• Ja ja, onze grote kleine knul Justin die kotst heel het podium onder!




    In dit filmpje zie je verschillende standpunten van hoe meneer het podium bevuilt! :O Foei Bieber! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Smakelijk...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    PUKKELxDING schreef:
    Kleine jongens worden groot :P


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Well, that must have been awkward.
    Toch vind ik het knap dat hij gewoon door blijft optreden daarna. (:


    life is awesome

    Gisteren al gezien, mijn vader liet het zien. Mijn vader vond dat hij niet had moeten optreden als hij zich niet lekker voelde en ik zei dat artiesten dat soms moesten doen.


    Physics is awesome

    En wie kan dat weer gaan opruimen... Mijnheer Bieber natuurlijk zelf niet.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik heb best wel medelijden met hem, het kan toch iedereen overkomen.


    -

    Ik vind het best wel sneu voor m.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jugh, ik zou dat zo schamend vinden hè? xd Maar best wel faal dat z'n stem door blijft zingen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Whoa, hoe goor. Dat is echt zo onmenselijk en beschamend vooral omdat het Justin Bieber is.
    De volgende keer dat jij kotst op de eerste show van je believe tour, daarvoor sws niets gegeten en je hebt net drie dagen geleden iemand verloren aan kanker... Bel me op. Dan lach ik je ook uit.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 7:02 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Whoa, hoe goor. Dat is echt zo onmenselijk en beschamend vooral omdat het Justin Bieber is.
    De volgende keer dat jij kotst op de eerste show van je believe tour, daarvoor sws niets gegeten en je hebt net drie dagen geleden iemand verloren aan kanker... Bel me op. Dan lach ik je ook uit.

    Dan zeg je het concert af als je weet of kunt gokken dat het mis gaat. Ik vind het niet goed van hem, ik vind het eerder dom dat hij zijn gezondheid riskeert. Hij kon beter uitzieken en pas gaan zingen (playbacken in dit geval dus) als hij zich beter voelt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ew. Nasty.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Toyfriend schreef:
    Kan iedereen overkomen en ik vind het ongeloofelijk moedig van hem dat hij gewoon verder optrad alsof er niets aan de hand was (;


    ik ben geen fan maar hier wel mee eens, snap niet waarom iedereen (mensen die ik ken) hem haten, ik noem het: ik ben geen fan. Soms zijn z'n liedjes wel leuk :--)
    Maar serieus hij zingt niet echt? faal >.<

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 14:14 ]


    I Love You

    Veeyah schreef:
    Ik vind het best wel sneu voor m.

    Yeah, volgens mij worden die lui echt uitgebuit. 't Interesseert bar weinig mensen hoe goed het met je gaat, zolang je maar optreedt en geld binnenhaalt. Same story 'bout MJ.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Yeah, volgens mij worden die lui echt uitgebuit. 't Interesseert bar weinig mensen hoe goed het met je gaat, zolang je maar optreedt en geld binnenhaalt. Same story 'bout MJ.


    ik haat het dat bijna alles om geld draait (cat)


    I Love You

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 14:55 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli