• Ja ja, we zijn er eindelijk weer. Na een hele tijd niet meer gedraaid te hebben zijn we vanavond vanaf half 9 uur weer online! Dan zullen Assassin en CyberLord jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is een pagina die er zo uitziet: deze.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiest al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.



    Als het plaatje het niet doet, komt dit door server problemen die we, helaas, niet kunnen oplossen.


    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:57 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Oeh leuk. Ik zal al een verzoekje posten. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www14.zippyshare.com/v/20438170/file.html


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Spliee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NVM

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:27 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    yay, I'll be listening.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    oeeh ! <3


    Pretty is just a pretty word.

    Nog GEEN verzoekjes plaatsen. Die worden genegeerd. We nemen pas verzoekjes aan als we draaien.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Whoops.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga luisteren (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit vind ik dus echt wel een leuk idee, ik ga eens luisteren op m'n gemak om half 9 (krul)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jammer ik kan niet luisteren vanavond :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sorry. :X
    Ik post het straks wel opnieuw.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan vanavond niet luisteren. D:
    Misschien even.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yay ik ga luisteren! ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eey, nog paar minuutjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you