• Weet iemand waar je een jacket van spijkerstof met (nep mag ook)leren mouwen kunt kopen? Zo een als deze, het liefst niet te duur.


    Thanks x


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    H&M, Zara, Berska, Monki, Vero Moda etc etc. Overal dus.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    O, die zijn zo leuk ^^. Ik heb ze eigenlijk nog nergens zien hangen, maar ze lijken me niet zo moeilijk te krijgen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb er eentje van 50 euro bij de Zara, maar ik weet niet of je dat te duur vind?


    EGYPTIAN GOD

    Die van de eerste foto is echt heel leuk!

    Selah schreef:
    H&M, Zara, Berska, Monki, Vero Moda etc etc. Overal dus.


    •*• Lululu •*•

    Awesome. Gewoon alle shops langsgaan in de stad waar je woont, sowieso dat je hem wel bij Jeans Center vind, maar zo'n ding kun je inderdaad overal vinden. Succes ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh, die vind ik leuk! Maar ik heb ze nergens gezien hangen. Niet in Hasselt, Antwerpen, Leuven, maar nergens! :c
    Ik heb wel dit jasje, van Bershka. Misschien vind je dat soort jasje dat je wilt ook daar?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind dat jacket echt leuk ^^ Binnenkort zelf ook maar eens opzoek gaan naar zoiets. Zoals de rest ook zegt, hebben ze die vast wel bij H&M, Only et cetera, of misschien even wachten op de nieuwe collectie. Ik hoop wel dat dit niet zo'n iets wordt dat iedereen gaat dragen, waardoor sommige mensen het alleen dragen omdat het "in" is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zag er gister een in de Zara :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Awh die is leuk ! Maar ik weet echt niet waar je ze kunt vinden ben 3 maanden niet shoppen geweest , veel suc6!


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Selah schreef:
    H&M, Zara, Berska, Monki, Vero Moda etc etc. Overal dus.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli