• Simon is such a horrible person, dismissing him before even listening to him because of his physical appearance. Why do people continue to support him?

    ^Een reactie op dit filmpje:



    Gosh, hier heb ik zo'n hekel aan he. Ik ben het zo eens met die reactie. Zodra die jongen en dat meisje binnenkomen zegt Simon: 'Just when you think things couldn't get any worse'
    Nou Simon, steek deze in je zak. Die jongen is niet knap, maar hij kan 100 keer zoveel beter zingen dan jij (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:55 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Daar zou ik me ook aan ergeren. Die blik van 'm in het begin. Please..


    You are beautiful, you are love.

    Lol, Simon is geen zanger, argument invalid.

    Hij's gewoon eerlijk dus ik blijf hem awesome vinden. Ik denk persoonlijk dat wel meer mensen dat gedacht hebben toen die binnenkwamen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Journalist schreef:
    Lol, Simon is geen zanger, argument invalid.

    Hij's gewoon eerlijk dus ik blijf hem awesome vinden. Ik denk persoonlijk dat wel meer mensen dat gedacht hebben toen die binnenkwamen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Journalist schreef:
    Lol, Simon is geen zanger, argument invalid.

    Hij's gewoon eerlijk dus ik blijf hem awesome vinden. Ik denk persoonlijk dat wel meer mensen dat gedacht hebben toen die binnenkwamen.

    Hm you're right, hij is geen zanger. Maar juist omdat hij jury is zou hij geen vooroordelen mogen hebben vind ik.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, ik vind hem ook geen aangenaam persoon.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Hm you're right, hij is geen zanger. Maar juist omdat hij jury is zou hij geen vooroordelen mogen hebben vind ik.



    Hij mag heus wel vooroordelen hebben, we all have, hij moet alleen in staat zijn deze te herzien als het nodig is. -Geen idee of hij het gedaan heeft, ik heb het niet helemaal afgekeken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Journalist schreef:
    (...)


    Hij mag heus wel vooroordelen hebben, we all have, hij moet alleen in staat zijn deze te herzien als het nodig is. -Geen idee of hij het gedaan heeft, ik heb het niet helemaal afgekeken.


    Dat heeft hij zeker wel gedaan. Toen bleek dat die jongen kon zingen was hij heel verrast en enthousiast over hem.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Holy fuck die stem. Die had ik even niet zien aankomen, en Simon duidelijk ook niet.

    Bemiddelaar schreef:
    Holy fuck die stem. Die had ik even niet zien aankomen, en Simon duidelijk ook niet.


    •*• Lululu •*•

    Dat is eerlijk gezegd wat ik zo leuk vind aan Simon, haha. Eerst doet hij heel erg stoer en zo van "pff, wat brengen ze hier binnen" en dan, eenmaal ze beginnen zingen, wordt hij verschrikkelijk enthousiast en ja, haha. Hij is heel erg kritisch, maar oke: Y)

    I still like Simon(:
    Hij is eerlijk, hij gaat niet als iemand die niet kan zingen zeggen dat diegene talent heeft. Wel is hij hier inderdaad bot, als jury mag hij eigenlijk geen voorordeel op iemand moet hebben^^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:15 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mah, dat vind ik echt klootzakkerig van hem. Meestal is hij goed eerlijk, maar dat is gewoon gemeen. En omg, ik moest janken van dat filmpje. Hou iemand zo niet zelfverzekerd is dan dat het hele publiek opstaat en begint te klappen terwijl die jongen trilt als een rietje. Mooier kan het toch niet?


    Your make-up is terrible

    Bemiddelaar schreef:
    Holy fuck die stem. Die had ik even niet zien aankomen, en Simon duidelijk ook niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lol, ik vind die Simon juist grappig :D en dat dikkertje kan echt heel goed zingen hoor, maar ik snap wel dat ie een grapje maakt over die jongen...

    Bemiddelaar schreef:
    Holy fuck die stem. Die had ik even niet zien aankomen, en Simon duidelijk ook niet.


    26 - 02 - '16