• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Keenan --> Colfer]

    Fedea

    "Naar jou staren, uit het raam staren, vloeken op het vieze vliegtuigeten. Misschien doe ik wel een schoonheidsslaapje."
    Ik knijp even in zijn wang en knik.
    "Ja, je kan het gebruiken, lieverd."
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "Oh, en met moeite van je af blijven, natuurlijk."
    Giechelend kijk ik hem aan.
    "Charmeur," zeg ik zacht.
    Als een klein kindje tuit ik mijn lippen, en met gesloten ogen wacht ik op een kusje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wow. No-Miley-Pic is weird. Chris is fine though :Y).]

    Atreyu

    Ik lach als ze giechelt. Ze is nog steeds zo schattig als ze dat doet.
    "Charmeur."
    Tja, het is een gave. Ik grinnik even. Als ze met gesloten ogen haar lippen tuit, zie ik mijn kans schoon. Om haar te tergen breng ik heel langzaam mijn gezicht bij het hare. In plaats van haar te kussen geef ik traag een likje over haar getuite lippen. Vervolgens bijt ik heel zachtjes in haar onderlip en trek er heel teder aan met mijn tanden. Als ik los laat, veeg ik mijn lippen lichtjes over de hare.
    "Charmant genoeg zo?" fluister ik tegen haar lippen aan.
    Het antwoord moet maar even wachten, want nu ik haar aan het kussen ben heb ik helemaal geen zin meer om op te houden. Mijn handen glijden langs haar armen naar haar gezicht, dat ik vervolgens vast hou. Mijn vingers verstrengelen zich met haar haren.
    Ik voel me helemaal warm worden vanbinnen en probeer dat vuurtje door te geven aan Fedea via de liefdevolle kus die we delen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Teehee]

    Fedea

    Hoewel mijn ogen gesloten zijn, kan ik me perfect Trey's reactie inschatten. Het verbaast me dan ook niet dat het even duurt voor ik beweging voel.
    Ik schrik toch even wanneer hij over mijn lippen likt, en in mijn onderlip bijt.
    "Charmant genoeg zo?"
    Ik open even mijn ogen, en krijg niet eens een kans om te antwoorden. Maar mij hoor je niet klagen.
    Liefdevol kus ik hem terug en ik voel me helemaal warm worden wanneer zijn handen over mijn armen glijden. Ik veeg met mijn neus langs de zijne en kijk hem lichtblozend aan.
    "Perfect," antwoord ik zacht.
    Ik veeg nog even met mijn lippen over de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Perfect."
    Haar lippen glijden nog een keer over de mijne en gretig vang ik ze ermee. Ik laat een hand naar haar rug glijden en druk haar voorzichtig nog wat dichter tegen me aan. Sinds ik weet dat ze zwanger is, betrap ik mezelf er vaak op dat ik een stuk zachter ben in mijn bewegingen met haar, alsof ze plots een porseleinen popje is dat elk moment kan breken.
    "Misschien," zeg ik een beetje ademloos tussen het kussen door, "moet ik je zo maar afleiden op de vlucht."
    Hoewel het heel aanlokkelijk klinkt, lijkt het me niet echt fijn voor de anderen dat ze daar enkele uren moeten op kijken, dus ik denk niet dat dat hem wordt. Maar het eens voorstellen kan geen kwaad, toch?
    Mijn wangen gloeien helemaal, gewoon omdat het zo fijn is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Misschien moet ik je zo maar afleiden op de vlucht."
    Ik begin weer te giechelen en schud mijn hoofd.
    "Dat aanbod sla ik niet af, in geen honderd jaar."
    Mijn vingers glijden even door zijn haren, en ik grinnik om mijn eigen grapje.
    "En ook niet in de komende duizend," fluister ik er zacht achter.
    Ik kijk even in zijn ogen en zucht verliefd.
    "Mijn voeten slapen," zeg ik na een tijdje. Lachend kijk ik hem aan.
    "Misschien kunnen we toch nog even wat winkeltjes kijken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Rey

    "Ik dacht dat we in gelijkspel zouden gaan eindigen?"
    "Hmm, gelijkspel is sexy," zeg ik grijnzend.
    Ik druk mijn lippen nog even op de hare.
    "Hoelang hebben we nog?" Vraagt ze plots bezorgd.
    Ik kijk even op mijn gsm, die in mijn broek steekt.
    "Nog tijd genoeg, liefste."
    Glimlachend ga ik met mijn hand even door haar haren en druk teder mijn lippen op de hare.


