• Een meisje van 18 jaar heeft een relatie met haar docent van 41 jaar.
    Ik vind dat zo verschrikkelijk vies......en nu woont ze bij hem..
    Ik weet niet wie er nog meer heeft gekeken maar ik ben het eens met die moeder.


    I Love You

    Toyfriend schreef:
    Haha serieus? Dat is echt ziek..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Endure schreef:
    Als die man zijn baan op heeft gezegd is hij heel dom.
    Alsof hun liefde toekomst heeft, iedereen met een beetje verstand zou begrijpen dat het nooit wat kan worden :S
    En al dat gezeur van "het maakt niet uit, liefde is liefde" is ook echt gewoon kneiterdom. Heel leuke, liefde is liefde, maar zulke liefde kent geen toekomst, dus bespaar jezelf al het verdrietig en begin er dan gewoon niet aan.
    Daarnaast snap ik het ook als die moeder er problemen mee heeft, alleen het idee dat een man, bijna even oud als jijzelf, ligt te ravotten met je dochter is toch te ranzig voor woorden?


    idd ma ze hadde ook al een beetje contact toen ze nog minderjarig was ofzoiets


    I Love You

    Ja ik heb het ook gezien! Echt erg. Nu heb ik zelf iets soortgelijks meegemaakt. Een leraar had ook mijn mobiele nummer en ik kreeg weleens smsjes onder zijn lessen :') maargoed ik moest verder niets met of van hem... alleen toen bleek een 1 jaar later dat hij dus ook een relatie had met een andere leerling uit mijn jaar. Dan schrik je toch mooi even :X


    We need to start feeling our heart <3

    Dat vond ik laatst op Youtube, dat was echt ziek ja.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Een meisje waar mn zus vroeger mee omging kreeg op haar 18e ook een relatie met een vent van 40, en ze kreeg nog wel eens klappen van hem
    Maar dit is echt te ziek voor woorden

    Assassin schreef:
    Ik keek het ook. Jezus, waarom laten ze die mensen niet gewoon met rust? D: Ze is meerderjarig, hij heeft zijn baan ervoor opgezegd. Ze komen er zelf wel achter als ze een fout hebben gemaakt. Pfft, om nou allerlei redenen te verzinnen waarom het slecht zou kunnen zijn... Die kan je net zo goed hebben met iemand van je eigen leeftijd.



    This.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hmpf, de achternaam van die leraar is Hooker? (als ik het juist spel (x )

    En het is hun leven, laat ze toch doen wat ze willen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Iedereen heeft die aflevering gezien, volgens mij.

    Die mensen moeten gewoon met rust gelaten worden. Dat meisje is 18 jaar oud, dus volwassen en ze mag zelf bepalen of ze een relatie heeft met die kerel of niet. Dat van die Courtney Stodden en die ranzige acteur van Lost was erger, hoor. Die Stodden was 16 of 17, die acteur van Lost 51.
    Laat die mensen lekker met rust, als ze van elkaar houden hebben ze het recht om dat te doen.


    Destroy what destroys you.

    Toyfriend schreef:
    Haha serieus? Dat is echt ziek..


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Laat ze lekker hun gang gaan. Niemand heeft er toch last van? :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hoe snel mensen ook gewoon gechoqueerd raken van iets niet alledaags, het wordt meteen als abnormaal bestempeld. Als het tegen haar wil in was en het om ontvoering/verkrachting/mishandeling etc. ging had ik het ook afgekeurd. Maar kom op, met achttien jaar ben je oud genoeg om zelf je eigen keuzes te maken. Ze zijn gelukkig met elkaar, waarom moeten andere mensen die hier niks mee te maken hebben ze dan zo veroordelen? Dat snap ik niet. (":


    Numbers.

    Toyfriend schreef :
    Haha serieus? Dat is echt ziek..

    Weetje ik vind dat neit vies ofzo?
    Als je echt van elkaar houd dan is leeftijd maar een getal.
    Liefde overschrijd alle grenzen. Ik vind het niet raar ofzo?
    Als dat meisje van 18 van die man kan houden laat haar dan gelukkig zijn?
    Ik vind dat leeftijdsverschil de liefde neit moet tegenhouden.
    Want als je echt van elkaar houd dan maakt leeftijd toch neit meer uit?
    ××Roww


    Little do you know

    MartyrArt schreef:
    Hoe snel mensen ook gewoon gechoqueerd raken van iets niet alledaags, het wordt meteen als abnormaal bestempeld. Als het tegen haar wil in was en het om ontvoering/verkrachting/mishandeling etc. ging had ik het ook afgekeurd. Maar kom op, met achttien jaar ben je oud genoeg om zelf je eigen keuzes te maken. Ze zijn gelukkig met elkaar, waarom moeten andere mensen die hier niks mee te maken hebben ze dan zo veroordelen? Dat snap ik niet. (":


    Hier ben ik het dus echt zo mee eens he!
    Laat die twee gelukkig zijn en veroordeel mensen niet zo snel?


    Little do you know