• .. ga ik een jongen vertellen dat ik hem leuk vind.
    Hij is ontzettend lief, ook ontzettend lang ;D en we zijn erg goed bevriend. En een ninja (:
    Maar ik ben ontzettend zenuwachtig :c
    Iemand nog tips of eigen ervaringen? Of een originele manier om het te zeggen :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Interceptor schreef:
    Ik hoop voor je dat het goed is afgelopen ;)


    Pretty is just a pretty word.

    'kay guys, I fucked it up that evening.
    Net toen ik het wilde vertellen kwam een vriend met een prethoofd aangelopen en sprong er met een onbelangrijk nieuwtje tussen -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    'kay guys, I fucked it up that evening.
    Net toen ik het wilde vertellen kwam een vriend met een prethoofd aangelopen en sprong er met een onbelangrijk nieuwtje tussen -.-


    Kutzooi.


    Pretty is just a pretty word.

    Maar ik ga morgen vragen of ik hem even kan spreken, en als dat kan, het hem vertellen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Maar ik ga morgen vragen of ik hem even kan spreken, en als dat kan, het hem vertellen.

    You can do this!!:Y)


    •*• Lululu •*•

    you can do it(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    WildDreamer schreef:
    Ik zou gewoon blozend en stotterend zeggen dat ik hem iets moet vertellen, en dan zeggen dat ik hem leuk vind en dan langzaam weghakkelen en wachten tot hij iets zegt (:
    Of hem gewoon meteen zoenen! Dat is de beste manier, hehe.



    Ik moest meteen hieraan denken:



    Maar eh, ik ben écht niet goed in dat soort dingen, want ik heb het nog nooit gedaan (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Chat schreef:
    Jezelf zijn (:
    Succes!


    good luck
    ^^
    (flower)(flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Spotgaai schreef:
    Maar ik ga morgen vragen of ik hem even kan spreken, en als dat kan, het hem vertellen.

    Ik wens je heel veel succes. Je kunt het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goodluck girl! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Spotgaai schreef:
    Maar ik ga morgen vragen of ik hem even kan spreken, en als dat kan, het hem vertellen.

    En? :)


    •*• Lululu •*•

    CyberLord schreef:
    Gewoon jezelf zien en het hem gewoon direct vertellen. Dat werkt het best bij jongens, wij missen vaak hints (cat)


    Ik ben het hier wel mee eens (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Awh, succes! (:


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Is het gelukt? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Succes, ik ga vrijdagavond met een jongen op stap die ik wel leuk vind. ^^
    Dus wie weet.. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt