• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Een grijns verschijnt rond mijn lippen en knik. 'Dat moet je zeker doen en als je het inderdaad echt wilt, kan ik als het meezit wel wat regelen voor je' zeg ik en kijk haar aan. Ik weet dat ze het als grapje bedoelde, maar als het echt zou kunnen dan zou het helemaal mooi zijn. 'Klinkt allemaal heel erg logisch en dan zeg ik er ook maar niets over' zeg ik zo serieus mogelijk en schiet dan uiteindelijk toch in de lach. 'Daar ben ik het wel mee eens en loop wel met je mee' zeg ik glimlachend en kijk heel even rond. Mijn blik blijft hangen bij een blond iemand die ik gelijk herken, alleen kijkt hij niet zo vrolijk al normaal. 'Nialler wat is er met jou aan de hand behalve het feit dat je er bij loopt als een verzopen kat'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ja ik vind van wel (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    'Nou bedankt voor je compliment, Zayn. Wat er aan de hand is? Nou dat mogen jullie me uitleggen! Ik ga naar mijn familie in een ander hotel vervolgens naar Nando's, ben kapot en ga naar ons hotel. Ik wilde dus de kamer ingaan, wat ik dus ook deed, en toen trof ik iets aan wat ik niet echt prettig vind!' roep ik verontwaardigd. 'Louis en Harry die elkaar aan het aflebberen waren! Louis heeft toch wat samen met Stephanie?! Hoelang ben ik weg geweest, wat is hier allemaal aan de hand?' gil ik. Het valt me nu pas op dat er nog iemand bij is. 'En wie ben jij als ik zo vrij mag zijn?' vraag ik aan het voor mij nog onbekende meisje.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Alles wat er net was gebeurt gaat langs me heen.'Waar kijk je naar?' vraag ik aan Zayn die geen aandacht heeft voor me. Hé is dat Niall? Ja volgens mij wel ja. Yup, het is Nialler. Wauw die jongen kan ratelen zeg, bijna net zo goed erg ik. Ik kijk van Niall naar Zayn die beiden een "What-The-Hell" gezicht trekken. 'Ik ben Elena' zeg ik als hij vraagt wie ik ben en steek mijn hand uit. Ik voel mijn telefoon trillen en bekijk het. Twitter mmm misschien iets van mijn vriendinnen thuis. 34.976 nieuwe mentions, dit kan niet veel goed betekenen denk ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik sta op en loop in de richting van Niall. Ergens snap ik wel dat hij zo reageert aangezien hij het natuurlijk nog niet wist. 'Graag gedaan Nialler en je bent niet lang weggeweest, maar toch een hoop gemist' zeg ik en leg een hand op zijn schouder om hem wat te kalmeren. 'Maar laat me eens beginnen bij het feit dat ik ondertussen best wel medelijden met je heb dat je dat heb gezien. En dan met het nieuws dat Louis niets meer heeft met Stephanie heeft, maar met Hazza' zeg ik en denk even na. 'Blijkbaar is er iets gebeurd toen ze eerder deze avond ontvoerd waren...iets waar wij dus ook nog niet achter zijn, maar zeker nog wel achter zullen komen'

    ( Let maar even niet op spelfouten of iets in die richting, want zit op mijn telefoon en schakel zo pas naar mijn laptop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Na een reactie met Louis en de ortho)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 15:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    Als Zayn zijn hand op mijn schouder legt veeg ik hem gelijk weg, hier heb ik echt even geen behoefte aan. 'Maar Zayn, sinds wanneer? Hoe kunnen die twee dan nog samen werken in de band? Die zijn dan alleen maar op elkaar gefocust! Waar is Stephanie? Is er wel iemand bij haar geweest? Is ze okee? Arme meid! Ik wil naar haar toe! Waar is ze?' ratel ik. 'Oh, en leuk je te ontmoeten Elena' zeg ik tegen haar wanneer ik haar met grote ogen naar haar beeldscherm zie kijken.
    'Ontvoert? Hoe bedoel je ontvoert? Twee van onze beste vrienden worden ontvoert en dan bel je mij niet even?' roep ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Zit bij de ortho en reageer als ik weer thuis ben (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben er weer, maar kan nog nergens op reageren toch?]

    { Harry tegen Louis over Niall, of Louis moet eerst willen ..}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik wacht wel op Lou want heb toch nog Harry stukje geschreven daarvoor, dus dan kan ze beetje op beide reageren.:)]

    [Hmm, misschien kan ik wat met Liam doen, alleen ik weet niet waar die dan naartoe moet :P]

    (Ik leef weer.xD Wow, klinkt alsof ik dood was... Wat kan ikke doen? En als ik even niks kan doen volg ik de andere gesprekken wel!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Euh, ik wacht op MirrorMalik aangezien ik nu Elena en Niall doe, en Zayn nu bij hen is... dus ja.. ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Bam ik ga even reageren op alles....en wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan de ortho]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer