• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Dysis| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Ancora | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Ancora Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2012 - 20:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Niet echt iets speciaals, denk ik. He, spelen ze geen films op het vliegtuig?"
    Ik denk even na en krab in mijn haren. Op de weinige vluchten die ik al genomen heb heb ik nog geen film gezien.
    "Alleen op de lange vluchten, volgens mij. Jamaica is vrij ver..." Ik volg haar blik naar de DVD's. "Maar ik denk niet dat je je eigen films hoort mee te brengen," grinnik ik.
    Ik kijk even om me heen en zie enkele videospelletjes staan.
    "Heb je ooit een Nintendo gewild?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Alleen op de lange vluchten, volgens mij. Jamaica is vrij ver... Maar ik denk niet dat je je eigen films hoort mee te brengen."
    Zuchtend schud ik mijn hoofd.
    "Maar dan kijk ik toch gewoon een film op het vliegtuig, en dan moeten we geen boek kopen."
    Ik grinnik even.
    "Heb je ooit een Nintendo gewild?"
    Fronsend kijk ik hem aan.
    "Lieverd, ik ben geen 5 meer. Dat zou er een beetje dom uitzien, denk je niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Rey

    "Ik heb er echt héél veel zin in. Ik kan haast niet wachten."
    Lachend druk ik een kus op haar kruin.
    "Dat weet ik. Je herhaalde het alleen maar dagelijks gedurende de voorbije maand," grinnik ik.
    "Laten we dat maar hopen, dan."
    Ik knik verzekerd.
    "En anders komen zij maar na als ze het vliegtuig gemist hebben."
    Lachend kijk ik haar aan.


    Faye
    "Dat weet ik. Je herhaalde het alleen maar dagelijks gedurende de voorbije maand." Overdreven haal ik mijn schouders op, alsof ik het me niet eens meer kan herinneren. Ik zou compleet gek van mezelf zijn geworden, als ik een ander was.
    "Dat viel heus wel mee, niet zo overdrijven." zeg ik alsnog, wetend dat hij ergens wel gelijk heeft.
    Op mijn zojuist nog gesproken antwoord knikt Rey zelfverzekerd, een glimlach siert zijn gezicht,
    "En anders komen zij maar na als ze het vliegtuig gemist hebben." Ik grinnik, hoop stiekem toch wel dat dit niet zal gebeuren en ze de intercom gehoord hebben.
    Het zou me een duur ritje zijn als ze het vliegtuig missen, niet dat Rey, Trey of Eleanor daar geen geld voor hebben, maar alsnog. Ik vind het een fijner idee om in het zestal waarmee we gekomen zijn, ook werkelijk het vliegtuig instappen.
    "Wat moet dat moe-" Net wanneer ik mijn zin af wil maken, stop ik abrupt voor een klein boekenhandeltje. Slechts een aantal meter van me verwijderd staat het stelletje waar we net nog over aan het praten waren. Fedea en Trey.
    "En als je het over de duivel hebt," zeg ik dan zachtjes en schud lachend mijn hoofd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En als je het over de duivel hebt."
    Ik volg haar blik en lach even.
    "Wat doen we? Verderlopen, hen laten schrikken, gewoon voorbijlopen?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Of wil jij ook een boek voor op het vlietguig?"
    Ik ben van plan te slapen, of film te kijken. Of iets anders. Ik betwijfel of ik hier mijn genre qua boeken zou vinden.
    Mijn blik glijdt om ons heen, op zoek naar een klok. We hebben nog wel even de tijd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat doen we? Verderlopen, hen laten schrikken, gewoon voorbijlopen?" Ik geef nog even geen antwoord op zijn vraag, denk even na. Ze lijken voor de categorie films te staan, in ieder geval geen boeken.
    "Of wil jij ook een boek voor in het vliegtuig?" vraag hij dan. Meteen schud ik mijn hoofd. Een echte lezer ben ik niet echt, enkel als ik ergens geïnteresseerd in ben, maar vrijwel altijd ben ik veel te ongeduldig en kom ik niet veel verder dan het eerste hoofdstuk en de laatste bladzijde van een boek om zo toch nog te weten hoe het afloopt.
    "Nee dankje, ik richt mijn aandacht wel op andere dingen." grinnik ik en haal mijn hand door mijn haren. "Ik besteed mijn tijd wel met het kijken uit het raam en slapen. Heel. Veel. Slapen." zeg ik kalm. Slaap kan ik wel gebruiken, helemaal omdat ik weet hoe Rey en ik onze avonden soms vullen.
    "Laten we ze schrikken," zeg ik dan grijnzend, op zijn eerste vraag. "Heb jij een ideetje?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee dankje, ik richt mijn aandacht wel op andere dingen."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en grinnik.
    "Ik besteed mijn tijd wel met het kijken uit het raam en slapen. Heel. Veel. Slapen."
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar kruin.
    "Laten we ze schrikken. Heb jij een ideetje?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Misschien toch maar beter niet. Fedea met de baby, en Trey heeft een zwak hart," zeg ik grinnikend, maar ik meen het wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Lieverd, ik ben geen 5 meer. Dat zou er een beetje dom uitzien, denk je niet?" zegt Fedea fronsend.
    Met het schaamrood op mijn wangen frons ik die van mij ook. Ik ben nog altijd gek op gameconsoles, waarom zou het er dom uit zien? Omdat ik al twintig ben? Een beetje een flauwe reden, vind ik zelf.
    "Oké, dan niet," mompel ik.
    Ik kijk nog even om me heen en zucht even.
    "Maar laten we toch maar even kijken of we een leuk boek vinden, voor het geval dat."
    Als ik mijn koptelefoon aan Fé afsta, wat ik met plezier zou doen, dan wil ik zelf wel iets om de tijd een beetje te doden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oké, dan niet. Maar laten we toch maar even kijken of we een leuk boek vinden, voor het geval dat."
    Ik neem zijn hand in de mijne.
    "Welke kleur wil je?" zeg ik met een knik naar de Nintendos.
    "Het is niet omdat ik me er te oud voor voel, dat jij het niet meer mag."
    Ik druk een kusje op zijn wang. Mijn blik glijdt even het winkeltje rond.
    "Dan ga ik daar even kijken voor een koptelefoon, die op het vliegtuig zitten zo vreemd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Had Camargue al gereageerd?]

