• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ben is ook wel mooi. Als de rest van de opvoeding net zo makkelijk wordt als dit gesprek, wauw dan."
    Ik moet luidop lachen en schud even mijn hoofd. Nu de baby er nog niet is hebben we wel heel makkelijk praten. Zodra die kleine zich dan ook nog eens zal kunnen verweren, dan wordt het pas echt moeilijk.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar verliefd aan.
    "En als het een meisje is dan gaat ze niet uit voor haar zessentwintigste," grinnik ik.
    Ik weet wel zeker dat ik me minder zorgen zou maken om een zoon op vrijersvoeten dan om een dochter op dezelfde missie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En als het een meisje is dan gaat ze niet uit voor haar zessentwintigste."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik dacht het niet," zeg ik grinnikend.
    Waarschijnlijk zou ik het zijn die moeilijk deed als het zover was, maar dan nog.
    "Er is niets mis met jong settelen. Of wel soms?"
    Ik kijk hem met een uitdagende blik aan, doelend op onszelf, en grinnik even.
    "Ach, wie weet is het een superbraaf kind en hoeven we ons nergens zorgen over te maken."
    Ik tuit mijn lippen en kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ancora schreef:
    Rey

    "Hebben Eleanor en Matthew een relatie?"
    Ik kijk even niet-begrijpend naar Faye.
    "Ze hadden elkaars handen vast toen we bij de gate kwamen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb geen idee, eigenlijk. Misschien moet je het hen eens vragen?"
    Ik neem haar hand in de mijne en speel wat met haar vingers.
    "Toen hij vertrokken was, was dat in elk geval nog niet, denk ik."
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk haar glimlachend aan.

    Faye
    "Ik heb geen idee, eigenlijk. Misschien moet je het hen eens vragen?" Abrupt schud ik mijn hoofd. Echt niet dat ik dat ga doen. Opdringerig wil ik ten eerste niet overkomen en ten tweede, het lef heb ik niet eens om het recht in hun gezicht te vragen wanneer ik Matthew nog maar net een paar uurtjes ken.
    Afgeleid kijk ik naar Rey zijn handen welke om mijn vingers cirkelen. Een kleine glimlach staat er op mijn gezicht als ik ernaar kijk.
    "Toen hij vertrokken was, was dat in elk geval nog niet, denk ik." Ik schrik op wanneer Rey zijn woorden vervolgt. Voor ons hoor ik Trey en Fedea praten over opvoeding, of het een jongen of een meisje wordt. Ergens moet ik erom lachen dat ze daar nu, net nu Fedea een maand zwanger is er al over beginnen te praten. Ze hebben nog tijd zat.
    "Denk je." grinnik ik, wie weet. Misschien was er al iets gaande met die twee, honderden jaren terug. "We komen er vanzelf wel achter is het niet?" zeg ik dan een tikkeltje mysterieus.
    "Tot dan houd ik me wel bezig met andere dingen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Ik dacht het niet. Er is niets mis met jong settelen. Of wel soms? Ach, wie weet is het een superbraaf kind en hoeven we ons nergens zorgen over te maken."
    Ik druk eerst een kusje op haar getuite lippen en denk dan even na. Ik weet wel dat ze op ons doelt, maar over mijn eigen kinderen denk ik er toch anders over. Niet zozeer dat ze niet jong de liefde mogen vinden, maar ik hoop wel dat ik nooit hoef aan te horen of die liefde even hevig is als die van Fé en mij op alle gebieden.
    "Bij ons niet nee," grinnik ik. "En hij wordt zeker net zo lief als zijn mammie," voeg ik er nog aan toe.
    Ik neem Fedea's hand stevig vast terwijl het vliegtuig in beweging komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Bij ons niet nee. En hij wordt zeker net zo lief als zijn mammie."
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Als hij zo knap wordt als jij, dan word ik nog jaloers op zijn toekomstige liefjes," grinnik ik.
    "Al heb ik wel geluk dat je geen grijsaard wordt," zeg ik lachend.
    Ik haal mijn hand even door zijn haren en verberg mijn gezicht in zijn hals. Ik voel de kneep in mijn hand en houd hem stevig vast. Dit deel blijf ik het engst vinden. Ik sluit mijn ogen en zoek mijn happy place. Het horen van Trey's ademhaling helpt me daar al bij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer -> Ancora


