• Ja ja, onze grote kleine knul Justin die kotst heel het podium onder!




    In dit filmpje zie je verschillende standpunten van hoe meneer het podium bevuilt! :O Foei Bieber! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    Hahahahahahahahahahahaahahhaahhaa -lacht hem hard uit-


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    26 - 02 - '16

    Haha, die opmerking eronder ook; 'Selena is the father'. Hahahaha.

    I GOT A HANGOVER
    OOHHHHHOOH

    Aaw, ergens heb ik ook wel medelijden met m :')
    Iedereen heeft wel is een kater, maar wij staan niet op t podium te kotsen (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    I GOT A HANGOVER
    OOHHHHHOOH

    Aaw, ergens heb ik ook wel medelijden met m :')
    Iedereen heeft wel is een kater, maar wij staan niet op t podium te kotsen (cat)

    Dan moet je of niet drinken of niet optreden. Hij had het makkelijk kunnen voorkomen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GuitarOnFire schreef:
    I GOT A HANGOVER
    OOHHHHHOOH

    Aaw, ergens heb ik ook wel medelijden met m :')
    Iedereen heeft wel is een kater, maar wij staan niet op t podium te kotsen (cat)


    Ik heb ook medelijden met hem want die mensen die hem nu uit lachen zouden het ook niet leuk vinden als hun op hun werk moesten kotsen en dat ze dat later kunnen terug zien op youtube. Maar blijkbaar omdat het JB is mag je hem uit lachen als hij zich niet lekker vind en moet over geven.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dan moet je of niet drinken of niet optreden. Hij had het makkelijk kunnen voorkomen.

    We are teenagers. WE DRINK :')
    Mischien was t wel van de zenuwen.
    But I guess you're right, als er iets belangrijks is zoals een concert kun je je beter even inhouden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Licht het nou aan mij of ging het bandje gewoon door toen hij overgaf?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik heb ook medelijden met hem want die mensen die hem nu uit lachen zouden het ook niet leuk vinden als hun op hun werk moesten kotsen en dat ze dat later kunnen terug zien op youtube. Maar blijkbaar omdat het JB is mag je hem uit lachen als hij zich niet lekker vind en moet over geven.

    Ach maar draait het in deze wereld toch allemaal om? Al was het de koningin, zolang een beroemdheid een fout maakt is het meteen een roddel en iedereen lacht diegene uit. Daarom lijkt het me zo vreselijk om beroemd te zijn. Maarja, zo is het nu eenmaal, you can't change it anyway.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Daemon schreef:
    Licht het nou aan mij of ging het bandje gewoon door toen hij overgaf?


    Het licht niet aan jou:9~

    hij ging gewoon door volgens mij zong hij niet eens :-\

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:24 ]


    I Love You

    Daemon schreef:
    Licht het nou aan mij of ging het bandje gewoon door toen hij overgaf?


    Het speelde door, er is al vaker vast gesteld dat JB niet altijd/vaak niet live zingt maar gewoon playbackt.


    Physics is awesome

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Ach maar draait het in deze wereld toch allemaal om? Al was het de koningin, zolang een beroemdheid een fout maakt is het meteen een roddel en iedereen lacht diegene uit. Daarom lijkt het me zo vreselijk om beroemd te zijn. Maarja, zo is het nu eenmaal, you can't change it anyway.

    Nou, ik lach hem gewoon uit omdat ik het dom vind van hem. Als je je niet goed voelt en weet dat het mis kan gaan blijf je thuis. Mag dan kut zijn voor je fans, maar jou leven gaat toch echt voor hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij zong nog geen eens echt.
    Nu ben ik echt benieuwd wie de vader is :'D


    Shoganai i ne~

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Ach maar draait het in deze wereld toch allemaal om? Al was het de koningin, zolang een beroemdheid een fout maakt is het meteen een roddel en iedereen lacht diegene uit. Daarom lijkt het me zo vreselijk om beroemd te zijn. Maarja, zo is het nu eenmaal, you can't change it anyway.


    Maar dat vind ik dus bijna altijd zo gemeen want omdat het een beroemdheid is mag het dus blijkbaar. Maar is het een vriendin of vriend van je dan is het niet om te lachen, ik bedoel het zijn ook maar mensen.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou, ik lach hem gewoon uit omdat ik het dom vind van hem. Als je je niet goed voelt en weet dat het mis kan gaan blijf je thuis. Mag dan kut zijn voor je fans, maar jou leven gaat toch echt voor hoor.


    Heel eerlijk gezegd denk ik dat hij moest optreden, waarschijnlijk van zijn management. Soms doen ze dat en dan kan de artiest daar niks aan doen.


    Physics is awesome