als kind niet stil bij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    :O zo vroeg al? Ik begon te zeuren op mijn veertiende en nu pas op mijn zestiende mocht het. Maar ach, beter laat dan nooit.

    herkenbaar xD

    Ja, heb ik ook al is gehad (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Eigenlijk vind ik het wel slecht van hun. Maarja, ik vind het ook een beetje overdreven dat je je haar niet mag verven :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    jammer dat het nog niet volledig zwart is ^^
    maar het is mooi hoor zussie
    xx:P


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3