• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn Topics]


    El Diablo.

    Rachel
    zuchtend plof ik neer en zie de twee van gister


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en liet mijn hoofd ik de kussen vallen. Ik kon er helemaal niet tegen als ze smeekte en zo naar me keek. Ze kon er op die manier serieus altijd voor zorgen dat ze haar zin kreeg. Ik zuchtte en stond op. 'Vooruit dan maar, maar zodra het niet goed gaat breng ik je meteen naar huis.' waarschuwde ik haar streng, maar ergens was het ook weer lief. Ik hielp haar uit bes en kuste haar hartstochtelijk. Misschien deed het Bella ook wel weer goed om naar school te gaan, misschien kon ze op die manier haar leven weer oppakken. Ik hoopte maar dat het een positief effect had op haar. Dan was school mog ergens goed voor. Ik had echt niks meer gedaan aan school, sinds de tijd dat we wegwaren, dus ik zal wel alleen maar onvoldoendes scoren. Maar het was allemaal gewoon zo hechtisch met school, Emily en alle drama. Emily bracht ik trouwens wel naar Burt, die in de winkel werkte zoals altijd. Over een uur zou mijn moeder het overnemen van hem. 'Laten we eerst maar snel een douche nemen.' zei ik lachend, waarna ik haar meetrok naar mijn douche.

    Kurt Hummel

    Ik zag nu een beetje bleek van wagenziekte en slenterde het schoolplein op. Zuchtend liep ik het schoolgebouw binnen en keek ik even rond. Het was tenminste nog rustig, dus ik besloot om alvast mijn boeken te verwisselen. Tot ik ineens iemand zag waardoor mijn hart stilstond. BLAINE?! Wat deed hij hier?! Moest hij niet herstellen van het ziekenhuis?! Zonder iets te zeggen en met vreselijke pijn in mijn hart liep ik langs hem naar mijn kluisje. Ik voelde on de seconde pijnlijke steken door mijn hart en er ontstonden ook tranen in mijn ogen. Er zou niet veel voor nodig zijn om mij nu aan het huilen te krijgen


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte dat ik het goed vond, stel dat er niet goed ging dan zou hij me gewoon naar huis brengen. Samen liepen we naar zijn badkamer en ik draaide de douche aan en kleedde me uit en ging alvast in de douche staan. Het warme water valt op mijn lichaam en ik genoot ervan. Ik voelde twee armen om mijn lichaam heen slaan en ik nestelde in Finn’s armen. ‘Het komt goed met school, het word vast leuk’ zeg ik glimlachend en had er zin in. Ik vond school altijd heel erg leuk en ik kon heel goed studeren, gelukkig hadden we stage op mijn school en Emma zou me toch niet laten vallen. Ik zou gewoon goed met haar praten en als gewoonlijk weer hard gaan werken. Gelukkig zuchtte ik en keek in Finn’s mooie bruine ogen.

    Blaine Anderson:

    Ik deed mijn kluisje dicht, aangezien ik alles had gedaan wat ik moest doen. Nu zaten de boeken er wat ik nodig heb. Mijn vader wou eigenlijk dat ik thuis was en ook het ziekenhuis, maar ik wou iets doen. In plaats van de hele dag thuis zitten en dan zou ik alleen maar huilen en aan Kurt denken, nu kon ik even op mijn school richten. Mijn oom en vader zeiden beiden, als het niet goed gaat moest ik weer naar huis en mocht ik gewoon elke keer thuis blijven, ze waren echt bezorgd over me. Ik draaide me om en zie in mijn ooghoek iemand lopen. Ik kijk naar degene en mijn hart staat even stil. Ik kijk nu pijnlijk naar Kurt en hij loopt naar zijn kluisje, zonder nog iets te zeggen tegen hem. Loop ik snel weg en liep naar het Glee lokaal. Waar ik daar op een stoel ging zitten en iedereen negeerde, hoe ver ik kan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake
    Grijnzend kijk ik naar Savan. "zeg Savan, even tussen ons hé. I think i like you, not only like." ik zucht even en kijk haar aan " i think i love you" afwachtend en ietswat gespannen kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Verbaasd kijk ik hem aan, waar kwam dat opeens vandaan?
    'Echt?' zeg ik verbaasd...


