• Ik ken dus zo'n veganist, en serieus die mensen zijn de IRRITANTSTE personen op aarde, ik zweer je.
    Bij alles wat je zegt krijg je gelijk dingen als 'kadaver' of een ovulatie van een kip naar je hoofd gesmeten -.-
    dus ik, aardig persoon, nodig als ik iedereen uitnodig haar ook uit, maak zelfs iets helemaal veganistisch voor haar. Weigert dat kind alles omdat
    1 FACKING EI haar eten had aangeraakt.
    Serieus mensen, hou me tegen ik heb namelijk het gevoel dat ik haar ga vermoorden...

    Assassin schreef:
    Hum, ik heb het sowieso niet zo op veganisten. Er is allang bewezen dat planten ook dingen voelen, ze kunnen je alleen niet zielig aankijken en auw roepen. Ze kunnen zelfs met elkaar communiceren. Beetje ironisch om dan geen niet-bevruchten eieren te eten maar dat wel hé.
    Precies dat


    Life is hard and then we die

    Mensen zijn omnivoren en het is gezond om zowel planten als dieren en dierlijke producten te eten. Een leeuw eet ook een zebra op, waarom zou een mens dan geen varken of koe mogen eten? Dat deze dieren soms in erbarmelijke omstandigheden leven voordat ze op ons bord verschijnen, is weer een heel andere discussie though.


    ars moriendi