• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Voorwaarden waaraan je personage moet voldoen:

    Om het een beetje leuk voor iedereen te houden, zijn er wel een paar voorwaarden voor je personage:
    - Het gaat hier over jeugd, dus geen minderen meer. De leeftijd van je personage moet dan ook tussen de 12 en de 21[/b] jaar liggen.
    - Je personage heeft aanleg voor een gave, maar beheerst het dus nog niet.

    Personage aanmaken

    Omdat er naar werd gevraagd, iedereen mag maximaal 2 personages creëren.

    Vul voor het aanmaken van je personage even het volgende lijstje in;

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Aanleg voor de kracht:
    Persoonlijkheid:
    Foto:

    Je personage mag maximaal 1 huisdier meenemen.
    Indien je een huisdier wilt, vul dan even het volgende lijstje in;

    Naam:
    Dier:
    Leeftijd:
    Foto:


    Onderstaande links zijn voor de eerdere topics!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143345&page=last&message=175

    Inmiddels zijn we al bezig in het derde topic!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143554&page=last&message=66#4163232

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:32 ]


    You oughta know

    Ik wil misschien een docente aanmaken, moeten die ook krachten hebben en wat voor soort krachten moeten het zijn?


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel een leerling reserveren, een vrouwelijke, ik vul zo alles in, even een plaatje zoeken.
    (om wat voor krachten gaat het trouwens)

    Naam: Athony (Tony)
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 20
    Aanleg voor de kracht: Onzichtbaar maken met behulp van de omgeving)
    Persoonlijkheid: Tony is vreselijk rebels en heeft een hekel aan regels. Hij doet er dan ook alles aan om er onderuit te komen. Ook is hij een gigantisch plaagggeest, maar in grote gezelschappen is hij erg stil. Populair zal hij nooit worden door zijn plagerige gedrag, maar vrienden zullen bij hem op een goede plak zijn.
    Foto:


    You oughta know

    Sorry, ik was even in gevecht met de pc.

    Naja, gewoon, krachten. Kijk maar wat je leuk vindt, watersturen zou bijv. kunnen, maar je zou ook meer richting Harry Potter kunnen denken.
    Het maakt niet zo heel veel uit. :)


    You oughta know

    Assassin schreef:
    Ik wil misschien een docente aanmaken, moeten die ook krachten hebben en wat voor soort krachten moeten het zijn?


    Is wellicht wel handig, je mag zelf weten wat voor kracht(en), maar het is dan denk ik wel handig als je ook les gaat geven in die kracht(en)


    You oughta know

    Naam: Kate Miller
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Aanleg voor de kracht: Ze kan gedachte lezen en in het hoofd van mensen kruipen om ze vervolgens pijn te doen.
    Persoonlijkheid: Anna is een aardig iemand die graag gezelligheid opzoekt, maar als je iets verkeerd tegen der zegt kan ze best boos worden. Ze zal het niet zo snel afreageren op jou, maar loopt meestal wel en gaat hardlopen of sporten ofzo iets. Ze probeert elke dag wel iets aan sport te doen, omdat ze het leuk vind en omdat ze haar conditie goed wil houden. (meer in RPG)
    Foto:




    Naam: Kyra
    Dier: hond: husky
    Leeftijd: 4
    Foto:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 17:50 ]

    Hmm lijkt me leuk, ik ga alleen a.s. zaterdag op ruiterkamp en zit nu midden in een proefwerkweek, dus ik heb niet veel tijd om te reageren....
    Is dit een probleem?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nee hoor, dan kom jouw personage iets later, of is hij/zij vrij stil aan het begin ;)


    You oughta know

    Oke nice, mag ik dan een jongen reserveren?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Tuurlijk, no problem


    You oughta know

    klinkt leuk :). Mag ik ene meisje reserveren?


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Ja, tuurlijk


    You oughta know

    Mag ik een jongen reseveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Roselyn Stevens
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Aanleg voor de kracht: Ze heeft controle over elektriciteit en dus ook over bliksem. Ze beheerst deze kracht natuurlijk nog niet volledig dus het kan al eens fout lopen.
    Persoonlijkheid: Roselyn, Rose of Lyn voor haar vrienden, is enorm koppig en als ze iets wil gaat ze er de volle honder procent voor. Ze doet haar best om geen vooroordelen over mensen te hebben maar dat lukt niet altijd. Ze zal vriendelijk tegen je doen tot je haar iets aandoet. Roselyn heeft het absoluut niets met regels en veegt er graag haar voeten aan. Ze houdt ook van gitaar spelen maar is er nog niet zo lang geleden mee begonnen.
    Foto:



    huisdier:

    Naam: Mushu
    Dier: Kat
    Leeftijd: 6 maanden
    Foto:


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    mag ik nog een meisje reserveren??


    Do what people say you can't.