• Simon is such a horrible person, dismissing him before even listening to him because of his physical appearance. Why do people continue to support him?

    ^Een reactie op dit filmpje:



    Gosh, hier heb ik zo'n hekel aan he. Ik ben het zo eens met die reactie. Zodra die jongen en dat meisje binnenkomen zegt Simon: 'Just when you think things couldn't get any worse'
    Nou Simon, steek deze in je zak. Die jongen is niet knap, maar hij kan 100 keer zoveel beter zingen dan jij (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:55 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Journalist schreef:
    Lol, Simon is geen zanger, argument invalid.

    Hij's gewoon eerlijk dus ik blijf hem awesome vinden. Ik denk persoonlijk dat wel meer mensen dat gedacht hebben toen die binnenkwamen.

    Dat, en die kerel zingt echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 22:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet het, die jongen is geniaal. En hoe hij dan het meisje beschermt. THA FINGAH SIMON.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Mah, dat vind ik echt klootzakkerig van hem. Meestal is hij goed eerlijk, maar dat is gewoon gemeen. En omg, ik moest janken van dat filmpje. Hou iemand zo niet zelfverzekerd is dan dat het hele publiek opstaat en begint te klappen terwijl die jongen trilt als een rietje. Mooier kan het toch niet?


    Kan het ook niet, ik werd er ook emotioneel van. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Susan Boyle en Paul Pods zijn ook zo'n voorbeelden, maar die zijn dankzij Xfactor wel succesvol geworden. (:


    ars moriendi

    En holy shit, die zag ik niet aankomen. Prachtig gewoon. :'D


    ars moriendi