• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Ze trekken 's nachts haringen uit de grond zodat de tent in elkaar stort. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven. Maar, uiteindelijk zal er toch een verband tussen mens en mythische wezens moeten komen.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    Ik zit even een stop op de meisjes, anders wordt het zo'n verschil

    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(VOL):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww


    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Topic 1

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 8:47 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ja hoor, zeg maar wat je wilt.
    Maar volgens mij mag ik ook gewoon zeggen dat ik vind dat je overdrijft, toch? Tevens vind ik je opmerking ook een beetje onnodig, aangezien ik toch Channings uiterlijk blijf gebruiken.


    Ik zeg ook niet dat je hem moet veranderen, alleen dat hij op dat laatste plaatje oud lijkt. Op die bovenste valt het reuze mee.


    Your make-up is terrible

    -Deleted-

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:25 ]


    Little do you know

    Wow, Roww, zij heeft echt mooi haar!!! I'm jealous, haha


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja ik ben ook jaloers!
    Ik vond haar bij Rose passen dusja :')


    Little do you know

    -Deleted-

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:26 ]


    Little do you know

    Thesewords ik kom er net achter dat Rose en jou personage dezelfde achternaam hebben :'D
    Had ik niet eens door x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Thesewords ik kom er net achter dat Rose en jou personage dezelfde achternaam hebben :'D
    Had ik niet eens door x'D


    Haha, noem me maar gewoon Cica hoor. (Of Jessica, mag ook, maar Lizor en Jaims enzo noemen me ook allemaal Cica, dus doe maar whatever you want)

    Maar we kunnen doen dat ze broer/zus of neef/nicht zijn?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rol: Leerling
    Naam: Mila Smith
    Leeftijd: 17
    Karakter: Mila is het soort meisje dat heel veel om haar uiterlijk geeft. Dit is ook het eerste wat mensen aan haar opmerken, daarna meestal dat ze tot bijna alles in staat is en geen uitdaging uit de weg gaat. Tevens is Mila een heel lief meisje, dat altijd wel voor haar vrienden op komt. Maar wanneer ze je om de één of andere reden niet mag, kan je het beste uit haar buurt blijven.
    Uiterlijk:


    Mila heeft een mooi lichaam, waar ze heel vaak aan werkt. Dit middels het sporten maar ook doordat ze bijna alleen maar gezonde dingen eet. Tevens is ze ook vaak heel lang bezig met het stijlen of krullen van haar haar, maar gelukkig heeft ze er ook geen moeite mee om haar haren gewoon in een knotje te dragen. Anders zou het kamp waarschijnlijk heel zwaar voor haar worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Broer/Zus lijkt me goed :')
    En okay ik noem je wel Cica (:


    Little do you know

    Oké, dan zijn Jay en Rose nu broer en zus :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Roww schreef:
    Rol: Leerling
    Naam: Rosali Amalia Black
    Leeftijd: 18
    Karakter: Rosali of Rose is een angstig meisje, ze is heel snel en voor veel dingen bang. Ze durft nooit ergens alleen te zijn en ze gilt snel. Haar klasgenoten maken daar ook meestal wel gebruik van.
    Ze is buiten haar angsten een heel vrolijk meisje en lacht altijd wel om de grappen van haar klasgenoten. Ze is totaal niet stil en heel spontaan, ze lijkt op het eerste gezicht op een dom meisje maar ze is hartstikke slim.
    Uiterlijk:


    Rose heeft bruine ogen. Ze heeft haar blonde lokken vaak in vlechten zoals op de foto. Rose is ongeveer 1.60 lang en dat maakt haar best klein. Ze is niet superslank maar ook niet dik, Rose is er precies tussenin.
    Extra: Rose heeft vaak last van geesten die haar vragen hen te helpen. Alleen weet ze niet hoe ze daarmee om moet gaan omdat ze het eng vind.


    Oke en nu de boys x'D

    [Lol ik heb dezelfde kleur haar ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Btw, wanneer komt het eerste topic enzo??]


    Little do you know

    Haha, weetje. ik had toen ik klein was dezelfde kleur haar :')
    Nu word mijn haar steeds roder,
    Ik begin steeds meer op mijn vader te lijken.. Iets wat ik niet wil..]


    Little do you know

    [Als alle reserveringen zijn ingevuld en als er I guess rond de 20 leerlingen zijn en genoeg mythische wezens]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.