    El Diablo.

    Jake
    IK voel me licht blozen maar gelukkig viel het door mijn tint niet zo op en knik "echt Savan. Je betekend meer voor me dan gewoon een vriendin en als jij dezelfde egvoelens hebt wou ik vragen of je mijn vriendin wilt zijn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk hem even met open mond aan, maar lach dan.
    'Natuurlijk' zeg ik glimlachend en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Jake
    "ik grinnik "nice" ik trek haar even in een omhelzing. "dus lieverd heb je zin in een feestje vanaaf?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Is goed' zeg ik.
    'Mijn huis?' vraag ik..

    Jayson

    Ik zoek even naar Rachel, en al snel heb ik haar al gevonden.
    'Rach, kan ik even met je praten' zucht ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik staar wat voor me uit als ik iemand mijn naam hoor zeggen.
    Verbaasd kijk ik even op en zie ik Jayson. Ik geef even een knikje dat ik eraan kom. "tot zo" snel geef ik Logan nog een kusje voordat ik Jayson achtervolg.

    Jake

    vinden je ouders het niet erg want het mag best bij mij anders" lach ik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Mijn ouders zijn chill' grijns ik.
    Ik leun tegen hem aan en glimlach..

    Jayson

    Ik loop naar mijn lokaal en plof achter mijn bureau.
    Als ze ook zit, glimlach ik maar.
    'Ik wil dit niet eens doen, dan voel ik me een leraar' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even om zijn logica. "af en toe snap ik uw logica niet echt" glimlach ik. Als les liet hij films zien. HIj wou volgens mij geen eens een docent zijn. "en toch bent u een docent" grinnik ik.

    Jake
    Ik sla mijn arm om haar heen "gelukkig maar want aners ontvoer ik je naar mijn huis" ik wiebel even met mijn wenkbrauw en geef haar een kusje op haar wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik glimlachte lief naar haar en hield haar tegen me aan. Ik hield echt heel erg veel van haar. We wasten onze lichamen en haren, en kleedden ons daarna weer om. We liepen naar Emily's kamer, waar ik haar luier verschoonde en haar nieuwe kleren aantrok. Daarna nam ik haar mee en gaf ik haar eten. Toen we eindelijk helemaal klaar waren liepen we naar de garage van Burt en brachten we Emily daar. En daarna gingen we naar mijn auto. 'Ergens voelt het ook wel weer goed om op school te zitten.' zei ik tegen haar.

    Kurt Hummel

    Meteen voelde ik tranen ontstaan in mijn ogen, maar knipperde ik ze weg. Niet huilen, Kurt. Hij haat jou, dat zei hij zelf. Mijn gedachten kwelden me alleen nog maar erger. Ik kwam juist naar school om niet aan Blaine te denken, en nu was hij ineens op school. Ik sloot mijn kluisje en liep nu ook naar het Glee lokaal. Ik ging ver van Blaine vandaan zitten en legde mijn map waarin songteksten van mijn solo's instonden op mijn schoot. Ik zou nu niet zingen, ik had er gewoon geen zin in met Blaine erbij. Ik keek even vluchtig rond en zag Jake en Savannah ook zitten. Ik begreep nog steeds niet wat ze hier deden, maar ik negeerde ze gewoon. Ze kregen mij niet klein. Ik krabbelde een beetje in mijn map, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar Blaine keek. Daarna slaakte ik een diepe zucht. Waarom moest hij hier zo nodig zijn?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik grinnik, 'vind ik niet erg hoor' lach ik.
    Ik kijk hem lachend aan en grijns lichtjes..

    Jayson

    Ik grinnik, en haal mijn schouders op.
    'Maargoed, een aantal docenten maken zich zorgen om je'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even als hij erover begint "waarom alles gaat redelijk goed" zeg ik zacht en eigenlijk liegend. Ik wist zelf ook dat het helemaal niet goed ging maar niet geweldig.

    Jake
    "ik zei toch ik ben onweerstaanbaar" lachend geef ik haarn og een kus en zie Kurt binnen lopen en begin te grijnzen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan