• Wie hebben het nieuwe album, Babel, al geluisterd? (krul)

    Ik word altijd zo vrolijk/levendig van hun muziek. c: Toch vind ik niet álle nummers even leuk.
    Maar deze zijn voor wie het interessant vind zeker het luisteren waard:

    Babel
    I will wait
    Reminder
    Hopeless Wanderer

    Anyway, wat vinden jullie van het album?


    You are beautiful, you are love.

    Ikke heb net hun album Sigh No More gekocht samen met Lungs van Florence and The Machine maar blijkbaar moet ik weer even naar de Freerecordshop, I love them!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ikke heb net hun album Sigh No More gekocht samen met Lungs van Florence and The Machine maar blijkbaar moet ik weer even naar de Freerecordshop, I love them!*O*


    Jeej! Ik was vandaag ook in de Freerecordshop, maar heb hun nieuwe album nog niet gekocht, omdat ik eerst de nummers wou horen. ;p Heb wel een Editors cd gekocht. c:
    Florence and The Machine zijn ook goed!


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Jeej! Ik was vandaag ook in de Freerecordshop, maar heb hun nieuwe album nog niet gekocht, omdat ik eerst de nummers wou horen. ;p Heb wel een Editors cd gekocht. c:
    Florence and The Machine zijn ook goed!

    Weet ik, anders had ik hun cd niet gekocht ghehe ;3
    Editors zijn op zich ook wel goed.. niet mijn favo's maar wel goed(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het nieuwe album van Mumford and Sons is echt awesomeee! Ik had 'm meteen al op de dag dat-ie uitkwam, hihi. ^^
    Mijn favorieten van dit album zijn denk ik Lover of the Light, Reminder en Hopeless Wanderer, maar eigenlijk is het hele album geweldig.
    Yay for Mumford and Sons! =D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)