• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Ze trekken 's nachts haringen uit de grond zodat de tent in elkaar stort. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven. Maar, uiteindelijk zal er toch een verband tussen mens en mythische wezens moeten komen.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    Ik zit even een stop op de meisjes, anders wordt het zo'n verschil

    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(VOL):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww


    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 8:47 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roww schreef:
    (...)

    Slechte kanten komen wel in de RPG (':
    Dat laat ik niet zien op het lijstje zodat mensen haar niet niet mogen zonder haar te kennen snapje (':


    Ohhw, :') nu snap ik het


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik reserveer een meisje en een mythisch wezen (: vul straks wel in eerst engels en geschiedenis leren en eten x3

    Ik heb de naam bedacht en het plaatje opgezocht, goed heaa? ^^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rol: Halfgodin
    Naam: Elena Pyralis Miller
    Haar twee voornamen zijn goddelijk en haar achternaam heeft ze van haar moeder.
    Vader: Helios, god van de zon.
    Kracht: Vuur
    Leeftijd: 18
    Karakter: Elena is iemand die voor je door het vuur gaat als je iets voor haar betekent. Ze kan soms nogal opvliegerig zijn, vooral als je de mensen die iets voor haar betekenen pijn doet op welke manier dan ook. Ze kan dan, door haar kracht, letterlijk in vuur en vlam staan van woede. Verder is ze een zeker meisje dat niet snel op de achtergrond weg kruipt. (Meer komt vast wel in de RPG).
    Uiterlijk:


    Elena is ongeveer 1,78 lang en heeft bruine ogen en donker haar.

    [Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik jou idee zo gebruik RememberYoux. Als je het wel erg vind, moet je het even zeggen =). Vond het wel een vet idee]


    Dit is Elena in vuur en vlam, net als bij Sony kan je wel nog gewoon haar uiterlijk zien enzo.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:39 ]

    Rol: Leraar
    Naam: Liam Peyton Holmes
    Leeftijd: 25
    Karakter: Liam is nogal chaotisch. Eigenlijk in bijna alles, als hij praat, uitlegt, zijn handgebaren, zijn kleding, spullen en gevoelens. Hij heeft dingen nooit echt helemaal op een rijtje maar weet uiteindelijk toch het nodige terug te vinden of te gebruiken. Het lukt hem wel vaak om wat strakker voor de dag te komen en niet zo gedachteloos over te komen als hij normaal is. Daar door praat hij ook niet zo extreem veel.
    Verder is Liam erg aardig en begrijpend. Hij zal je altijd proberen te helpen, ook al gaat dat ten koste van zichzelf. Hij zou liever geen leraar geworden zijn omdat hij eigenlijk helemaal niet van kinderen houd. Nu zit hij er toch behoorlijk mee opgescheept. Soms laat hij dit wel eens merken, maar niet teveel.
    Uiterlijk:



    Liam heeft wat langer, krullend haar. Meestal zit het vanzelf wel goed, dus laat hij het maar zo. Zijn haar is donkerblond in het licht, in het donker lichtbruin, met blonde stukjes er door heen. Hij heeft donkerbruine ogen en een schattige glimlach, als hij oprecht lacht tenminste. Hij is verder redelijk breed, zelfs voor een jongeman. Heel erg lang is hij niet met zijn één meter twee en tachtig.
    Extra: Liam heeft een moeilijke tijd achter de rug. Hij is pas sinds hij leraar werd (hij was 22 op dat moment) uit zijn ouderlijke huis vertrokken. Hij was gedwongen om dit te doen door zijn ouders en hij gelooft door hen niet dat hij in staat is tot iets anders. Zijn zelfvertrouwen is op bepaalde punten heel erg laag, al laat hij dat absoluut niet zien. Zijn ouders waren dan ook behoorlijk sadistische mensen die hem voor een groot deel verpest hebben.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:05 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Halfgod (zoon van Apollo)
    Naam: Alec Marcus Sherwood
    Leeftijd: 17
    Karakter: Alec is een erg vriendelijk persoon en doet niet snel iemand kwaad. Eenmaal hij tegen je gekeerd is om de één of andere reden, doet hij niets liever dan je het leven zuur maken, dus houden de meesten hem liever te vriend.
    Uiterlijk:


    Alec heeft kort bruin haar dat meestal omhoog staat en de kleur van zijn ogen wisseld tussen bruin en groen. Hij is redelijk groot en erg gespierd. Hij heeft rechte, witte tanden die duidelijk te zien zijn als hij glimlacht, wat hij erg vaak doet.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:03 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rol: Mythisch wezen (Zeemeermin)
    Naam: Grace Valentine Flair
    Leeftijd: 17
    Karakter: Grace ziet er uit als een lief, onschuldig en verlegen 17 jarig meisje, maar in werkelijkheid is ze een afschuwelijk monster. Ze verleid mannen/jongens, neemt ze mee naar het meer waar ze hen zoent, trekt ze het water in, verdrinkt ze en eet hen daarna op.
    Uiterlijk:
    Grace als mens (op het land)


    Grace als zeemeermin - de rood harige - (in het water)



    Rol: Meisje
    Naam: Blyss Felice Hide
    Leeftijd: 18
    Karakter: Blyss is heel erg betrouwbaar, als ze om iemand geeft dan geeft ze daar echt om en doet ze er alles aan om diegene gelukkig te houden, wat vaak nadelige gevolgen voor haarzelf heeft. Ze is bijna altijd vrolijk en de lach op haar gezicht is erg aanstekelijk. Ze is niet onzeker, maar je kan haar wel kwetsen als je wilt.
    Uiterlijk:



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik maak straks nog wel een jongen aan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik ga ook nog een jongen maken, zit alleen te twijfelen of hem als leerling doe of als mytisch wezen...

    Hmmm, ik had ook graag nog een meisje gemaakt maar daar zijn er al erg veel van. Is het goed als ik een meisje maak, als ik ook een jongen maak?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jahoor, natuurlijk is dat goed.
    @Mismi, je kan ook een jongen doen met een speciale gave ofzo (visioenen ofzo)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Leerling
    Naam: Arya Raven Hale
    Leeftijd: 18
    Karakter: komt nog
    Uiterlijk:



    Extra: komt nog


    Rol: Mythisch wezen, demon (waarvan komt nog)
    Naam: Ashton
    Leeftijd: 19
    Karakter: komt nog
    Uiterlijk:


    Extra: komt nog


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Leerling
    Naam: Matt Jason Hartley
    Leeftijd: 19
    Karakter: Matt is een beetje de grappenmaker van de groep, hij lacht altijd en is de beste in grappen verzinnen en uitvoeren, hij probeert een beetje stoer over te komen, maar eigenlijk is hij een best romantisch typje.
    Uiterlijk:


    Matt heeft bruin haar en diep blauwe ogen.
    Extra: Hij speelt gitaar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rol: Vrouwelijke leerlinge
    Naam: Eleonora Luanna Lockwood
    Leeftijd:18 jaar
    Karakter:Komt in de RPG
    Uiterlijk:


    Eleonora heeft lang licht bruin haar en bruin/groenige ogen. Ze heeft een mooi slank lichaam met vrouwelijke figuren. Haar huid heeft een lichte exotische tint. Eleonora ziet er altijd super verzorgd uit en draagt het liefst een strakke skinny jeans met een shirtje en haar pumps. Verder heeft ze een navelpiercing.
    Extra: Eleonora woont bij haar opa en oma sinds haar ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk. Ze heeft verder geen broertjes of zusjes.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:21 ]


    ~

    [Ik ga een Meisje leerling maken :'D
    En dan ook nog 2 jongens omdat er zo weinig van zijn :')]


    Little do you know

    Mag ik een uhm... meisjesleerling en doe maar een jongensleerling.


    Keep your head up, keep your heart strong