• Ik ben nieuw op Quizlet dus ik heb een beetje leesvoer nodig.

    Ik hou vooral van verhalen met onbekende personages al kan ik One Direction nog wel appreciëren. (krul)


    Be careful when a naked person offers you a shirt.



    A Girl's Mind Gone Crazy ll Real Life Story

    If it goes on like this...
    I don't know how long I want to live anymore


    ~ Onbekende Personen
    ~ Waargebeurd


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kijk mijn storie! Een Nouis anorexia verhaal:

    http://www.quizlet.nl/stories/95089/skyscraper--nouis/


    Omdat haar ouders allebei nieuw werk hebben gevonden, en geen tijd meer voor haar hebben, is Amy naar een kostschool gestuurd.
    Ze vind het verschrikkelijk, totdat ze een oude bekende tegenkomt...

    genre: one direction, Harry Styles, romantic, avontuur

    http://www.quizlet.nl/stories/98365/the-secrets-of-a-boarding-school--harry-styles/


    'The desire to write grows with writing'

    Challenge Accepted - Harry Styles
    x


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Haaai,

    Mijn vriendin heeft een super orginele One Direction storie:

    The Bodyguard - One Direction

    Sam is een 20 jarig meisje bij de Rotterdamse politie zit,
    als er een super bekende band in Ahoy optreed krijgt ze op het laatste moment een oproep om daar naar toe te gaan omdat hun bodyguard thuis zit vanwegen omstandigheden.
    Ze kent band verder niet.
    In de tijd dat ze de jongens moet beschermen, gaan ze leuke dingen doen, todat op een dag het noodlot tussen 2 bandleden uit breekt om het meisje.
    Alles wat ze doet:
    Wat heeft dat voor concequenties voor haar werk??
    Wat heeft dat voor consequenties voor de jongens??
    Waar kiest ze uit eindendelijk voor, voor de liefde of de liefde voor haar baan!!


    Xx

    How do you let something go, when it's all you hope for?



    When the world says give up.
    Hope whispers try it one more time


    - soundtrack
    - Kan 16+ bevatten

    Levensstrijd


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    He's the dangerous one..

    * Onbekende personen
    * Just started!



    Never Lose Hope - ft. Zayn Malik

    "I said i'm fine, why can't you just leave me alone?" She sighed.
    "Because you're obviously not fine, and i just want to help you." He said softly.
    " I don't need you're help." She turned around and he watched her walk away into the night.


    And you can stay with me forever
    Or you could stay with me for now

    Tell me if I'm wrong, tell me if I'm right
    Tell me if you need a loving hand
    To help you fall asleep tonight
    Tell me if I know, tell me if I do
    Tell me how to fall in love the way you want me to


    - 16 +
    - Soundtrack
    - Engels gesproken
    - One direction bestaat niet
    © Sharman


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Totdat Lucy in mijn leven kwam was alles nog normaal. Alles gebeurde gewoon, zonder dat ik ergens bij stil stond. Ik was altijd een doodnormaal meisje, ik woonde in een doodnormaal rijtjeshuis samen met mijn doodnormale ouders en mijn doodnormale broertje. En eigenlijk ben ik nu, nadat alles gebeurd is, nog steeds een normaal meisje. Maar mijn leven is niet meer normaal. Lucy's komst heeft alles veranderd.

    Een verhaal dat je steeds verder meesleurt. De eerst zo normale wereld van Emma wordt steeds koortsachtiger als ze bevriend raakt met de rebelse, sombere Lucy.

    -Onbekende personen
    -Helemaal Nederlands
    -In 'dagboekvorm' geschreven
    -Sommige hoofdstukken zullen +12 worden

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=99928


    raindrops are the perfect lullaby





    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?



    -x-






    All at once,
    I had it all,
    But it doesn't mean anything,
    Now that you're gone.


    Chasing goals.


    Home • Harry Styles

    ‘I need you more than I can take, you promise forever and a day’

    Clinging to me, like a last breath you would breathe. You were like home, to me and I know you care.


    Soundtrack
    without 1D
    starring Jeanette C. Seymour and Harry E. Styles


    -



    Unexpected game.

    Alides Montez is een jonge man van 17 jaar.
    Onbezorgd gaat hij door het leven, totdat er gruwelijke dingen plaatsvinden....
    Door nieuwsgierigheid getrokken gaat hij op onderzoek uit, en stuit op afschuwlijke dingen, en is zijn leven niet meer zeker.


    I know what you've done with my mother!
    Boy, you're too young to understand why I am doing these things.
    Tell me then?
    No.

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 21:54 ]


    Some people are art and do art at the same time



    Don't forget you words, it's always good. ~

    Oké.. Niet dat het altijd makkelijk is om verhaaltjes samen te kunnen vatten maar toch.. Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Caitlyn. Ze woont in Engeland en ze heeft één paard genaamd Jelly. Toen Caitlyn op vakantie ging moest ze haar paard Jelly toch aan iemand anders geven om op haar paard te passen. Ze gaf het dus maar aan haar geliefde buurvrouw mevrouw Hensen die uit Nederland komt. Caitlyn ging op reis naar Zuid-Afrika waar ze een jongen ontmoette genaamd Liam. Liam had een paar vrienden bij zich. Hij had tegen Caitlyn verteld dat hij ook uit Engeland komt en dat hij ook op vakantie is. Maar op een dag in Zuid-Afrika gebeurt er iets raars in het hotel waar Caitlyn in woont. Hoe kan ze dit overleven?

    Druk op het plaatje :Y)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 21:58 ]


    Some people are art and do art at the same time