• .. ga ik een jongen vertellen dat ik hem leuk vind.
    Hij is ontzettend lief, ook ontzettend lang ;D en we zijn erg goed bevriend. En een ninja (:
    Maar ik ben ontzettend zenuwachtig :c
    Iemand nog tips of eigen ervaringen? Of een originele manier om het te zeggen :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jezelf zijn (:
    Succes!


    26 - 02 - '16

    De originele: ik vind je leuk *blos* TROUW MET MIJ


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ahhh, heel veel succes! Ben benieuwd naar zijn reactie c;


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lick his face! Nee uh... je kan een taartje maken met een kaartje (hey dat rijmt) en daarin schrijven 'I like you. very much' ofzo. Liefde gaat door de maag, jeweet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Lick his face! Nee uh... je kan een taartje maken met een kaartje (hey dat rijmt) en daarin schrijven 'I like you. very much' ofzo. Liefde gaat door de maag, jeweet.


    Pfff, zet erop "Ik wil dat je mijn taart eet!" (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet te veel omheen draaien, gewoon zeggen wat je voelt. Wel zorgen dat ie in goede mood is, want als hij melig is of chagrijnig dan wordt het lastig. D: Succes & knap dat je het gaat zeggen! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Geen tips, want ik heb geen ervaring. Wel veel succes gewenst! (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    bak een cakeje en doe middenin een briefje: I love you


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    succes :)
    vooral niet te overdreven doen, gewoon jezelf zijn (Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb geen tips, ik moet de jongen die ik leuk vind en die ook een vriend is dat ook nog vertellen haha. Had ik beter op onze date kunnen doen, maar ja. Hopelijk volgende keer dan maar, hoop ik..

    Veel succes!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tempesta schreef:
    Geen tips, want ik heb geen ervaring. Wel veel succes gewenst! (krul)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Gewoon jezelf zien en het hem gewoon direct vertellen. Dat werkt het best bij jongens, wij missen vaak hints (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon doen! Succes!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Dat liedje van Natasha Beddingfield - I wanna have your babies XD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou gewoon blozend en stotterend zeggen dat ik hem iets moet vertellen, en dan zeggen dat ik hem leuk vind en dan langzaam weghakkelen en wachten tot hij iets zegt (:
    Of hem gewoon meteen zoenen! Dat is de beste manier, hehe.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.