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    "Als hij zo knap wordt als jij, dan word ik nog jaloers op zijn toekomstige liefjes. Al heb ik wel geluk dat je geen grijsaard wordt."
    Met mijn vrije hand aai ik zachtjes over haar haren. Ikzelf moet me tijdens het opstijgen altijd inhouden van lachen, omdat ik net diezelfde kriebel krijg als op een rollercoaster.
    "Ready for lift off in 3...2....1.... Pssssssshiiooeeeeewwww," fluister ik in haar oor, in de hoop haar aan het lachen te krijgen. Als kind vond ik het geweldig op het vliegtuig te doen alsof ik in een raket zat. Eén keer heb ik de hele vlucht mijn fietshelmpje op gehouden. Mijn moeder kwam niet bij.
    Ik leg voorzichtig een vinger onder Fedea's kin en til haar gezicht wat op. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.
    "Als het je opwindt kleur ik mijn haren wel een keer grijs," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ready for lift off in 3...2....1.... Pssssssshiiooeeeeewwww."
    Ik knijp mijn ogen dicht en kruip dichter tegen hem aan.
    "Als het je opwindt, kleur ik mijn haren wel een keer grijs."
    Ik schud resoluut mijn hoofd.
    "Haal het niet in je hoofd, ik meen het."
    Ik tuur even voorzichtig uit het raampje, en knijp een oog dicht.
    "We gaan wel hoog, he?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Haal het niet in je hoofd, ik meen het."
    Ik moet luidop lachen en leun wat over Fedea heen om net als zij door het raampje te kunnen kijken.
    "We gaan wel hoog, he?"
    Ik besluit er niet op in te gaan en haar opnieuw af te leiden.
    "Als ik Zeus was dan had ik ook een pegasus-paard gemaakt van de wolken voor ons kindje," droom ik luidop. "Net als in Hercules. Wat vind je trouwens van die naam?" grinnik ik.
    Ik kijk Fedea aan met een liefdevolle blik en een brede glimlach op mijn gezicht. Ik weet nu al dat ik hemel en aarde ga verzetten voor die kleine.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als ik Zeus was dan had ik ook een pegasus-paard gemaakt van de wolken voor ons kindje. Net als in Hercules. Wat vind je trouwens van die naam?"
    Ik kijk hem even fronsend aan en doe alsof ik nadenk over zijn voorstel.
    "Laten we dat ideetje samen met dat van je haar grijs kleuren proberen te vergeten," zeg ik enthousiast.
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn lippen en leun weer tegen hem aan. Ik doe het luikje voor het raampje naar beneden.
    "Ergens heb ik er wel zin in, langs de andere kant, daar gaat onze rust," zucht ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Laten we dat ideetje samen met dat van je haar grijs kleuren proberen te vergeten. Ergens heb ik er wel zin in, langs de andere kant, daar gaat onze rust."
    Ik kan niet anders dan lachen. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik Fedea aan.
    "Rust? Welke rust?" lach ik.
    Fedea en ik weten er prima voor te zorgen dat de ander namelijk géén rust krijgt. Niet dat je mij hoort klagen.
    Ik leg een arm om haar schouder en klik mijn gordel los als aangegeven wordt dat dat mag.
    "Zal ik een stoel opschuiven zodat je kan liggen?" vraag ik zachtjes aan Fedea.
    Mijn schoot is namelijk een prima kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Rust? Welke rust?"
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Ja, die rust bedoel ik."
    "Zal ik een stoel opschuiven zodat je kan liggen?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Hoeft niet, ik zit lekker zo," zeg ik zacht.
    Ik druk even een kusje op zijn lippen.
    "Gaan we een kleffe romantische film kijken?" stel ik grijnzend voor. "Of wil je liever muziek luisteren?"
    Ik tuit mijn lippen nog een keertje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ancora --> Barack]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Aria is Aislinn. Misschien dat we de vliegtuigrit kunnen skippen? Dunno, just sayin', als iedereen ermee eens is,)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik vind t goed. Probeer dan ook weer mee te schrijven met Eleanor. ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'