    Gancanagh schreef:
    Camargue

    "Jij maakt mij ook gelukkig.' Ik kus haar wang en verstrengel onze vingers met elkaar. En nu hebben we nog zo'n lange tijd samen. Geld zal geen probleem zijn en het tijdsprobleem is helemaal opgelost."
    Ik bijt lachend op mijn onderlip en knik. Tja, het voordeel van duizenden jaren leven is dat je er wel wat geld aan over houdt.
    "Dat klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn?" glimlach ik.
    Ik duw Liam zachtjes weg en spring na enig twijfelen van het muurtje af. Vervolgens neem ik hem bij de hand en trek hem achter me aan naar een paar bomen die een verleidelijke schaduw werpen. Ik ga op de grond zitten en trek Liam naast me neer. Met gesloten ogen leg ik mijn hoofd op zijn schouder.
    "Net als jij," giechel ik zonder dat ik het kan tegen houden.


    [Dat was het laatste :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Dat klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn?" Glimlacht ze en duwt me weg om van het muurjte te springen. Ze trekt me aan mijn hand achter zich
    aan richting een paar bomen met een plas schaduw erbij. Ze gaat op de grond zitten en trekt mij naast zich. Haar hoofd leunt op mijn schouder en ik
    sla een arm zacht rond haar schouders. Dit leek weer zoals vroeger in de weilanden. "Net als jij," Giechelt ze. Ik glimlach vertederd en druk een kusje
    op haar wang. 'Ik hou van je.' Mompel ik en leg mijn hoofd op dat van haar als steun.

    Atreyu

    "Welke kleur wil je? Het is niet omdat ik me er te oud voor voel, dat jij het niet meer mag."
    Als ze een kusje op mijn wang drukt smelt ik weer helemaal. Mag ik haar opeten? Mag ik?
    "Dan ga ik daar even kijken voor een koptelefoon, die op het vliegtuig zitten zo vreemd."
    Ik trek een wenkbrauw op en schud mijn hoofd.
    "Ik zei toch dat je die van mij mocht lenen?" zeg ik met een glimlachje. Ik heb maar één mp3-speler mee dus met een koptelefoon alleen ben ik zelf ook niet zoveel. Ondertussen glijdt mijn blik weer naar de nintendo's. Ik wil een groene, maar echt niet dat ik luidop ga toegeven dat ik een voorkeur heb qua kleur.
    "Ik neem er gewoon eentje, en later kan de baby er ook mee spelen," besluit ik. "Als hij weet hoe zijn duimen werken."
    Ik grinnik even en kijk lachend naar Fé.