    Faye
    "Hmm, gelijkspel is sexy, nog tijd genoeg, liefste." geeft hij als antwoorden op mijn vragen.
    Glunderend kijk ik hem aan en blaas een plukje haar uit mijn gezichtsveld. Zijn kus beantwoord ik liefdevol en laat mijn handen naar zijn heupen glijden.
    "Mooi," Glimlach ik, laat mijn handen weer wat omhoog glijden. "Zoals ik al zei vind ik gelijkspel prima." herhaal ik mijn woorden nogmaals van zonet.
    Voorzichtig span ik mijn spieren aan en grinnik zachtjes.
    "Zullen we nog voortzetten?" Mijn lippen druk ik vurig op de zijne en druk hem stevig tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Mooi. Zoals ik al zei vind ik gelijkspel prima. Zullen we nog voortzetten?"
    Grijnzend kijk ik haar aan en kreun even.
    "Het gaat wel niet lang meer duren," zucht ik.
    Ik druk mijn lippen liefdevol op de hare en beweeg zachtjes mijn heupen weer tegen de hare.
    Langzaam breng ik mijn hand naar haar kruis toe, en stimuleer haar daar nog wat, om haar extra te laten genieten.
    Mijn lippen drukken kusjes over haar hele hals, en langzaam baan ik me een weg naar haar borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het gaat wel niet lang meer duren," Ik merk hoe hij het tempo wat opvoert, een kreun verlaat zijn lippen.
    Grijnzend kijk ik hem aan, een tikkeltje speels en uitdagend.
    "Veel tijd hebben we nou ook niet meer bepaald." grinnik ik.
    Ik laat me vol passie meeslepen in de kus, voel zijn handen naar mijn kruis toe glijden, even houd ik mijn adem in en kijk hem vol verlangen aan. De twinkeling in zijn ogen maakt me nog opgewonder als zijn duim mijn gevoelige plek begint te stimuleren.
    Om de opkomende kreun te smoren, plaats ik mijn lippen kort in zijn hals. Mijn nagels drukken zich diep in de huid van zijn bovenrug.
    "Rey," mompel ik verstomd.
    Mijn heupen laat ik meebewegen op zijn tempo en laat mijn handen over zijn borstkas heen glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Moet naar notenleer. Antwoord komt morgen, sorry]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat aanbod sla ik niet af, in geen honderd jaar. En ook niet in de komende duizend."
    Ik grinnik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Daar ga ik haar zeker aan houden.
    "Mijn voeten slapen. Misschien kunnen we toch nog even wat winkeltjes kijken?"
    Ik knik en til haar rustig op terwijl ik recht ga staan. Voorzichtig zet ik haar neer maar hou wel nog haar armen beet. Ik weet hoe lastig het soms is overeind te blijven als je voeten slapen. Je voelt letterlijk niet dat je staat.
    "Lukt het?" lach ik.
    Ik ben een keer onderuit gegaan, dat hoeft haar niet in een volle luchthaven te overkomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Veel tijd hebben we nou ook niet meer bepaald."
    Grinnikend druk ik mijn lippen weer op de hare.
    Wanneer ze mijn naam kreunt en haar nagels in mijn rug zet, weet ik dat ik zover ben. Ik stimuleer haar nog wat meer, om haar haar genot ook te gunnen.
    "Faye," kreun ik.
    Ik voer het tempo nog wat op, en merk dat ik mijn hoogtepunt bereik. Zuchtend leg ik mijn armen om haar heen, en druk mijn lippen op de hare.


    Fedea

    "Lukt het?"
    Geconcentreerd bijt ik op mijn lip.
    "Wacht even," zeg ik lachend.
    Ik schud even met mijn benen staan, wissel af tussen op mijn tenen staan en op mijn voeten. Langzaamaan keert het gevoel terug.
    "Ja, het lukt."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Shall we?"
    Ik houd mijn arm voor en kan de geamuseerdheid op mijn gezicht niet verbergen. Ik druk nog snel een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wacht even."
    Ik hou haar geduldig nog wat vast terwijl ze haar benen strekt en verdere pogingen doet haar voeten wakker te krijgen.
    "Ja, het lukt. Shall we?"
    Ik knik maar raak weer afgeleid als ze haar lippen op de mijne drukt. Mijn armen glijden om haar middel en ik druk op mijn beurt mijn lippen op de hare.
    "Hmm, zoentjes, zoetjes," mompel ik tevreden tegen haar lippen aan.
    De jongens waarmee ik vroeger wel eens ging rokkenjagen zouden me zeker weten een sloef noemen nu. Maar het kan me geen moer schelen. Ik steel nog een paar kusjes en kijk Fedea dan, likkend over mijn lippen aan.
    "Juist, winkels," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, zoentjes, zoetjes."
    Ik giechel even.
    "Lekkere zoentjes."
    Lachend kijk ik hem aan, en ontvang gewillig zijn kusjes.
    "Juist, winkels."
    Grinnikend ga ik met mijn hand door zijn haren.
    "Breng ik je zo van je melk, liefje?" Vraag ik met medelijden.
    Ook mijn blik is vol medelijden wanneer ik hem aankijk.
    "Arme Trey," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Breng ik je zo van je melk, liefje? Arme Trey,"
    Ik trek een pruillip en laat mijn hoofd hangen terwijl ik knik. Dan kijk ik haar grijnzend aan.
    "Maar je mag het in Jamaica goed maken," grinnik ik met een knipoog.
    Ik neem haar bij de hand en trek haar zachtjes achter me aan. Anders blijven we hier nog een half uur staan, en als een boek haar kan helpen de vlucht gemakkelijker door te komen dan moesten we daar maar eens naar op zoek.
    Met een glimlachje kijk ik haar aan. Ik laat mijn ogen even over haar glijden.
    "Je ziet er goed uit, Ambessa," zeg ik eerlijk. Het doet me een beetje denken aan de maanden dat ik niet met haar samen was. Hoe vaak ik haar toen complimentjes heb gegeven, ik ben de tel kwijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar je mag het in Jamaica goed maken."
    Veelbetekenend kijk ik hem aan, en grijns dan.
    "Eerst afwachten. Misschien kennen ze daar geen bedden," zeg ik plagend.
    Ik steek even mijn tong uit, en kijk hem vervolgens weer verliefd aan. Ik vervloek mezelf nog steeds om die vijf maanden dat ik het niet doorhad, mijn gevoelens niet wilde toegeven. Maar langs de andere kant, ik weet nog altijd niet precies waarom hij net voor mij kiest, terwijl hij zoveel beter kan krijgen.
    "Je ziet er goed uit, Ambessa."
    Ik druk lachend een kusje op zijn wang.
    "Waarschijnlijk omdat jij me zo gelukkig maakt," zeg ik heel eerlijk.
    Glimlachend verstrengel ik onze vingers en zwaai even met onze armen heen en weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.