• Ik ken dus zo'n veganist, en serieus die mensen zijn de IRRITANTSTE personen op aarde, ik zweer je.
    Bij alles wat je zegt krijg je gelijk dingen als 'kadaver' of een ovulatie van een kip naar je hoofd gesmeten -.-
    dus ik, aardig persoon, nodig als ik iedereen uitnodig haar ook uit, maak zelfs iets helemaal veganistisch voor haar. Weigert dat kind alles omdat
    1 FACKING EI haar eten had aangeraakt.
    Serieus mensen, hou me tegen ik heb namelijk het gevoel dat ik haar ga vermoorden...

    Holy cow wat een aanstelster. Hoezo extreem veganist. :')
    Holy cow, slechte woordkeus?

    -

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:27 ]

    beetje vreemd je zou toch denken dat het gaat om het principe dat je geen producten eet die van dieren afkomstig zijn en dat zie ik in haar reactie niet echt terug. Lijkt haast alsof ze het idee achter veganisme wat verloren is.

    Silverlance schreef:
    Ten eerste is het niet slim om nu al die mensen over één kam te scheren.
    Maar ik snap dat je gefrustreerd raakt door dit soort dingen. Het is ook wel een beetje overdreven van haar.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hum, ik heb het sowieso niet zo op veganisten. Er is allang bewezen dat planten ook dingen voelen, ze kunnen je alleen niet zielig aankijken en auw roepen. Ze kunnen zelfs met elkaar communiceren. Beetje ironisch om dan geen niet-bevruchten eieren te eten maar dat wel hé.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hum, ik heb het sowieso niet zo op veganisten. Er is allang bewezen dat planten ook dingen voelen, ze kunnen je alleen niet zielig aankijken en auw roepen. Ze kunnen zelfs met elkaar communiceren. Beetje ironisch om dan geen niet-bevruchten eieren te eten maar dat wel hé.

    Ghehehe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, wtf doet dat kind moeilijk om een ei
    Serieus...

    Overdrijven is ook een vakxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik was geflipt, serieus. Wat een aanstellerij.
    Geef haar gewoon droog brood te eten!

    Fairfax schreef:
    Ik was geflipt, serieus. Wat een aanstellerij.
    Geef haar gewoon droog brood te eten!

    Nee, dat wil ze niet. Er schijnt iets fout te zijn aan mijn brood. Echt al sla je me dood, geen idee of er iets dierlijks inzit of dat mijn granen niet 'milieuvriendelijk' zijn -.-

    ja mijn moeder is vegetarisch, niet veganistisch.
    maar ze doet ook niet zo moeilijk over vlees, mijn god ik zou helemaal gek worden :O


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Catoodle schreef:
    (...)
    Nee, dat wil ze niet. Er schijnt iets fout te zijn aan mijn brood. Echt al sla je me dood, geen idee of er iets dierlijks inzit of dat mijn granen niet 'milieuvriendelijk' zijn -.-

    Whuuuuuuuuuuuuuuuuuut! I would kill her!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 22:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Catoodle schreef:
    (...)
    Nee, dat wil ze niet. Er schijnt iets fout te zijn aan mijn brood. Echt al sla je me dood, geen idee of er iets dierlijks inzit of dat mijn granen niet 'milieuvriendelijk' zijn -.-

    Wtf, dat slaat echt helemaal nergens op

    Ik vind dat zo'n onzin he.


    No growth of the heart is ever a waste

    De zus van een vriendin van mij is ook veganist, maar als zij bij mensen eet en die hebben het wel vegetarisch, maar niet veganistisch gemaakt dan eet ze het gewoon op. Voor haar eigen principes is ze het wel, maar ze wil niet ondankbaar zijn of andere mensen lastigvallen. Zo hoort het ook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."