• DealExtreme ik vervloek je! Waarom heb je zoveel awesome spullen!
    Ik wilde dus gewoon een horloge bestellen, niet veel meer. Nu heb ik al 4 dingen in mijn winkelwagen en ik wil nog veel kopen. Helaas gaat dat niet, een student heeft niet veel uit te geven ;c

    Maar goed, een horloge vinden is ook erg moeilijk. Want er zijn er zoveeeeel. Had ik eindelijk een leuke, vond ik een nog veel leukere! Echt niet eerlijk D: En toen dacht ik dat ik wel klaar was, kwam DealExtreme met dingen die ik ook leuk zou vinden en ja, ik vind ze geweldig D: Maar ik kan ze niet kopen. Fuck you DX!
    Dit was de eerste horloge
    Dit is de horloge die ik nu wil

    Iemand een soortgelijke ervaring meegemaakt op DealExtreme, een andere site of gewoon in de stad?

    De rest van de spullen in mijn winkelwagen:
    Leren handschoenen. Mijn vorige zijn kapot en op deze ga ik spikes zetten :9~
    Tactical Strider Logo voor op mijn legerjas.
    Draken armband omdat het gewoon fucking awesome is!


    EDIT: Goed, ik heb nu besloten nog eventjes geen horloge te kopen en eerst eens op de markt te kijken. Las net in een review van iemand dat je zelf-opwindende horloges gewoon op de markt vind die nog goedkoper zijn dan de horloges op Dealextreme en net zo goed.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom... Waarom ging ik nu weer naar horloge's zoeken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mhh persoonlijk vind ik de spullen niet zo mooi...

    Deze spullen zijn totaal niet echt mijn smaak maar ik herken het gevoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Natuurlijk kun je ze niet leuk vinden :Y) Persoonlijke smaak hé.

    Maar goed, ik heb nu besloten nog eventjes geen horloge te kopen en eerst eens op de markt te kijken. Las net in een review van iemand dat je zelf opwindende horloges gewoon op de markt vind die nog goedkoper zijn dan de horloges op Dealextreme en net zo goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op naar de markt, zou ik zeggen. Wellicht zie je mij in de toekomst achter een marktkraam staan - niet dat mijn eventuele toekomstige marktkraam door het land gaat touren met stinkende vis, vers fruit en zachte broodjes. =P Hmm, ga zaterdag ook de markt op. Voor een baan, en 's middags voor kleren. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Op naar de markt, zou ik zeggen. Wellicht zie je mij in de toekomst achter een marktkraam staan - niet dat mijn eventuele toekomstige marktkraam door het land gaat touren met stinkende vis, vers fruit en zachte broodjes. =P Hmm, ga zaterdag ook de markt op. Voor een baan, en 's middags voor kleren. :3

    Ik ga dinsdag zeker even kijken :Y) En ik denk niet dat ik je tegen kom, hahaha. Goodluck met een baan zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In het echte leven, bro. Ik ging de Ultimate Loot Editie van Borderlands 2 pre-orderen, vroeg die lul of ik Halo 4 ook misschien wil pre-orderen als het mogelijk wordt, EN GODVER OOK NOG EENS ASSASSIN'S CREED 3. I did. En nu kan ik geen nieuwe jas halen. (Leer, lang, tweehonderd eurroz, fffuuuu)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    In het echte leven, bro. Ik ging de Ultimate Loot Editie van Borderlands 2 pre-orderen, vroeg die lul of ik Halo 4 ook misschien wil pre-orderen als het mogelijk wordt, EN GODVER OOK NOG EENS ASSASSIN'S CREED 3. I did. En nu kan ik geen nieuwe jas halen. (Leer, lang, tweehonderd eurroz, fffuuuu)

    God, ik wil ook nog zo'n jas! Maar eerst een normale leren jas kopen. Die zijn zo awesome! Ik wil ook nog legerschoenen. Volgens mij heb ik echt 2/3 stijlen waar ik gek op ben(cat)

    Leger-achtige shit, Emo/Gothic-achtig en gewoon stoer met leren jack + spikes en shit.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    God, ik wil ook nog zo'n jas! Maar eerst een normale leren jas kopen. Die zijn zo awesome! Ik wil ook nog legerschoenen. Volgens mij heb ik echt 2/3 stijlen waar ik gek op ben(cat)

    Leger-achtige shit, Emo/Gothic en gewoon stoer met leren jack + spikes en shit.

    Heb stiekem al 3 van die jassen, maar ik heb een jassentic.

    En note: Emo is niet gothic. Not even similar, Dx


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Heb stiekem al 3 van die jassen, maar ik heb een jassentic.

    En note: Emo is niet gothic. Not even similar, Dx

    I know, I know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu voel ik mij echt meisjesachtig met mijn primark vestjes en wat ik er nog meer heb gekocht. En ik ben bang dat ik op zoek moet naar een nieuwe fijne spijkerbroek. Waar halen jullie je spijkerbroeken vandaan, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Nu voel ik mij echt meisjesachtig met mijn primark vestjes en wat ik er nog meer heb gekocht. En ik ben bang dat ik op zoek moet naar een nieuwe fijne spijkerbroek. Waar halen jullie je spijkerbroeken vandaan, als ik vragen mag?

    Ik heb laatst een hele vette bij de C&A gehaald. Hij zag er wat ruiger uit dan de normale broeken en dat voor 15 euro :9~

    Ik wil nog steeds zo'n zwarte, wijde broek met kettingen, maar ja, die zijn rond de 60 euro en dat vind ik te duur. Zo eentje dus:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb laatst een hele vette bij de C&A gehaald. Hij zag er wat ruiger uit dan de normale broeken en dat voor 15 euro :9~

    Ik wil nog steeds zo'n zwarte, wijde broek met kettingen, maar ja, die zijn rond de 60 euro en dat vind ik te duur. Zo eentje dus:



    Hoe lang gaan die van de C&A mee?

    Een tijd geleden had ik een mooie blauwe gehaald bij Miss Etam geloof ik, ik was er echt helemaal weg van maar na twee keer wassen zaten er een soort van roze vlekken op. Toen baalde ik wel.

    En het is niet mijn soort van mijn broek maar hij ziet er wel cool uit.


    Physics is awesome

    Ik ben ook op zoek naar een nieuw horloge. Het bandje van mijn oude was al eens geplakt en valt nu weer uit elkaar. :/
    Maar ik heb dat probleem eigenlijk aleen bij boeken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oczy schreef:
    (...)

    Hoe lang gaan die van de C&A mee?

    Een tijd geleden had ik een mooie blauwe gehaald bij Miss Etam geloof ik, ik was er echt helemaal weg van maar na twee keer wassen zaten er een soort van roze vlekken op. Toen baalde ik wel.

    En het is niet mijn soort van mijn broek maar hij ziet er wel cool uit.

    Uuuh, lang? Makkelijk een jaar als je er gewoon normaal mee omgaat. Verschilt natuurlijk wel per broek, maar ik doe er altijd heel lang mee.

    En ik vnd hem dus helemaal geweldig :9~ Helaas Nikki wat minder ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.