    Camargue

    Ik zucht van geluk als Liam zijn arm om me heen slaat. Dit is zoveel beter dan een avondje naar de bioscoop of al die moderene snufjes van tegenwoordig. Ik schrik even en lach zachtjes als hij een kusje op mijn wang drukt.
    "Ik hou van je," hoor ik hem mompelen terwijl ik zijn hoofd tegen het mijne voel.
    "Dat hoop ik dan maar want je zit aan me vast, Liam Oliver Sanz," grinnik ik. Ik leg mijn hand op de zijne en vlei me nog wat dichter tegen hem aan. "Maar ik hou ook van jou."
    Ondertussen dwalen mijn gedachten even af naar de anderen. Nu zouden ze ongeveer ook op de luchthaven moeten zijn. Hoewel ik maar al te graag met ze mee zou gaan naar Jamaica, geniet ik liever eerst nog een paar daagjes met mijn man in mijn Griekenland.
    "Zullen we een foto sturen?" vraag ik terwijl ik mijn mobiel uit mijn broekzak haal en er even op zoek hoe je er nou precies een foto mee moet trekken. Technologie is niet mijn beste vriend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik zei toch dat je die van mij mocht lenen?"
    Ik grinnik even.
    "De mijne was toch stuk, en als jij nou mp3 wil luisteren ofzo..."
    Ik haal mijn schouders even op.
    "Ik neem er gewoon eentje, en later kan de baby er ook mee spelen. Als hij weet hoe zijn duimen werken."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik heb alle vertrouwen in je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Dat hoop ik dan maar want je zit aan me vast, Liam Oliver Sanz," grinnikt ze. "Maar ik hou ook van jou." Ik glimlach tevreden. 'Mooizo' Grijns ik. "Zullen we een foto sturen?" vraagt ze en haalt haar mobiel uit haar zak. Ik glimlach en knik. 'Is goed.' Ik neem de telefoon over en trek Camargue op mijn schoot zodat we dichter tegen elkaar kunnen zitten en beide op de foto passen. Ik hou de camera naar ons gericht en glimlach een beetje verlegen. Ik hou niet van foto's... Ik hield er niet van. Ik maak een foto en draai de camera voor nog een foto, gewoon voor de zekerheid. Ik kus haar wang en maak een foto. Altijd al eens willen doen zo'n cliché foto momentje met je vriendin, sorry mijn vrouw.

    Colfer schreef:
    Rey

    "Nee dankje, ik richt mijn aandacht wel op andere dingen."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en grinnik.
    "Ik besteed mijn tijd wel met het kijken uit het raam en slapen. Heel. Veel. Slapen."
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar kruin.
    "Laten we ze schrikken. Heb jij een ideetje?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Misschien toch maar beter niet. Fedea met de baby, en Trey heeft een zwak hart," zeg ik grinnikend, maar ik meen het wel.

    Faye
    "Misschien toch maar beter niet. Fedea met de baby, en Trey heeft een zwak hart." Ik leun wat tegen hem aan wanneer hij zijn arm om me heen slaat en grinnik zachtjes.
    Om Fedea en de baby maak ik me absoluut geen zorgen, dat gaat wel goed komen. Daar heb ik al het vertrouwen in, vooral met de bolle buik die ze al heeft, mensen die haar niet zouden kennen, zouden echt niet verwachten dat ze nog niet eens twee maanden zwanger is. Ze gaat het zo nooit negen maanden volhouden, misschien dat het ook anders is, met faunielen.
    Om Trey echter, dat is een ander geval, hij heeft al genoeg te voor duren gehad vandaag.
    "Zijn zwakke hart ja," grinnik ik en herhaal zijn woorden even, "laten we dan maar naar de gate toelopen. Ze zijn vast heel druk bezig." bedenk ik me als ik ze bij de rekken zie kijken naar verschillende voorwerpen, misschien is het beter als we ze wat tijd voor henzelf gunnen.
    "En ik wil natuurlijk niet hebben dat Trey weer flauwvalt, of nog erger, we mond op mond beademing moeten geven." Ik kijk Rey even aan, afwachtend of we verder zullen lopen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.